Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Fredag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Fredag

Postet 25-12-20 kl 07:13 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 20

Kommentarer

Gammel
Frøy sin avatar
God morgen!
Jeg er oppe og rydder litt etter gårsdagens julefeiring før vi får nye gjester i dag svigers i går og mine foreldre i dag. Ribben er plassert i ovnen i er forsøk på en slags langtidssteking. Jula så langt har vært bra.
Postet 25-12-20 kl 09:19 av Frøy Frøy er ikke aktiv
Gammel
nolo sin avatar
God morgen og god jul.

Første juledag er en nydelig fredelig dag, og i dag er det til og med sol.
Postet 25-12-20 kl 10:34 av nolo nolo er ikke aktiv
Gammel
vixen sin avatar
Her er det skikkelig julestemning siden det kom snø igår. Hadde en grei julaften hos min svigermor sammen med svoger. Vi var der egentlig mest for at mannen hennes skulle få feire sammen med sine uten at hun er med. Han trengte en pause og var veldig glad da vi hentet han før vi kjørte hjem. Svigermor er veldig aktiv, men helt borte pga Alzheimer så det ble en sårt tiltrengt pustepause for han. I dag skal vi bare være hjemme. Spise god mat, ligge på sofaen og bare kose oss. Lovely!
Postet 25-12-20 kl 10:38 av vixen vixen er ikke aktiv
Gammel
Tallulah sin avatar
God morgen! Jeg er eneste som er våken, og det er veldig deilig.
Postet 25-12-20 kl 11:08 av Tallulah Tallulah er ikke aktiv
Gammel
Appelsin sin avatar
God morgen og god jul!
Jeg har badet i sjøen
Postet 25-12-20 kl 11:47 av Appelsin Appelsin er ikke aktiv
Gammel
Pelle sin avatar
Vi skal til svigers og spise utrolig hos mat. Ingen andre kommer. De vil nok ha svar på hvor vi skal henge de FEM innrammede bildene vi fikk av barna. Oh joy.
Postet 25-12-20 kl 11:47 av Pelle Pelle er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Det er fantastisk, Pelle.

Ungene og jeg daffer rundt, de har fått julestrømpe og vi har spist brunsj. Vi har planer om en gåtur i sola, ellers bare slaraffenliv.
Postet 25-12-20 kl 11:50 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Pelle, du får si dere må tenke litt på det.

Nydelig vær her; vi må nok få oss noe luft.
Postet 25-12-20 kl 11:51 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Pøblis sin avatar
Åh, Pelle, jeg blir så full av ganske onde ideer når jeg hører om den kontrolleringen til svigers.

Nydelig vær her også. Vi har ingen planer i dag, så nye bøker og ny deilig pysj skal få kjørt seg.
Postet 25-12-20 kl 12:17 av Pøblis Pøblis er aktiv nå
Gammel
007 sin avatar
«Vi ser vi har ledig veggplass på vaskerommet, de kommer til å passe perfekt over vaskemaskinen.» Neida. Joda. Her hadde de havnet på boden, tror jeg.

Brunch her også, og nå er det avslapping i pysj som står på programmet.
Postet 25-12-20 kl 13:00 av 007 007 er ikke aktiv
Gammel
Pøblis sin avatar
Nettopp, akkurat, 007.
Postet 25-12-20 kl 13:34 av Pøblis Pøblis er aktiv nå
Gammel
Pøblis sin avatar
Jeg vurderer i fullt alvor å ha familievegg på do.
Postet 25-12-20 kl 13:35 av Pøblis Pøblis er aktiv nå
Gammel
Familievegg på do høres koselig ut, Pøblis!

Vi tok hjem mange bilder i høst av barna. De har hengt hos min eks i stua. Jeg har ikke ledig veggplass, har barna rundt meg og har ikke behov for å ha bildene opp på noen vegg. Foreløpig ligger de i boden rett og slett.

Vi kommer oss visst ikke ut. Eldste spiller gitar, yngste spiller. Jeg rydder litt. Eldste har litt vondt i halsen, så vi tre blir hjemme og spiser middag her. Neppe corona, men ikke verdt å ta noen sjanser. Får teste henne om det fortsetter. Lite smitte her, heldigvis.
Postet 25-12-20 kl 13:41 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
Vi suller rundt, men skal straks trene, hele gjengen. Tomatsaus til lasagne står og putrer i den nye gryta jeg fikk fra ungene går.

Er litt i ørska etter at jeg ble vekket av telefonen klokka 5 i natt. Det var stefaren min som lurte på om det ikke var i dag vi skulle spise middag - 6 timer etter at jeg kjørte han hjem. Han trodde det var ettermiddag. Trenger vel ikke å si at jeg er bekymret ...
Postet 25-12-20 kl 13:51 av Stompa Stompa er aktiv nå
Oppdatert 25-12-20 kl 15:07 av Stompa
Gammel
star sin avatar
Besøket har reist hjem og jeg ligger langflat i sofaen.
Vi hadde en veldig koselig kveld i går.
Postet 25-12-20 kl 14:03 av star star er ikke aktiv
Gammel
celebelen sin avatar
Auda, Stompa, det er ikke noe godt tegn.
Vi er inne og daffer i dag, jeg kjenner i kroppen at det var en litt lang dag i går. Egentlig hadde det vært fint med en tur ut i finværet, men jeg tror ikke jeg orker å skifte og dra med de andre.
Postet 25-12-20 kl 14:19 av celebelen celebelen er ikke aktiv
Gammel
Timar sin avatar
Vi har fått oss en liten skitur i gnistrende vintervær! :sol:

Det var en deilig avveksling fra det begredelige regnværet vi har hatt hjemme i nesten hele desember.

Nå blir det nok sløvings resten av dagen!
Postet 25-12-20 kl 14:43 av Timar Timar er ikke aktiv
Gammel
Serafin sin avatar
Uffda, Stompa, det er et dårlig tegn. Har han rotet med tid og sånn før? Kan det være at det ble ekstra med rot, hvis han var veldig sliten?
Postet 25-12-20 kl 15:22 av Serafin Serafin er ikke aktiv
Gammel
Serafin sin avatar
Her har det vært stille og rolig i dag. Kun jeg og xen til kjæresten som var oppe tidlig i dag, så vi satt i to timer i sofaen, drakk kaffe og pratet, veldig hyggelig.
Hun dro i 10 tia, og i 11 tia fikk jeg endelig opp alle tre ungene, så det ble frokost. Selv om en spiste bare agurk, en drakk bare kakao og ei drakk bare kakao.

Storebror har prøvd å fikse warhammer-miniatyrene han fikk, men innså at det var litt mer jobb enn han så for seg. De to andre spiller, og spiser godteri.

Blir middag etterhvert, men kjenner at veldig lave skuldre er veldig greit i dag. Veldig koslig i går, og gikk veldig greit å ha exen til kjæresten her, men blir sliten når det er sosialt fra 10 om morgenen, til man er i seng kl 23. Og ikke fikk jeg sove når jeg la meg heller.
Postet 25-12-20 kl 15:24 av Serafin Serafin er ikke aktiv
Gammel
Pamina sin avatar
Supersen brunsj med nystekte rundstykker, sløving foran tv der vi ser på gamle episoder av top gear og fniser og ler.
Postet 25-12-20 kl 15:45 av Pamina Pamina er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:05.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no