Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Lørdag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Lørdag

Postet 19-12-20 kl 07:19 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 16

Kommentarer

Gammel
Blondie sin avatar
Mornings! Jeg skal forsøke meg på litt handling i dag, blir noen runder siden armen fortsatt er for vond til å belaste. Jeg får tiden til å gå, i det minste. Må lage ferdig de spiselige julegavene også. Spent på om det blir lyst i dag?
Postet 19-12-20 kl 09:02 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Fintdethei! sin avatar
Mornings! Jeg lagde karameller her en kveld, som tydeligvis ikke var kokt nok. Nå ligger de til smelting i en kjele, forsøker desperat på nytt..
Postet 19-12-20 kl 09:23 av Fintdethei! Fintdethei! er ikke aktiv
Gammel
polarjenta sin avatar
God morgen.

I dag reiser ungene til faren, både de og jeg syns det er helt fint. De har av ulike årsaker ikke sett han på 1.5 år så det er på tide.
Postet 19-12-20 kl 09:46 av polarjenta polarjenta er aktiv nå
Gammel
Timar sin avatar
God morgen!

Kaffe i godstolen ved siden av juletreet her. Bikkja har vært en snartur i hagen, og kan se langt etter lang tur ned det første. Makan til drittvær!

Heldigvis få must do's i dag. Levere noen julekort og prøve å finne motivasjon til å trene..
Postet 19-12-20 kl 10:35 av Timar Timar er ikke aktiv
Gammel
vixen sin avatar
Har planer om handling idag samt noe rydding og baking.
Postet 19-12-20 kl 10:45 av vixen vixen er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
God morgen! Eldste er på vei hjem fra Trondheim! Så da kan jula komme enten den blir nesten som vanlig eller med karantener. Han kom seg hjem!
Postet 19-12-20 kl 11:20 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Selma sin avatar
Jeg har vært på trening og nå er jeg igang med lefsedeig. Har planer om husvask og litt julepynting også, sånn at jeg kan ha en rolig søndag og kjenne litt på julestemningen i morgen
Postet 19-12-20 kl 12:26 av Selma Selma er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Må på gjenvinningsstasjonen, men orker ikke i dag. Men må få stabla delene til køyesenga ut i boden.
Postet 19-12-20 kl 12:59 av star star er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Eneste planen i dag er å få handlet inn litt helgemat og få oversikt over hva er det egentlig som mangler av gaver og mat til jul. Må få innhold i det nye fryseskapet.
Postet 19-12-20 kl 14:08 av Fersken Fersken er aktiv nå
Gammel
Hatt en bytur med yngste. Handlet mat sent i går kveld i tom butikk.

Han på 12 dro ut med en venn og hun på 15 er med et par venninner og lager drops.

Tenker jeg skal rydde og vaske litt.
Postet 19-12-20 kl 15:13 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
Yo!

Jeg er på kontoret og rydder litt i mail og økonomisystemer. Skulle egentlig gjøre en julegavehandlingsøkt, men det er jo endeløse køer overalt og det gidder jeg ikke ass.
Postet 19-12-20 kl 16:17 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
Oups... Vi har plutselig brukt masse penger i dag. Om ca. 2 måneder kjører vi rundt i ny Tesla.
Postet 19-12-20 kl 16:55 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Gratulerer, Blånn.
Drømmer om lottogevinst og E-tron.
Postet 19-12-20 kl 17:14 av star star er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Det var avansert juleshopping, Blånn! Gratulerer!

Jeg har fått laget salte mandler til julegaver, fornøyd nå. Det meste er i boks og på mandag kommer ungene en snartur.
Postet 19-12-20 kl 17:25 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Blånn, gøy! Jeg kjøpte min bil i desember for 6 år siden. Skulle ut på julegavehandel, men svippet bare innom bilforretningen en rask tur først.
Postet 19-12-20 kl 17:28 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Har nå tørket støv, vasket et bad, støvsuget en etasje og vasket gulvet på badet. Må vaske det andre badet i morgen. Blir ikke mye mer vasking før jul nå.
Postet 19-12-20 kl 17:30 av millact millact er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:00.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no