Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Torsdag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Torsdag

Postet 22-06-23 kl 05:50 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 12

Kommentarer

Gammel
Blånn sin avatar
God morgen! Jeg er på banen på vei til jobb. Oppdaget akkurat at jeg har reist 15 minutter tidligere enn planlagt. Siste dag for elever og lærere i dag.
Postet 22-06-23 kl 07:14 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Jeg har to barn som har sommerferie fra i dag. Selv kom jeg grytidlig på jobb i dag. Det var sommerfest for resten av kollegene mine i går, så jeg tror jeg får en rolig dag. Jeg var på vitnemålsutdeling for minstemann og gikk svært tidlig til sengs.

Mest av alt kjenner jeg på en stor takknemlighet i dag. Knerten ble sendt på en annen skole enn nærskolen, og det var nok av folk som mener at vi sendte ham "feil vei". Det var mange tanker som gikk gjennom hodet under seremonien i går. Det er jammen ikke så lett med integrering når vi bor så segregert. Men knerten har hatt tre FANTASTISKE år på ungdomsskolen, og jeg sitter med en skikkelig godfølelse. (Det samme sier jeg ikke om snuppas tre år på nærskolen/ungdomsskolen, for det var tre ordentlig kjipe år.)

Knerten får en stor overgang til høsten. Om hans kommende videregående ikke er helt blendahvit, så er det definitivt noe helt annet enn det han kommer fra.
Postet 22-06-23 kl 07:41 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
tink sin avatar
God morgen! Nå har alle hjemme fått sommerferie. Så jeg kan stikke tidlig og rekke god tid og morgenprat med håndverkerne på jobb. Har blitt mye komme sent og gå tidlig de siste månedene, så det er greit å få jobbet inn litt +-tid igjen.
Postet 22-06-23 kl 07:56 av tink tink er ikke aktiv
Gammel
Martis sin avatar
Mine har hatt sommerferie i noen dager og i ettermiddag stikker minsten og jeg av til Sverige og midtsommarfeiering. Det blir hyggelig. Før det skal jeg få avsluttet noen oppgaver og vært en liten tur hos veterinæren for ormekur for den firbente slik at passet hans er klart for utenlandsreise.
Postet 22-06-23 kl 08:02 av Martis Martis er ikke aktiv
Gammel
Syrinx sin avatar
Tidleg oppe, må sykle til byen på behandling. Seinare i dag skal eg utover igjen, då er det sommarfest for dei innsatte i fengselet. Satsar på oppholdsvér og god stemning den timen.
Postet 22-06-23 kl 08:22 av Syrinx Syrinx er aktiv nå
Gammel
star sin avatar
På rusletur under blå himmel. Legetime om en halvtime. Etterpå må jeg få rydda.
Postet 22-06-23 kl 08:33 av star star er ikke aktiv
Gammel
Sissel sin avatar
På hjemmekontor. Jobbe, jobbe, jobbe, mye å ta tak i som vanlig. Ser ut til å bli en fin dag i dag, delvis skyet og 16 grader nå.
Postet 22-06-23 kl 08:39 av Sissel Sissel er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Vi er godt inne i f, roen har senket seg litt. Jeg skal kjøre 15-åringen til jobb, det er vel dagens eneste plan. Skal nok gå tur også, men det har jeg ikke planlagt.
Postet 22-06-23 kl 08:55 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Sol sin avatar
Som lærer i Viken er jeg nå godt inni ferien. Det er snart så man begynner å slappe av. Jeg har startet dagen med å gå igjennom resultatene på eksamen, det er første gang jeg har hatt elever oppe - så fersk er jeg. Nå skal jeg ta ferie og være stolt av elevene mine. Og barna mine, vi har fire barn som er ferdige på skole i år, tre på vgs og en på ungdomsskolen, det har vært litt av en vår.

Dagen i dag skal brukes til å feire sommer og endt skolegang med barn og mormor. En veldig hyggelig tradisjon.
Postet 22-06-23 kl 08:57 av Sol Sol er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Sommerfri i startgropa for ungene her også. Jeg har noen uker igjen til min ferie, men den er til gjengjeld 5 uker
Postet 22-06-23 kl 09:20 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Min vg2 elev har siste dag i dag, broren i 9. har siste dag i morgen. Jeg har en uke igjen på jobb før to uker ferie.
Postet 22-06-23 kl 10:35 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Trixie sin avatar
God morgen
Vi har tatt en tidlig f uke og nyter en uke på kypros.
Jobbe 2 uker før f.
Veldig varmt her, ungene har trekt inn i skyggen.
God dag til alle.
Postet 22-06-23 kl 10:57 av Trixie Trixie er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:35.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no