Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Mandag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Mandag

Postet 19-06-23 kl 05:58 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 18

Kommentarer

Gammel
Mandag, sovet elendig. Satser på at dagen på jobb blir ok.
Postet 19-06-23 kl 07:12 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Pelen sin avatar
Hyttekontor i dag, veldig deilig for da blir helgen litt lenger når man kan være på hytten hele søndagskvelden, føles det som i hvert fall. Jeg regner med at det blir hyttekontor i morgen også, har to dager med 15 møter, de fleste med folk i andre land/underleverandører så da har jeg ikke så mye på jobb å gjøre uansett.

Det har regnet i natt og naturen trengte det.

Jeg følger litt spent med på sønn som er i Vietnam oppe mot grensen til Kina på motorsykkeltur. Heldigvis organisert tur med sjåfører så de sitter bakpå. Det skal være en kjempeopplevelse med utrolig vakker natur (og vondt i rompa) i følge samtalen i går.
Postet 19-06-23 kl 07:20 av Pelen Pelen er ikke aktiv
Oppdatert 19-06-23 kl 07:39 av Pelen
Gammel
Eia sin avatar
God morgen. Jeg var oppe med yngste kl 05.45 - han starter sommerjobb i dag hos entreprenør, så det blir tidlige morgener for han fremover. Tror han skal få stå opp selv fra neste uke.

Ellers håper jeg det kommer litt mer regn. Åkerne trenger det.
Postet 19-06-23 kl 07:35 av Eia Eia er aktiv nå
Gammel
polarjenta sin avatar
God morgen.

Jeg avspaserer i dag. Nydelig vær, og det er sannelig fortjent med tanke på alt skitværet vi har hatt.
Postet 19-06-23 kl 07:59 av polarjenta polarjenta er ikke aktiv
Gammel
celebelen sin avatar
Hjemmekontor her også, skal være med Ville til lege. Grått og vått ute, og det trengs nå.
Postet 19-06-23 kl 08:03 av celebelen celebelen er ikke aktiv
Gammel
Mex sin avatar
God morgen

Trøtt i dag. Eldstemann hadde besøk av 4 kompiser frem til kl 22 i går kveld. Det passer fint for han som har ferie, litt mindre fint for oss foreldre kjenner jeg.
Postet 19-06-23 kl 08:17 av Mex Mex er ikke aktiv
Gammel
him sin avatar
God morgen! Blir crazy bananas på jobb i dag, tror jeg. Ja, ja.
Postet 19-06-23 kl 08:28 av him him er ikke aktiv
Gammel
Sissel sin avatar
Startet på hjemmekontor i dag kl. 06.30, men har forflyttet meg til kontoret. Greit å få unna en av de to hjemmekontordagene jeg må ha denne uka.

Sol og fint her ennå, men det er meldt litt regn i kveld.

Det har vært ei herlig helg, med soling, grillling og fjelltur.
Postet 19-06-23 kl 08:43 av Sissel Sissel er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Jeg var førstemann på jobb i dag. Det var litt rart at det ikke var noen å si "hei" til. Vi har hatt to stykker som alltid er veldig tidlig på jobb, men hun ene gikk av med pensjon 1. juni og han andre har dratt på ferie. Så da var jeg først.

Fordelen var jo at det var helt stille i landskapet og jeg kunne få med meg at en av direktørene kom og raljerte over en sak jeg skal presentere på ledermøtet i morgen. Så nå er jeg i det minste mentalt forberedt på hva som venter meg. Ja, ja ... på disse tider i fjor holdt jeg på å si opp på direkten i et ledermøte. Men jeg har lært det siste året, og jeg tror jeg skal klare å lande dette nå. Puste med magen, Tjorven, puste med magen.
Postet 19-06-23 kl 08:57 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Albertine sin avatar
På onsdag dro jeg ned for å hente mellomste på internatskolen og var klar for å dytte hele flyttelasset inn i Caddyen. Men rett før Brumunddal ville nevnte Caddy ikke mer, og jeg ble stående på en veiskulder på E6 i 110-sonen. Ikke kult! NAF ordna med bilberging til verksted, men klokka var over fire og ikke et menneske å se. Så da måtte jeg bare sjekke inn på hotell og vente til neste morgen for å høre hva som var galt. Men verkstedet hadde ikke mulighet til å se på bilen før i dag, mandag og jeg måtte finne leiebil. Ikke en varebil å oppdrive i nærheten, så jeg måtte til Oslo. Ok, greit nok, jeg fikk stappa flyttelasset inn i bilen, og så kjørte vi tilbake til Sunnmøre. Og i dag må jeg kjøre tilbake til Oslo, ta toget til Brumunddal og ta inn på hotell og vente til i morgen med å høre om de får fiksa bilen eller ikke. Det er altså helt GRUSOMT å kjøre her for tiden, med haugevis av campingbiler og syklister og turister som er helt bergtatte av naturen og kjører i førti fordi det er så fiiint, med null mulighet til å kjøre forbi på smale, svingete vestlandsveier.
Postet 19-06-23 kl 09:18 av Albertine Albertine er ikke aktiv
Gammel
Nenne sin avatar
For et styr, Albertine!

Jeg kom dinglende seint i dag og har ikke landa helt etter helga, så jeg er ikke i praktslag for arbeidsgiver i dag akkurat. Jeg får ta det igjen, det pleier å jevne seg ut.
Postet 19-06-23 kl 10:06 av Nenne Nenne er ikke aktiv
Gammel
Mex sin avatar
Oi, det hørtes litt strevsomt ut, Albertine!
Postet 19-06-23 kl 10:24 av Mex Mex er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Det blir ikke hjemmekontor på en stund nå når ungene tar sommerferie i løpet av uken, så jeg hjemmekontorer nå når jeg kan.

Litt å gjøre er det uansett og jeg må innrømme at det er litt godt med en anelse kjøligere temp ute nå.
Postet 19-06-23 kl 10:24 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Kaija sin avatar
Så slitsomt, Albertine.

Oppe klokka 4 i natt for å hente sønn og kjøre ham til toget. Permisjonen var over, og nå er det nye spennende oppgaver på nytt sted. Var så godt å se ham nå. Trygg, stødig og tilfreds, på en helt annen måte enn tidligere.
Legetime snart, og så skal jeg treffe ei venninne, for en god prat.
Postet 19-06-23 kl 10:30 av Kaija Kaija er ikke aktiv
Gammel
Frøy sin avatar
Tilbake på kontorkontoret og savner hjemmekontoret. Klokken er nå 11 og det har kommet folk inn på kontoret mitt helt siden jeg kom. Satse på at jeg får litt fred etter lunsj så jeg får jobbet.
Postet 19-06-23 kl 10:45 av Frøy Frøy er ikke aktiv
Gammel
Addison sin avatar
TAkk og lov for kontor med AC, var et hett mareritt på hjemmekontoret på fredag. Nå er også eldstemann flyttet hjem for sommeren for å jobbe, så da er kontoret mitt blitt ungdomsrom igjen.
Postet 19-06-23 kl 12:45 av Addison Addison er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Har trent og har planer om å komme oss til avfallsplassen etterpå.
Postet 19-06-23 kl 12:53 av star star er aktiv nå
Gammel
Dali sin avatar
Naf reklamerer med at de fikser alt så lett og greit når uhellet er ute, men det er jeg ikke helt enig i. Skjønner at Albertine nok er enig med meg.
Postet 19-06-23 kl 22:52 av Dali Dali er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:06.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no