Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Lørdag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Lørdag

Postet 14-11-20 kl 08:19 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 12

Kommentarer

Gammel
Timar sin avatar
God morgen, god morgen! Oppe og kvitrer, sola skinner og vi har en drøss morsomme planer på agendaen.








Jaja, oppe ihvertfall!
Postet 14-11-20 kl 09:50 av Timar Timar er ikke aktiv
Gammel
løve70 sin avatar
God morgen

Rolig morgen med te i koppen og bok. Ingen store planer. Lurer på om jeg skal ha treningsfri i dag. Er visst ganske lenge siden sist....
Postet 14-11-20 kl 09:56 av løve70 løve70 er ikke aktiv
Gammel
God morgen. Ingen oppe enda. Planlegger å handle endel mat i dag så jeg slipper tenke på hva vi skal ha til middag hele tiden. Så skal det definitivt ryddes og vaskes litt.
Postet 14-11-20 kl 10:19 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
Oppe. Skal straks av gårde på løpetime, men kroppen er tung og daff så jeg tviler på om den kommer til å gå så bra. Jaja. Trening er trening.

Har rukket å vurdere én ussel novelleanalyse nå på morgenkvisten. Tanken var fem før jeg dro på trening, men denne første tok så lang tid - og det enda den var av de bedre - at jeg skjønner at jeg må lage nytt tidsskjema.
Postet 14-11-20 kl 11:05 av Stompa Stompa er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
På vei ut døra. Har et par ting som må gjøres.
Postet 14-11-20 kl 11:14 av star star er ikke aktiv
Gammel
Hondacrv sin avatar
Her ser det faktisk ut til at tåka letter og me får sol! Det har jo berre vore skodde no i lengre tid! Så i dag kjører me opp på Kollen, tar med mammo og samboer og går tur og drikk kakao. Og så trur eg me skal på skal vi danse-date med kohortfamilien vår i kveld.
Postet 14-11-20 kl 11:38 av Hondacrv Hondacrv er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Jeg er i karantene og lurer på hva jeg skal finne på i helga for å ikke gå fullstendig i frø. I mars satt jeg på verandaen med sola i fjeset, det er ikke like aktuelt nå.
Postet 14-11-20 kl 11:53 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Jeg må jobbe litt og så må jeg gå løs på en oppgave jeg har i det lokale idrettslaget.
Postet 14-11-20 kl 12:41 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
God morgen! Har jobbet noen timer nå. Så får vi se om det blir mye mer jobb utover dagen.
Postet 14-11-20 kl 13:12 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
Løpetimen var ren tortur, som jeg fryktet. Men nå er det gjort, jeg har vært hjemme og dusjet, og nå sitter jeg hos frisøren. Merkbart mindre folk på senteret her enn vanlig.
Postet 14-11-20 kl 13:49 av Stompa Stompa er ikke aktiv
Gammel
Handlet mat tidlig med få folk i butikken og fikk kjøpt en julegave også. Levert ting til bruktbutikk og nå må det støvsuges. Får besøk av en venninne om litt.
Postet 14-11-20 kl 14:05 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Timar sin avatar
Sola dukket jo faktisk opp: Jeg er lett å glede med sol, altså!
Postet 14-11-20 kl 20:14 av Timar Timar er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:04.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no