Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Lørdag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Lørdag

Postet 20-04-24 kl 05:29 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 5

Kommentarer

Gammel
Blånn sin avatar
God morgen! Jeg er våken og litt sur. Men, men. Russen kom trygt hjem i natt. Plan for dagen er å løpe intervall, vakt på marsjseminar og i kveld feire en venninne. Sur fordi jeg må ta vakta.
Postet 20-04-24 kl 09:01 av Blånn Blånn er aktiv nå
Gammel
Stompa sin avatar
Morn. Frokost inntatt, straks klar for dagens første jobbeøkt. Må komme gjennom en bunke heldagsprøver i hovedmål fra vg3-klassen min, så de får dem tilbake før heldagsprøven i sidemål på fredag. Bare en måned til eksamen, så vi er skikkelig i innspurten. :svett:
Postet 20-04-24 kl 09:02 av Stompa Stompa er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Vi er på farta, skal avgårde for en dåp i morgen. Bonus er at kjæresten og jeg går en hotellovernatting alene. Vi skal møte et vennepar til middag i kveld også, så vi makser alt vi kan av situasjonen.
Postet 20-04-24 kl 09:05 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Jeg skal kjøre russen på jobb. Så får jeg en alenedag, usikker på hva den skal brukes til. Halsen er sår, så mulig det bare blir innedag.
Postet 20-04-24 kl 09:18 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
Jeg vurderer og vurderer. Elevene mine er jevnt over flinke, og jeg hadde tenkt å ikke gi så veldig mange tilbakemeldinger i tekstene denne gangen - men det klarte jeg ikke å holde, gitt. Håper i hvert fall de ser nytte i dem.
Postet 20-04-24 kl 17:32 av Stompa Stompa er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:13.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no