Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Onsdag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Onsdag

Postet 29-07-20 kl 07:26 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 11

Kommentarer

Gammel
Gaustatoppen i dag. Det pøsregner.
Postet 29-07-20 kl 08:51 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Martis sin avatar
Vi er kommet oss til Senja og det er strålende værmelding hele uken. Gleder meg til strand og fjell og avslapping. Og å se på de andre fiske.
Postet 29-07-20 kl 08:52 av Martis Martis er ikke aktiv
Gammel
Martis sin avatar
Oi, håper været bedrer seg etterhvert Millact! Skal dere ta banen ned?
Postet 29-07-20 kl 08:53 av Martis Martis er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Det er meldt bedre vær rundt lunsj, millact, håper det slår til!

Vi skal på båttur i skjærgården i dag, jeg håper skylaget sprekker litt opp.
Postet 29-07-20 kl 09:24 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
God morgen! Plan for dagen er å svi av en formue hos frisøren.
Postet 29-07-20 kl 10:50 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
ingling sin avatar
Deilig med rolig formiddag hjemme! Skal bare vaske klær, og når det slutter å regne får jeg komme i gang med litt luking og se om det er mer som skal høstes av grønnsaker og bær. Har planer om å ta livet med ro disse siste feriedagene!
Postet 29-07-20 kl 10:52 av ingling ingling er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Siste feriedag borte, i morgen er det grytidlig opp for hjemreise.
Sol og vind i dag også.
Postet 29-07-20 kl 10:58 av star star er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
Lunsjer med Frøkna pausen hennes på jobb. Perfekt sykkelvær i dag, med rett under 20 grader, sol og litt vind, så det ble en fin tur hit. Skal sykle videre til kirkegården etterpå og stelle graven til mamma.
Postet 29-07-20 kl 14:42 av Stompa Stompa er aktiv nå
Gammel
Blå sin avatar
Jeg har en helt usannsynlig lite effektiv arbeidsdag. Heldigvis får jeg lov til å gå på kontoret i morgen, så da håper jeg på bedre tider.

Naboene våre planlegger en helt skrekkelig ombygging, så jeg har brukt litt for mye tid på å se på gamle planer og skrive merknader til arkitekten.
Postet 29-07-20 kl 15:05 av Blå Blå er aktiv nå
Gammel
amo sin avatar
Fridagen forsvinner i intet. Regnet høljer ned....så fint plassert i sofaen med strikketøy,nett rett og serier.....
Postet 29-07-20 kl 15:27 av amo amo er ikke aktiv
Gammel
Vi tok banen ned igjen. Var så kaldt på toppen at vi ikke orket å vente til tåken lettet. Den var borte da vi kom ned....
Postet 29-07-20 kl 16:17 av millact millact er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:46.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no