Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Blomst

Det går vel mot vår..........

Rangér dette innlegget

Det går vel mot vår..........

Postet 31-03-09 kl 12:52 av Blomst

Er ganske drittlei av at plutselig kommer snø
Hele hagen var snøfri, men så kom det mere snø, men den er jo allerede begynnt å forsvinne igjen da, men det er en millimeter fra at jeg går ut å skuffer det bort
Det skal bli så deilig, slippe å kle ungene i svære dresser, ikke mer saulete sko (en kan jo håpe mener jeg) og en kan sitte på verandaen å nyte varmen, og det skal bli godt

Kommentarer totalt 8

Kommentarer

Gammel
Også kommer påskeharen og serverer mat fra grillen og god vin og en veldig kjekk mann med bar overkropp som kan massere nakken. Dessuten blir det fred i verden og du vinner i Lotto. Og fredsprisen går til han som kastet skoene etter Bush og Brad Pitt blir singel og melder seg interessert i deg.

Sånn mens vi er i gang med å drømme om ting som virker tusen mil borte, mener jeg. :o
Postet 31-03-09 den 13:45 av
Gammel
Tåtti sin avatar
:fniser av smilefjes:
Postet 31-03-09 kl 14:14 av Tåtti Tåtti er ikke aktiv
Gammel
noen sin avatar
Er det nå jeg skal si at jeg fortsatt er veldig glad i snøen og at våren kan vente til etter påske? :dukker:
Postet 31-03-09 kl 14:21 av noen noen er ikke aktiv
Gammel
Superior sin avatar
vår vår vår.. Følte meg så våryr, når jeg våknet i dag
Postet 31-03-09 kl 14:23 av Superior Superior er ikke aktiv
Gammel
Det synes ikke på avataren din? Noen av oss har jo forsøkt å påkalle våren med å ta frem litt blomster og sånn da.

(Benytter anledningen til å rette en takk til den-det-nå-var som fikset min - muligens DM. :))
Postet 31-03-09 den 14:25 av
Gammel
tink sin avatar
Her har det regnet katter og hunder store deler av dagen. Mer høstvær enn både vinter og vår. Men så bor jeg visst på vestlandet og må bare tåle litt regn.

Vi har påskeliljer i hagen da.
Postet 31-03-09 kl 22:04 av tink tink er ikke aktiv
Gammel
Det var litt av et vær! Bruker dere paraplyer når det regner kjæledyr eller bruker man hundefanger? Evt kufanger? :gruble:
Postet 31-03-09 den 23:18 av
Gammel
Blomst sin avatar
He he he
Postet 17-04-09 kl 11:35 av Blomst Blomst er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Blomst

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:17.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no