Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Onsdag, ja

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Onsdag, ja

Postet 26-01-22 kl 08:26 av Kaffestuggu
Oppdatert 26-01-22 kl 11:53 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 34

Kommentarer

Gammel
celebelen sin avatar
Tirsdag i dag også?
Postet 26-01-22 kl 08:43 av celebelen celebelen er ikke aktiv
Gammel
Frøy sin avatar
Åh nei, er det uken med to tirsdager dette? Betyr det at jeg må til tannlegen i dag også? :skrekk:
Postet 26-01-22 kl 08:47 av Frøy Frøy er aktiv nå
Gammel
Blondie sin avatar


Godt å se at noen er trøttere enn meg.
Postet 26-01-22 kl 08:48 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
celebelen sin avatar
Og ja, jeg gleder meg allerede til helgen.
Først må det jobbes, her skal det føres lønninger og planlegges månedsavslutning.

Det hjalp godt på humøret med litt tid alene hjemme i går, det gjør ikke noe at jeg har huset for meg selv i dag også.
Postet 26-01-22 kl 08:49 av celebelen celebelen er ikke aktiv
Gammel
Helg, ja, det blir deilig selv om jeg nok må pakke kasser. Før det må jeg lære sønnen kjemi til prøve i morgen. Jaja.
Postet 26-01-22 kl 08:54 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Heilo sin avatar
Kan godt stå over tirsdagsonsdag. Onsdagsonsdag er mer enn nok, men møtekalenderen var verre på tirsdag.

Er det lov å begynne å glede seg til helgen på onsdag? Er ikke det litt som å spille julemusikk i oktober?
Postet 26-01-22 kl 09:00 av Heilo Heilo er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Næsj, det er da alltid lov å glede seg? (Men så spiller jo også jeg julemusikk i oktober. ).

Jeg gleder meg ikke til helga da, jeg skal være helt alene. Jeg synes det er skrekkelig kjedelig og utmattende.
Postet 26-01-22 kl 09:02 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Sissel sin avatar
Mornings. Dag 3 med Covid og formen er heller laber. Skal snart finne sofaen igjen. Ihht. de nye reglene for testing så er heldigvis mann og yngste sønn ute av huset i dag med negativ test, og det er vi 3 sjuklingene igjen.
Postet 26-01-22 kl 09:02 av Sissel Sissel er ikke aktiv
Gammel
Hondacrv sin avatar
Onsdag er bra. Eg gleder meg alltid til helga fra tirsdagen av i dag skal eg på jobb og prate med elevane mine. Det var ein kniv-episode på jobb i går, fryktelige greier. Eg var ikkje på jobb i går, så eg må sjekke med dei i dag korleis det går og om nokon fulgte dei opp.
Postet 26-01-22 kl 09:40 av Hondacrv Hondacrv er ikke aktiv
Gammel
Dali sin avatar
Morn. Tirsdag altså? Jeg som tenkte å feire lillelørdag i dag. Datter fortsatt syk, har fått ordnet med legesjekk i formiddag. Håper det er noe som kan medisineres, for nå er hun selv rimelig lei av sofaliv etter 9 dager i horisontalen.
Postet 26-01-22 kl 09:56 av Dali Dali er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar


Her føles det som fredag. Jeg har nemlig skvist nesten all undervisningen min inn på mandag og tirsdag dette semesteret, og i dag har jeg bare én forberedelsesfri time, og så drar jeg hjem. (Det betyr selvsagt ikke at det ikke blir noe jobb resten av uka, men det blir ingen deadlines og ingen møter.)
Postet 26-01-22 kl 10:01 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Nenne sin avatar
Onsdag uten møter i dag, så det er mulig å få noe gjort, men jeg må bare innse at den helgeturen mannen og jeg skulle på må avlyses, så det må jeg få gjort i dag. Med så mye smitte overalt er det ikke verdt det. Jeg hadde håpet i det lengste at vi kunne dra, men det blir for mye styr. Også jeg som hadde gledet meg sånn!
Postet 26-01-22 kl 10:03 av Nenne Nenne er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Jeg må jobbe litt effektivt før jeg skal til fysio.
Postet 26-01-22 kl 10:04 av star star er ikke aktiv
Gammel
Matilda sin avatar
Jeg har huset fullt av pestbefengte barn, men er på jobb med munnbind og negativ test for å være vikar for andre folk med pestbefengte barn. Ikke får jeg spist lunsj med kollegene, ikke får jeg trent, ikke kan jeg henge og skravle med noen, så jeg er sur og lei og vil at januar skal gå over.
Postet 26-01-22 kl 10:43 av Matilda Matilda er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Jeg hadde møte fra 8-9, 9-10 og nå fra 10-13.30. Dette er litt av en dag.
Postet 26-01-22 kl 11:04 av Tjorven Tjorven er aktiv nå
Gammel
Adrienne sin avatar
Note to self: ikke åpne Kaffestuggu før jeg er ordentlig våken...
Postet 26-01-22 kl 11:54 av Adrienne Adrienne er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
Jeg har ingen møter i dag. Jeg har derimot klart å kaste bort litt tid på et surdeigsbrød, som jeg gjerne vil steke i kveld. Jeg innrømmer at jeg er fascinert av surdeigsprosessen og gleder meg til å prøve nye ting.



