Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Torsdag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Torsdag

Postet 09-04-20 kl 08:16 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 13

Kommentarer

Gammel
Blånn sin avatar
God morgen! Jeg setter meg straks i bilen for å kjøre til Trondheim. Skal hente hjem studenten min. For å minske evt. smitte er det bare jeg som kjører og jeg planlegger færrest mulig stopp. Overnatter på hybelen hans i natt før vi kjører ned igjen i morgen tidlig.
Postet 09-04-20 kl 08:42 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Pingis sin avatar
Morn! Jeg og valpen synes det blir lyst så tidlig på morgenen, så vi er oppe litt tidlig for tida. Men da rekker jeg jo ei lita arbeidsøkt før det blir liv i resten av gjengen, så det er jo en slags fordel.
Postet 09-04-20 kl 09:39 av Pingis Pingis er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
God tur, Blånn!

Ungene reiser i dag, så jeg er litt mismodig. Alt blir kjedeligere uten dem. Jeg har dog en plan om turer og hageaktiviteter, så det blir nok påske av det likevel.
Postet 09-04-20 kl 09:56 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Fintdethei! sin avatar
Stille og rolig her også. Resten av folket treiginger om morgenen. Men stille stue med Nitimen og kaffe er heller ikke å kimse av.
Postet 09-04-20 kl 10:04 av Fintdethei! Fintdethei! er ikke aktiv
Gammel
Timar sin avatar
Jeg våknet også alt for tidlig av sola.

I dag skal vi visst på telttur! Jeg har ikke sovet i telt på bortimot 15 år, i tillegg er jeg både mørkredd og en frossenpinn, så jeg blir nok en fest å ha med seg.
Postet 09-04-20 kl 10:58 av Timar Timar er ikke aktiv
Gammel
Adrienne sin avatar
Lykke til, Timar! Det blir sikkert bedre enn du frykter.

Jeg våknet tidlig, men det betyr ikke at jeg har nyttet tiden, bortsett fra å gjøre en innsats for å finne igjen kjøkkenbenken. Nå er den funnet, så nå skal jeg gjøre ingenting en liten stund.
Postet 09-04-20 kl 12:16 av Adrienne Adrienne er ikke aktiv
Gammel
Timar, husk ull og gjerne et ekstra teppe.

Blånn, god tur!

Vi stod opp grytidlig og er hos barnas far. Kun et fem minutters kaffestopp på veien ved et vann. Planen er hjem i ettermiddag.
Postet 09-04-20 kl 12:53 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
polarjenta sin avatar
God formiddag.

Jeg har vært ute og gått tur, endelig vær sånn at man kan gå utfor dør.
Postet 09-04-20 kl 13:10 av polarjenta polarjenta er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
Stille på veiene i Østerdalen i dag. Tutler oppover. Nå pause i Alvdal.
Postet 09-04-20 kl 13:12 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
Jeg har vasket hus. Nå skal jeg dusje, og så skal Frøkna og jeg på sykkeltur. Må benytte anledningen før det kommer snø igjen i ettermiddag.
Postet 09-04-20 kl 14:18 av Stompa Stompa er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
Da vasker poden og jeg hybel. Det var en stund siden sist.
Postet 09-04-20 kl 16:52 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Rent kjøkken og ganske ryddig ellers. Skulle egentlig gå gjennom skuffer og skap, men er litt fortapt i boka jeg leser.
Postet 09-04-20 kl 17:18 av star star er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
Ti minutter etter at vi kom hjem fra sykkelturen vår, var plenen hvit. Nå er det nok vinter, altså.
Postet 09-04-20 kl 17:23 av Stompa Stompa er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:12.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no