Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Lørdag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Lørdag

Postet 07-08-21 kl 07:21 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 15

Kommentarer

Gammel
Meldt dårlig vær, men det er litt koselig det og. Vi må bestemme oss i dag for om vi vil legge ut huset for salg og overta min mors hus. De bor i samme gate. Mindre hage og mindre å måke til vinteren.
Postet 07-08-21 kl 10:11 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
God morgen! Svigers ringte i går og ville ha med hele hurven ut for å spise. Tror vi får det til, men mellomste skal i bursdag, så vi må drive litt logistikk.
Postet 07-08-21 kl 10:16 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Jeg skal på skogstur, tre topper er planen. Nå vurderer jeg om jeg skal ta med hunden eller ikke. Han er ikke en optimal treningstur-type. Han er litt mer snuse på blomstene og spise niste.
Postet 07-08-21 kl 10:25 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Fintdethei! sin avatar
En Ferdinand-hund, Blondie?

Her reiser noen av husets folk bort noen dager. Jobb kaller på meg mandag. Men først helg. En god fjelltur, etterfulgt av pepsimax, strikketøy og ingenting, står på min plan i dag og i morgen. Lever greit med det.
Postet 07-08-21 kl 10:34 av Fintdethei! Fintdethei! er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Definitivt en Ferdinand-type, det er kallenavnet hans. Stort sett er det fryktelig søtt.
Postet 07-08-21 kl 10:38 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Timar sin avatar
Jeg våknet opp i skogen til lyden av hylende barn. Heldigvis ikke det barnet jeg selv hadde med. Nå nyter jeg hengekøya litt til før det må pakkes ned.

Jeg digger hengekøyeturer, men det er jammen mye som skal pakkes sammen og opp, og sammen igjen og opp, og luftes og til slutt pakkes vekk, for ei lita natt i skogen. Men veldig kos å være på tur!
Postet 07-08-21 kl 10:55 av Timar Timar er ikke aktiv
Gammel
Trixie sin avatar
God morgen.
Jobb fra mandag av, jeg jobber med den mentale biten…
Rolig helg, neste uke blir alt annet enn rolig.
Postet 07-08-21 kl 10:57 av Trixie Trixie er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Føler meg slettes ikke i form. Lurer litt på om det er "abstinenser" etter at jeg slutta på en av medisinene på torsdag. Innbilte meg bare at det ikke skulle være noe problem siden jeg var på 1/3 av opprinnelig dose.
Jaja, har kreka meg på butikken, tatt en maxalt for huet og ligger langflat i sofaen med cola og ritz.
Postet 07-08-21 kl 12:15 av star star er ikke aktiv
Gammel
God bedring, Star!
Postet 07-08-21 kl 14:27 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Takk, millact! Det går bedre.
Postet 07-08-21 kl 14:36 av star star er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
Er det noen av titoppern-toppene, Blondie?

God lørdag - trengte virkelig en hviledag etter en bratt oppstartsuke etter ferien.
Postet 07-08-21 kl 17:20 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Ja, de tre i marka i den store bydelen. Fin dag å gå på, overskyet uten regn.
Postet 07-08-21 kl 17:24 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
Herlig! Ble selvfølgelig nysgjerrig på hvilke tre, for jeg har tenkt meg på tur i morgen. (5 topper igjen.)
Postet 07-08-21 kl 20:39 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Fin rundløype det der, jeg sender pm!
Postet 07-08-21 kl 21:32 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
Takk, Blondie!

Sitter og er så glad for at jeg sto opp til bronsefinale. For en førsteomgang!!
Postet 08-08-21 kl 05:42 av Eia Eia er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:22.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no