Og så er storesøster hjemme for noen dager, så nå har vi ett lite kontorfelleskap på spisebordet. Veldig hyggelig.
Postet 26-01-22 kl 12:03 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
ingling sin avatar
Enda godt det er onsdag.

Startet dagen med litt intenst, men fint møte. Nå er det faktisk noen timer til neste, og så skal jeg avslutte forholdsvis tidlig og hente minsten for en liten tur på senteret. Koselig å gjøre noe med ett barn av gangen innimellom.
Postet 26-01-22 kl 12:11 av ingling ingling er ikke aktiv
Gammel
Mange møter her også; er alltid slik på onsdager. Men hey, det er så nydelig ute, sol og skikkelig vårlig. Hørte fuglene kvitre tidligere. Nå skal jeg finne meg noe lunsj og litt mer krydderkake før neste møte starter kl 12. Kanskje det blir en kopp te også i stedet for kaffe. Vi trenger å redusere telageret før flytting.
Postet 26-01-22 kl 12:39 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Pingis sin avatar
Usj, Matilda. Det er traurige tider.

Jeg hoster opp lungene på jevnlig basis og har kondis som en livstrøtt 99-åring, så det er jammen godt jeg har hjemmekontor. Tur med hunden tar nesten knekken på meg. Men det går vel over en gang, vil jeg tro.
Postet 26-01-22 kl 12:51 av Pingis Pingis er ikke aktiv
Gammel
Pappalille sin avatar
Jeg skal på jobbintervju!!! Unnskyld alle utropstegnene, men!!! Jeg er svimmel, så lykkelig er jeg!

A-hus, avdeling for spesialpsykiatri. Drømmejobben min. Jeg griner, jeg.
Postet 26-01-22 kl 14:12 av Pappalille Pappalille er ikke aktiv
Gammel
annemede sin avatar
Postet 26-01-22 kl 14:23 av annemede annemede er ikke aktiv
Gammel
celebelen sin avatar
Lykke til, Pappalille!
Postet 26-01-22 kl 14:44 av celebelen celebelen er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
Pappalille:
Postet 26-01-22 kl 15:05 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
og lykke til til Pappalille!
Postet 26-01-22 kl 15:17 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Pappalille sin avatar
Takk. =)
Postet 26-01-22 kl 15:59 av Pappalille Pappalille er ikke aktiv
Gammel
Nenne sin avatar
Lykke til, Pappalille!
Postet 26-01-22 kl 16:05 av Nenne Nenne er ikke aktiv
Gammel
Kaprifol sin avatar
Pappalille! Så gøy!
Postet 26-01-22 kl 16:12 av Kaprifol Kaprifol er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Hurra og lykke til, Pappalille! Vel unt!
Postet 26-01-22 kl 16:23 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Lykke til, Pappalille.
Postet 26-01-22 kl 16:56 av star star er ikke aktiv
Gammel
Mams sin avatar
Lykke til Pappalille.
Postet 26-01-22 kl 16:58 av Mams Mams er ikke aktiv
Gammel
Pappalille sin avatar
Takk, takk, har ikke landet enda. Har gått inn i "hva søren skal jeg ha på meg" modus.
Postet 26-01-22 kl 18:39 av Pappalille Pappalille er ikke aktiv
Gammel
Lykke til, Pappalille; dette fikser du bra!
Postet 26-01-22 kl 20:34 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
ingling sin avatar
Gøy, Pappalille!
Postet 26-01-22 kl 23:45 av ingling ingling er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:56.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no