Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Cazandra

Lillesøsters første møte med legevakten!

Rangér dette innlegget

Lillesøsters første møte med legevakten!

Postet 27-11-08 kl 23:51 av Cazandra
Oppdatert 28-11-08 kl 00:27 av Cazandra

Lillesøster var med meg på jobb idag, så lenge hun trives så er det veldig greit at jeg kan jobbe litt ekstra!
Idag skjedde det et uhell. Snublet i en matte på gulvet og traff hodet i krakken på gangen. Snudde henne rundt og ser et hakk i hodet, blodet fløt ut. *panikk*
Fikk lagt henne ut på badet og en av kollegaene mine kom med fuktig papir som jeg presset på såret.
Skalv på hendene og svettet. Heldigvis roet hun seg raskt og vi fikk sett nøyere på det.
Sluttet å blø etter noen minutter. Jeg fikk så dårlig samvittighet. Her kommer jeg og skal hjelpe og må gå etter litt over èn time.
En av personalet laget strips av plaster, genialt!!! Reiste til legevakten så de fikk sett på det. Hun slapp å sy, de limte og stripset det sammen. Legen var imponert over plasterstripset!

Vi reiste til barnehagen igjen og hjalp til under fruktmåltidet og så det an. Lillesøster ville ikke gå hjem så vi ble der til jeg var ferdig. Idag har det gått veldig bra, har ikke klaget på hodeverk. Ser ikke ut som hun kommer på at hun har plastret pannen heller. La seg fint og har våknet èn gang til nå.

Kommentarer totalt 4

Kommentarer

Gammel
Blondie sin avatar
Ouch, stakkars dere! Godt det gikk bra.
Postet 28-11-08 kl 07:23 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Ole Brumm sin avatar
Au au, det var nok vondt, både for deg og jentungen.
Postet 28-11-08 kl 08:32 av Ole Brumm Ole Brumm er ikke aktiv
Gammel
annemede sin avatar
Stakkar liten. Det blør alltid litt ekstra mye i hodet. Godt at hun ikke er merket av det i dag da.
Postet 28-11-08 kl 09:12 av annemede annemede er ikke aktiv
Gammel
Agent Scully sin avatar
Nå har dere vært igjennom det og. Strips er et must i enhver småbarnsfamilie, de selges på apoteket. (Note to self: kjøp flere)
Postet 28-11-08 kl 15:41 av Agent Scully Agent Scully er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Cazandra

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:21.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no