Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Søndag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Søndag

Postet 30-05-21 kl 09:54 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 18

Kommentarer

Gammel
Blondie sin avatar
Jeg sitter på uteplassen min og hører på fuglekvitteret i skogen mens jeg drikker kaffe og leser papiravisene fra uka som gikk. Det er så idyllisk at det er rent kvalmende.
Postet 30-05-21 kl 10:24 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
celebelen sin avatar
Jeg spiste frokost ute i dag, det var første gang i år. Nå sitter jeg og jobber litt, men mesteparten av dagen skal nok tilbringes ute.
Postet 30-05-21 kl 10:30 av celebelen celebelen er ikke aktiv
Gammel
Jeg blir glad av en slik beskrivelse.

Er enda i sengen, stille i huset, men fuglene kvitrer utenfor.
Postet 30-05-21 kl 10:30 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Dali sin avatar
Morn. Lader opp med en kaffe før jeg skal ut og trimme litt. Forhåpentligvis klarer jeg litt mer enn forrige joggetur. Da måtte jeg innse at øl og ostepop funker dårlig som treningsenergi.
Postet 30-05-21 kl 10:35 av Dali Dali er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
Morn. Jeg har sovet i senga til Frøkna i natt fordi jeg pusser opp et soverom, og den var ikke god for ryggen min. Nå prøver jeg hardt å komme i gang med dagens oppgaver på kaosrommet. Det er gøy med oppussing når man begynner å se resultater, men grunnarbeidet er så kjeeedelig!
Postet 30-05-21 kl 10:47 av Stompa Stompa er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Holder på å gjøre oss klar og pakker ned litt nistemay før en hel dag i regionens fornøyelsespark. Det skal være sol og passe varmt i følge værmeldingen, men foreløpig er det ganske grått og kjølig.
Postet 30-05-21 kl 10:49 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Martis sin avatar
Varmt og sol og kaffe i hengekøyen. Jeg blir her i dag.
Postet 30-05-21 kl 11:00 av Martis Martis er ikke aktiv
Gammel
Pøblis sin avatar
Her vært oppe siden 0730. Har streikedisp-vakt og dobbeltbursdag i familien i dag, så det blir nok å holde på med.

Skal først i bursdagsbrunsj til niese og etterpå feire vår egen pøbelprinsesse med pølsegrill og is i hagen.
Postet 30-05-21 kl 11:01 av Pøblis Pøblis er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Morn. Har vasket balkongen. Skal male et strøk på arvingens rom. Og det slutter ikke der.
Postet 30-05-21 kl 11:34 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Albertine sin avatar
Morn! Ikke så varmt her i dag, så dagen skal brukes nede i Gjestgiveriet der vi skal måle opp alle rom for å få laget en romplan for alle etasjene. Så skal vi skrubbe panelet på et av gjesterommene før to strøk med grunning. Nok å gjøre for i dag.
Postet 30-05-21 kl 11:40 av Albertine Albertine er ikke aktiv
Gammel
Input sin avatar
Har også spist frokost på balkongen. Storebror synes det var vel kaldt, men det må han tåle. Er det sommer, er det sommer.
Postet 30-05-21 kl 11:42 av Input Input er ikke aktiv
Gammel
007 sin avatar
Vi pakker oss ut av krypinnet på fjellet som ble solgt i går. Overtagelse allerede neste helg.
Snart skal vi hjemover, vi skal ta en liten topptur på veien.
Postet 30-05-21 kl 12:08 av 007 007 er ikke aktiv
Gammel
Neket sin avatar
Jeg ligger på sofaen i hagen, og her har jeg tenkt å ligge til det er middag. Viktig å holde hviledagen hellig. Podcast på øret, sol og god stemning. Kidsa har lovet at de skal spille et brettspill med meg i sola også. I kveld blir det SUP-tur med en venninne. Det er altså så stas med sommer.
Postet 30-05-21 kl 12:39 av Neket Neket er ikke aktiv
Gammel
Gratulerer med salg, 007!

Jeg har beiset ferdig terrassen! Så godt å ha det gjort. Et par år til neste gang.
Postet 30-05-21 kl 15:28 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
Huff, jeg er sliten etter takmaling og sparkling. Er ikke ferdig for dagen heller. Merker at kroppen ikke er 100 %.
Postet 30-05-21 kl 17:33 av Stompa Stompa er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Jeg sitter inne og jobber etter altfor mange timer ute i hagen i helga. Jeg tror det var en smart prioritering da, for det har vært innmari deilig å finne hvilepulsen. Litt kjedelig nå bare, når jeg må rette ferdig, føre karakter, lage plan for kommende uke og konsentrere meg om egen eksamen.
Postet 30-05-21 kl 19:13 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Input sin avatar
Jeg driver med det samme som deg, Blondie. Minus eksamen. Jeg skal undervise om retorikk i uka som kommer, det blir siste ordentlige uke med undervisning, og det er både rart og fint. Veldig deilig at jeg for første gang kan gå inn i en sommerferie og vite hvor jeg skal jobbe til høsten.


Vi har hatt en deilig dag ute, lillesøster har badet for første gang i sitt liv og hun ser ut til å være en skikkelig tøffing. Det var stor stas å få bade, selv om resten av oss synes det var litt for kaldt.
Postet 30-05-21 kl 21:08 av Input Input er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Jeg har ferdigstilt en av vanskelig rapport og sendt den avgårde til ledere i storfylket. Føles litt surrealistisk å mene noe vasete til masse mennesker jeg bare kan navnet til.
Postet 30-05-21 kl 22:51 av Blondie Blondie er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:41.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no