Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Lørdag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Lørdag

Postet 18-07-20 kl 09:45 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 13

Kommentarer

Gammel
star sin avatar
Jeg har så ektefølte drømmer for tiden. Kan ikke huske at jeg har drømt på evigheter.
Vet ikke hva vi har for planer i dag.
Postet 18-07-20 kl 11:06 av star star er ikke aktiv
Gammel
celebelen sin avatar
Ryddepakkedag, før vi endelig skal på ferie. Håper på godt vær, jeg kan trenge noen fine utedager nå.
Postet 18-07-20 kl 11:17 av celebelen celebelen er ikke aktiv
Gammel
vixen sin avatar
Ferie!!! Hurra!!
Postet 18-07-20 kl 11:18 av vixen vixen er ikke aktiv
Gammel
Timar sin avatar
På vei hjem fra ferie. Tredje dagen på farten, og nå vil alle komme seg hjem. Vi skal besøke venner i Trondheim i dag, og så får vi prøve å komme oss helt hjem etterpå. Ferietur er fint, men jammen blir det bra å komme hjem etter over 2 uker på loffen også!
Postet 18-07-20 kl 12:00 av Timar Timar er ikke aktiv
Gammel
Hondacrv sin avatar
Heime fra ferie! Deilig! No skal eg ikkje møte folk før eg skal til kjæresten i mårra, og begge deler passer meg ypperlig. Jaja, jenta møter eg jo, me skal rydde i andre et.
Postet 18-07-20 kl 12:39 av Hondacrv Hondacrv er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Skal ut å kjøpe jakke som tåler regn og vind til snart-tenåringen. Spent på om vi finner noe som er godkjent og ikke koster en formue.
Postet 18-07-20 kl 13:12 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
ingling sin avatar
Sto opp til sol på Sunnmøre, nå regner det. Sånn er det! Ingen store planer for dagen, jeg har bok.
Postet 18-07-20 kl 13:23 av ingling ingling er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
God formiddag! Jeg har skaffet oversikt over hva slags turklær guttene (og jeg) mangler. Lurer på om vi skal handle i dag? Jeg mangler skallbukse, mellomste regnbukse og minste turbukse. Mulig det er litt lite ull/fleece som passer også (minste var vel omtrent 165 cm for et år siden og omtrent 183 cm i år - utfordringen er at han i tillegg er tynn som en strek). Ellers er planen klesvask, rydding og en tur i skogen. Men først litt strikking.
Postet 18-07-20 kl 14:50 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Vi har kjørt til Rogaland i øspøsregn.
Postet 18-07-20 kl 15:06 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Martis sin avatar
Øspøs! Fisketuren til Harestua utgår med høye kneløft og jeg later som vi er på en hytte og vurderer å fyre i peisen.
Postet 18-07-20 kl 16:48 av Martis Martis er ikke aktiv
Gammel
Martis sin avatar
Det er mye bra salg på Skogstad nå Blånn, om du ikke allerede har fått handlet. De har butikk på Metro feks.
Postet 18-07-20 kl 16:49 av Martis Martis er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
Kanskje vi skal kjøre innom fabrikkutsalget til Skogstad i Olden når vi er på ferie? For i dag endte jeg opp med å furte.
Postet 18-07-20 kl 21:30 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Skogstadbuksene ble alt for vid om de skulle passe i lengden, men fant en turbukse på Obs som passet i både form og farge.
Postet 18-07-20 kl 21:53 av Fersken Fersken er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:53.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no