Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Onsdag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Onsdag

Postet 22-07-20 kl 08:10 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 9

Kommentarer

Gammel
Martis sin avatar
Ferie og oppe før fuglene fiser. Jeg greier ikke å sove lenge lenger. Veldig irriterende!

Men stille og rolig i huset og jeg kan breie meg ut i hele sofaen!
Postet 22-07-20 kl 08:58 av Martis Martis er ikke aktiv
Gammel
polarjenta sin avatar
God morgen.

I dag skal det bakes, skal feire storebrors bursdag på forskudd fordi søskenbarnet hans er hjemme nå. Siden hun reiser i morgen så måtte vi ta det noen dager før.

Så får jeg besøk av venninne i kveld. Blir en koselig dag.
Postet 22-07-20 kl 09:54 av polarjenta polarjenta er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
Morn. Oppe i finværet på Østlandet. Begravelse om 1.5 time.
Postet 22-07-20 kl 10:02 av Stompa Stompa er ikke aktiv
Gammel
Addison sin avatar
God morgen! F-2, kroppen er ikke helt i toppform, snev av feber og veldig sliten. Men det er vel som det skal være når ferien nærmer seg. Her skinner solen akkurat nå, men hvis det blir som de siste dagene blir det vel nok nedbør i dag også. Hadde glemt den følelsen av at ingen ting blir helt tørt, konstant fuktig luft som sniker seg inn over alt.
Postet 22-07-20 kl 10:21 av Addison Addison er ikke aktiv
Gammel
Albertine sin avatar
Morn. Jeg sitter med pledd rundt meg og varmepumpa på full vreng. Elleve grader ute og ingen bedring i sikte.

Er fortsatt preget av en trasig hendelse i går. Vi skulle kjøre inn i parkeringshuset ved Trondheim Torg da jeg oppdaget en bitteliten måkeunge i veibanen. Jeg stoppet, men da gikk den under bilen og kjæresten hoppet ut for å få den opp på fortauet. Men den ville ikke bli der og gikk ut i veien igjen, og bilen bak kjørte bare rett over den. Skjønner ikke helt hvorfor det gikk sånn innpå meg, det er sånt som skjer. Lille vennen...
Postet 22-07-20 kl 10:23 av Albertine Albertine er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Grått, men vi ser Lofotveggen. Gradestokken har såvidt krøpet over 10 grader. Mulig vi skal ut og fiske i dag.
Postet 22-07-20 kl 11:17 av star star er ikke aktiv
Gammel
Blå himmel og sol. Tipper det er rundt 20 grader ca. Tror vi forsøker å klippe yngste i dag og handle inn brus til konfirmasjon, benytte oss av tilbud. Fått sendt siste bestilling på catering nå. Da gjenstår å vaske og rydde, rulle duker og skrive tale.
Postet 22-07-20 kl 11:37 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
Regn, gitt. Blæh.
Postet 22-07-20 kl 12:34 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Selma sin avatar
Regn og 12 grader er litt småkjipt i juli ja. Jeg har egentlig ferie ut uka, men tror jeg jobber torsdag og fredag og sparer et par feriedager til sommeren forhåpentligvis dukker opp igjen


Ellers så går det i maling og atter maling her. Hele familien i arbeid for at utleieleiligheten skal bli klar til utleie fra august
Postet 22-07-20 kl 13:59 av Selma Selma er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:53.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no