Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Torsdag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Torsdag

Postet 06-10-22 kl 07:24 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 19

Kommentarer

Gammel
Sissel sin avatar
God morgen! Ruskevæt på hjemmekontoret i dag. Ser ut til å bli en overkommelig dag sånn arbeidsmessig heldigvis. Snart helg.
Postet 06-10-22 kl 08:40 av Sissel Sissel er ikke aktiv
Gammel
annemede sin avatar
God morgen.
Jeg er kledd for høstvær - men det regner ikke.
Postet 06-10-22 kl 08:40 av annemede annemede er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Vi har bryllupsdag i dag. Og mannen min hadde bestilt Morgenlevering til oss.

Da var det ekstra deilig at jeg hadde bestemt meg for hjemmekontor og at det var tid til å nyte.
Postet 06-10-22 kl 08:47 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Appelsin sin avatar
God morgen.
Gratulerer med dagen, Tjorven!

Jeg synes det begynner å bli en lang uke, og i dag har jeg vakt på skolen fra 17-21, så jeg får gjøre det beste ut av sofa-løst liv fram til da
Postet 06-10-22 kl 08:57 av Appelsin Appelsin er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
Gratulerer med dagen Tjorven.

Jeg har hjemmekontor i dag og skal følge en konferanse digitalt etter lunsj. For en gangs skyld skal jeg bare følge konferansen tror jeg, og ikke prøve å jobbe ved siden av.
Postet 06-10-22 kl 08:57 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
Fintdethei! sin avatar
Lang uke indeed. Jeg påstod hardnakket at det var onsdag på tirsdag…., sitter i enda den smellen.
Postet 06-10-22 kl 09:11 av Fintdethei! Fintdethei! er ikke aktiv
Gammel
Mex sin avatar
Gratulerer med bryllupsdagen, Tjorven!
Flere som skal ha vakt på skolen ja. Her er det skoleovernatting som står på planen for 11-åringen i dag og jeg har kveldsvakt fra 18-22.
Egentlig klar for at det skal være fredag. Lang uke syns jeg også.
Postet 06-10-22 kl 09:18 av Mex Mex er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Gratulerer, Tjorven!

På kontoret. Har ikke så mye å gi om dagen.
Postet 06-10-22 kl 09:22 av star star er ikke aktiv
Gammel
tink sin avatar
Gratulerer med bryllupsdag! Deilig med god frokost på en torsdag da.

Stor sympati til Appelsin som må leve sofaløst helt til kl. 21 i kveld.

Jeg gruer meg uforholdsmessig mye til et møte som skal være etter lunsj i dag. Får bare finne et eller annet å fordype meg i til da, så jeg glemmer å grue meg. Det er ikke egentlig kjipt, bare litt skummelt.
Postet 06-10-22 kl 09:30 av tink tink er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Gratulerer med bryllupsdag til Tjorven og ... eh ... Båtsmann?

Jeg har kontortid og skal egentlig planlegge eller rette eller noe annet fornuftig. Det jeg imidlertid gjør, er å surfe etter hva slags kofte jeg (endelig) skal bestemme meg for. Jeg har ønsket meg kofte i 15 år og har nå tenkt å innvilge meg en til jul.
Postet 06-10-22 kl 09:38 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Gwah! So much to do, so little time!
Postet 06-10-22 kl 09:48 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Appelsin sin avatar
Båtsmann!
Postet 06-10-22 kl 09:48 av Appelsin Appelsin er ikke aktiv
Gammel
Fintdethei! sin avatar
Evt: so much to do, and too few people to do them for me.
Postet 06-10-22 kl 09:49 av Fintdethei! Fintdethei! er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Jeg synes ikke det er helt fair å kalle mannen min for Båtsmann. Til det er han litt for ... tja ... selvstendig. Men når jeg tenker etter så er han omtrentlig like trygg og god som en veldig stor og godlynt hund. Så litt feil og litt rett på en gang, kanskje.
Postet 06-10-22 kl 09:53 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Postet 06-10-22 kl 09:54 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Nenne sin avatar
Jeg har kort uke denne uka med fri i morgen. Storesøster kommer hjem i kveld og det gleder jeg meg til!
Postet 06-10-22 kl 10:23 av Nenne Nenne er ikke aktiv
Gammel
Albertine sin avatar
Gratulerer, Tjorven!

Jeg har klart å overbevise pappa om at det er mye bedre å ta en tur ned til oss for å treffe barnebarna og snekre litt på huset enn å sitte i en stol i tre uker og vente på brevet som forteller hvordan kreftbehandlingen blir. Så da blir det fullt hus i helga og jeg gleder meg masse.

I dag skal det stormryddes i hvelvet for å gjøre plass til dypfryser, og jeg skal planlegge lunsjretter til morgendagens bestilling.
Postet 06-10-22 kl 11:11 av Albertine Albertine er ikke aktiv
Gammel
Mams sin avatar
Gratulerer Tjorven.
Postet 06-10-22 kl 11:17 av Mams Mams er ikke aktiv
Gammel
Pøblis sin avatar
Gratulerer, Tjorven og mannen!

Jeg sitter i en hotellseng i Nuuk, Grønland og drikke kaffe, klokken her er 0632 og jeg skal reise hjemover i dag. Håper jeg. En masse fly har vært innstilt her id et siste pga mangel på deler til vedlikehold, og den store aitbussen går fra hovedflyplassen midt på dagen i dag enten vi kommer oss dit eller ikke.
Det har vært et eventyr av en reise, først en privat del og så en flott konferanse etterpå.
Postet 06-10-22 kl 11:30 av Pøblis Pøblis er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:46.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no