Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Lørdag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Lørdag

Postet 24-09-22 kl 07:50 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 8

Kommentarer

Gammel
Mex sin avatar
God morgen. Frokost nå, litt husarbeid etterpå og så skal vi i konfirmasjon.
Postet 24-09-22 kl 09:32 av Mex Mex er ikke aktiv
Gammel
Dagens plan er Ikea i alle fall. Vi skal egentlig bare ha noen småting.
Postet 24-09-22 kl 09:50 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Martis sin avatar
Fortsatt sløving i sofan her, dyret ville absolutt ut i sjutiden, og jeg fikk ikke sovnet igjen. Ikke så mye planer i dag, huset trenger desperat shinings og så skal vi hente ungen som har sovet i telt uti marka natt. Veldig spent på hvordan det gikk i regnværet…
Postet 24-09-22 kl 10:35 av Martis Martis er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
God morgen! Jeg er på en liten morgenøkt på Oslo Spektrum og koser meg med det.
Postet 24-09-22 kl 10:40 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
Fintdethei! sin avatar
Mornings! En lang natt i sengen, det var deilig! Frokost er unnagjort, og sengetøy er tatt av og på vask. Fint vær ute, så det blir soltørket sengetøy på sengen i kveld .
I tillegg er soldatsønnen kommet hjem fra militæret, ferdig med førstegangstjenesten. Han og jeg skal på trening om litt. Han er blitt så stor og voksen dette året .
Postet 24-09-22 kl 11:11 av Fintdethei! Fintdethei! er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Har vært på butikkrunde. Nå skal jeg spise og så gjøre om kladden slik at den kan leveres.
Deretter rydde.
Postet 24-09-22 kl 12:36 av star star er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
Jeg øver litt på klarinett. Skrekkblandet fryd. Tirsdag forsøker jeg meg på korps for første gang på 30 år (og klarinetten har ligger nesten like lenge).

Skal straks sykle en tur ned i Oslo sentrum for å kjøpe litt mer utstyr.
Postet 24-09-22 kl 12:45 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Pingis sin avatar
Så gøy, Blånn! Jeg tror jeg hadde likt skikkelig godt å være en korpsvoksen - bare så synd at jeg ikke kan noe instrument som egner seg til det! (Og at jeg da heller ikke orker å begynne fra scratch.)

Sløv lørdag her. Men nå tror jeg at jeg i hvert fall skal gå meg en tur ut. Har hørt mye bra om luft.
Postet 24-09-22 kl 14:33 av Pingis Pingis er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:39.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no