Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Fredag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Fredag

Postet 28-05-21 kl 07:53 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 26

Kommentarer

Gammel
Frøy sin avatar
Fredag!

Vi hadde gjester i går for å feire 17-åringen, det var godt og rart på samme tid, var ikke mer enn fem gjester da. Det var godt å kunne være sammen igjen.
Postet 28-05-21 kl 08:43 av Frøy Frøy er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
Fredag!

Vi skal sitte 4 timer i bil i ettermiddag.

Men så - i morgen - skal vi på hytte ved sjøen, og det gleder jeg meg så til!

Og eldste, som aldeles snart er 17(!), skal være alene hjemme en hel helg for første gang.
Postet 28-05-21 kl 08:51 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
Input sin avatar
Jeg skal ha medarbeidersamtale om en halvtime, og så er det helg!
Postet 28-05-21 kl 09:03 av Input Input er ikke aktiv
Gammel
Jeg har vondt her og der, tror jeg trenger helg rett og slett. Vurderer å avspasere en halv dag og beise terrassen siden været er så bra.
Postet 28-05-21 kl 09:06 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
En kollega lo av meg i dag, han mener jeg har fått post-kamp-fatigue. Det er nok noe sant i det, jeg har vært i helspenn i kampen om muntlig eksamen og bekymret meg syk for gjennomføringen. Nå er det litt antiklimaks. Heldigvis har jeg bare fem undervisningstimer å fylle i dag, med elever som har det på akkurat samme måte. Jaja. De er fine og jeg får betalt. Dessuten er det sol.
Postet 28-05-21 kl 09:29 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Oppdatert 28-05-21 kl 11:39 av Blondie
Gammel
Dali sin avatar
Fredag! Jeg håper å få tatt en time tidligere fri for å benytte på en goggetur i sola.
Postet 28-05-21 kl 09:43 av Dali Dali er ikke aktiv
Gammel
Albertine sin avatar
Vi overtar huset i dag!
Postet 28-05-21 kl 09:44 av Albertine Albertine er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
Gratulerer Albertine. Så gøy
Postet 28-05-21 kl 09:50 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
Albertine sin avatar
Takk, Blå. Gleder meg sånn til å gyve løs på huset med brekkjern!
Postet 28-05-21 kl 09:59 av Albertine Albertine er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Jeg var på restaurant i går med kollegene mine.

Jeg svever fremdeles.

Og nå er det helg om noen få timer. På søndag skal jeg spise på restaurant med familien min. Dette er så absurd etterlengta.
Postet 28-05-21 kl 10:06 av Tjorven Tjorven er aktiv nå
Gammel
Toffskij sin avatar
Vi har ikke tid til å gå på restaurant! Om noen timer er (forhåpentlig) malerne ferdige med å forvandle leiligheten vår til stylistens drøm (Shades of Greige), og så må vi på'n igjen med å gjøre leiligheten beboelig igjen samt hive ut enda flere møbler før vaskebyrået kommer på lørdag. Styling og fotografering på mandag, så blir det vel litt fred halvannen ukes tid.
Postet 28-05-21 kl 10:30 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Mex sin avatar
Gratulerer med husovertagelse, Albertine! Kjempegøy!

Jeg har startet dagen med 4 km joggetur og er strålende fornøyd med det.
I går kom det melding fra kommunen om at de planlegger grønt nivå på skole og barnehager fra mandag av.. og jeg er litt.. Det føles litt skremmende.. Men kanskje fordi de så at det gikk så bra å stoppe utbruddet vi hadde tidlig i mai? At man tenker at nå kan vi leve tilnærmet normalt igjen?
Postet 28-05-21 kl 10:32 av Mex Mex er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Gratulerer, Albertine!

I går hadde jeg fredagsfølelse mens jeg i dag har mandagsfølelse.

Jeg er sliten og kje.
Postet 28-05-21 kl 10:39 av star star er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Gratulerer med overtagelse, Albertine!

Er allerede på dagens fjerde møte. Hu hei, hvor det går.
Postet 28-05-21 kl 11:21 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Neket sin avatar
Gratulerer, Albertine!

