Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Blomst

Maling, maling og atter maling

Rangér dette innlegget

Maling, maling og atter maling

Postet 04-05-09 kl 19:45 av Blomst

Ja ifjor fikk vi endelig malt huset (eller altså 2 av 4 sider he he) etter ørten farge prøver og uenigheter
Den ene siden skal kledningen skiftes på, så den er jo grei, men bakveggen har bare ikke blitt malt pga mangel på tid.
Men om lørdag var svigerfar her og malte den (han var her forrige lørdag og vasket den he he)
Og så bestemte vi oss for å beise verandagulvet, svigermor hjalp meg å vaske den, så om lørdag var det blitt 1,5 strøk, før det ble tomt for beis, jeg ilte innom coop for å få en boks til, men de var tomme gitt, og alle andre butikker var stengt
Men før jobb i dag gikk jeg på tur for å få siste boks, etter butikk nr 2 fikk jeg endelig en boks, den siste de hadde igjen
Så var det avgårde på jobb kl 10, men mens jeg var på jobb, var svigermor her å beiset ferdig
Hva skulle en gjort uten svigers avogtil?
Så nå er det noen endebord på garasjen, kledning på en vegg, og male lekestua ( den har fått ett strøk på 3 av 4 sider he he) så nærmer det seg ferdig, men da begynner påbygging og asfaltering
Det baller gjerne på seg, men er glad maling og beising nærmer seg slutten.....enn så lenge!!!!

Kommentarer totalt 3

Kommentarer

Gammel
Nenne sin avatar
Så heldig dere er som får så mye hjelp og så deilig å ha fått unna så mye.
Postet 04-05-09 kl 22:21 av Nenne Nenne er ikke aktiv
Gammel
Blomst sin avatar
Ja jeg er veldig takknemlig.
Postet 04-05-09 kl 23:48 av Blomst Blomst er ikke aktiv
Gammel
DM sin avatar
Så kjekt med hjelp til maling da! (Også på bursdagen min. :barelamerketildatoen: )
Postet 21-05-09 kl 08:12 av DM DM er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Blomst

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:26.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no