Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Tordag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Tordag

Postet 26-08-21 kl 07:43 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 19

Kommentarer

Gammel
celebelen sin avatar
Først?
på hjemmekontor, ut en tur, mer
Postet 26-08-21 kl 08:24 av celebelen celebelen er ikke aktiv
Gammel
Sol og sommer, straks på jobb. Vgs eleven er dratt.
Postet 26-08-21 kl 08:39 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
Hepp! Lots of things to do.
Postet 26-08-21 kl 08:46 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Fysisk heldagsmøte i dag også. Jeg har vært på kontoret i to dager nå, og i går tok noen kolleger et par øl sammen etter jobb. Da jeg kom hjem var jeg helt kjørt i hodet, og la meg halv ti. Og sov som en stein til klokka ringte.

Det krever litt overgang å treffe mye folk igjen, altså. Enda så ekstrovert jeg er.
Postet 26-08-21 kl 09:14 av Tjorven Tjorven er aktiv nå
Gammel
tink sin avatar
God morgen. I går fikk vi installert noe nytt utstyr på jobb, nå holder jeg på å lære meg programvaren. Det er spennende, men slitsomt når gamle hester skal lære nye triks. Men jeg har god tro på det nye systemet som inkluderer flere viktige arbeidsoppgaver, krysser fingrene for at alt skal bli så meget bedre.
Postet 26-08-21 kl 09:22 av tink tink er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Er på jobb, men føler meg alt annet enn bra. Hverken fysisk eller psykisk.
Ikke koronarelatert altså.
Postet 26-08-21 kl 09:24 av star star er ikke aktiv
Gammel
Fintdethei! sin avatar
Jeg hadde glemt hvor utmattende en vanlig forkjølelse er…., og hvor lite jeg sover når halsen kribler. 2*1,5t er litt lite.
Men hey, this too shall pass. Kaffe smaker, solen skinner fra skyfri himmel, så en rolig luftetur etter hjemmekontoret blir bra. Ja, også kjøpe garn til nytt strikkeprosjekt. Hilsen en med nyvunnet selvtillit på strikkefronten.
Postet 26-08-21 kl 09:24 av Fintdethei! Fintdethei! er ikke aktiv
Gammel
Appelsin sin avatar
God morgen. Hodepinen min slapp endelig taket på sofaen etter jobb i går, så jeg fikk til og med vasket litt hus før jeg måtte legge meg.
Ny dag, flere prøver!
Postet 26-08-21 kl 09:26 av Appelsin Appelsin er ikke aktiv
Gammel
Appelsin sin avatar
God bedring, star og FDH!
Strikking er svaret på alle problemer, faktisk
Postet 26-08-21 kl 09:29 av Appelsin Appelsin er ikke aktiv
Gammel
vixen sin avatar
Er enig meg deg Findethei. Har rett og slett glemt forkjølelse. Sist jeg var forkjøla var februar 2020. Så hjemmekontor denne uka for jeg egner meg ikke på kontoret. Guttas første skoleuke så passer egentlig fint nok, men håper virkelig det gir seg snart.
Postet 26-08-21 kl 09:30 av vixen vixen er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
God bedring til de syke.

Jeg fikk vaksine i går og hadde avtalt noen timer på hjemmekontor på morgenen, for å ha mulighet til å se formen an. Jeg sov på sofaen da jeg kom hjem i går, men i dag er jeg frisk og rask utenom litt vondt i armen. Så nå har jeg kommet meg inn på kontoret og er egentlig ganske full av pepp.
Postet 26-08-21 kl 11:42 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
Frøy sin avatar
Jeg er på kontorkontor i dag.
Etter litt startproblemer hvor jeg ikke kom inn døren og noen hadde tatt stolen min så viser det seg å være ganske ok å være på plass igjen.
Postet 26-08-21 kl 12:29 av Frøy Frøy er ikke aktiv
Gammel
celebelen sin avatar
Helt våken er jeg nok ikke, for det var først nå (etter tre-fire ganger innom) at jeg ser at det står Tordag og ikke Torsdag i overskriften.
Postet 26-08-21 kl 12:32 av celebelen celebelen er ikke aktiv
Gammel
God bedring til de syke!

Her ble en kollega sur da jeg sa det kanskje ikke var så lurt å komme på jobb med forkjølelse?
Postet 26-08-21 kl 12:55 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Det finnes ikke nok kaffe. Min tredje dag med fysiske heldagsmøter, og jeg er så utslitt i hodet at det ikke finnes ord.

Postet 26-08-21 kl 13:24 av Tjorven Tjorven er aktiv nå
Gammel
Fintdethei! sin avatar
Er det sant, Millact? Er forkjølet selv, men det har ikke ramlet meg inn å gå på kontoret når jeg har mulighet for hjemmekontor.
Postet 26-08-21 kl 13:48 av Fintdethei! Fintdethei! er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Akkurat nå går man IKKE på jobb hvis man er forkjølet.
Postet 26-08-21 kl 13:59 av Tjorven Tjorven er aktiv nå
Gammel
Frøy sin avatar
Da sitter jeg også ferdig vaksinert og venter på at de 20min skal gå. Godt hva som er gjort.
Postet 26-08-21 kl 15:59 av Frøy Frøy er ikke aktiv
Gammel
Nei, godt dere er enige med meg. Snart helg.
Postet 26-08-21 kl 18:54 av millact millact er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:47.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no