Jeg skal på restaurant i lunsjen i dag! Med kollegaer! På ekte!! Og det er sol!!!

Men først: Straks deadline, så løpe en liten tur på mølla. Så quiz. Så restaurant. Produktivt opplegg.
Postet 28-05-21 kl 11:23 av Neket Neket er ikke aktiv
Gammel
Addison sin avatar
God morgen fra Kontoret! Ufattelig hva det gjør med motivasjon og alt annet å få komme tilbake. Hadde ikke trodd det skulle ha så mye å si.

Godt med fredag likevel da! Her blir det nok ikke fullt kontor på veldig lenge, etter folks eget ønske og behov, men mitt behov er kontor, kontor, kontor! Blir spennende å se om kantinen er åpen, i går hadde vi en liten lunsjfeiring med Peppes-mat, vi som var her.

Grattis Albertine!!
Postet 28-05-21 kl 11:28 av Addison Addison er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
Morn. Jeg holder på og tvinger Herremannen til å begynne å pakke ned litt på rommet sitt (som jeg skal pusse opp). Og klokka 12 har jeg kjøkken-tegnetime, før jeg skal å restaurant med gode kolleger og venner. Fin dag, selv om været er litt gråere enn i går.
Postet 28-05-21 kl 11:34 av Stompa Stompa er ikke aktiv
Gammel
ingling sin avatar
God formiddag! Startet dagen med inspirerende digital konferansesending som fikk yrkesstoltheten frem for alvor, det var stas! Planen for helgen er hage, sol og familietid. Forhåpentligvis litt søvn også. :sliten:
Postet 28-05-21 kl 11:44 av ingling ingling er ikke aktiv
Gammel
Jeg var på restaurant i går kveld med vgs venninner. Vi innså at vi var russ for 30 år siden. Utrolig fin kveld, men tror egentlig jeg snakket alt for mye? Jeg er jo bare her hjemme alene, men.......
Postet 28-05-21 kl 12:03 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
celebelen sin avatar
Jeg skal til byen og spise is med søster, det blir godt å komme innover igjen. Ellers går jeg og venter på tilbakemelding etter et jobbintervju, og jammen ble jeg ikke akkurat bedt om å komme på intervju i et annet firma over helgen. Spennende tider!
Postet 28-05-21 kl 12:04 av celebelen celebelen er ikke aktiv
Gammel
Nenne sin avatar
God fredag til hele gjengen!

Spennende, Albertine! Lykke til med jobben.

Så moro å være i vinden, celebelen. Lykke til!

Vi har 23-års bryllupsdag i dag og jeg har handlet inn til å kunne lage en sveitsisk (Zürich egentlig) spesialitet. Sveitsisk vin har jeg også bestilt og hentet. Så gjør vi i hvert fall litt ekstra ut av dagen. Vi styrer ikke med gaver og sånn, men har pleid å gå ut hvert år og flotte oss litt. I år, som i fjor, får vi ta det hjemme.
Postet 28-05-21 kl 12:17 av Nenne Nenne er ikke aktiv
Gammel
Gratulerer med bryllupsdag, Nenne!
Postet 28-05-21 kl 12:56 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
Hjemmekontor i dag etter at Smittestopp-appen ga beskjed om at jeg har vært i nærheten av en smittet. Pinne i nese og hals overlevd.
Postet 28-05-21 kl 13:03 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Input sin avatar
Gratulerer med bryllupsdag, Nenne!

Jeg hadde tidenes koseligste medarbeidersamtale! Og nå ligger jeg i sofaen på balkongen og jobber. Det er helt nydelig.
Postet 28-05-21 kl 17:53 av Input Input er ikke aktiv
Gammel
Kaija sin avatar
Gratulerer Nenne og Nennemannen! Kos dere masse.
Postet 28-05-21 kl 21:44 av Kaija Kaija er ikke aktiv
Gammel
Nenne sin avatar
Tusen takk for gratulasjoner! Der ble en koselig kveld.
Postet 29-05-21 kl 00:32 av Nenne Nenne er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:17.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no