Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Torsdag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Torsdag

Postet 25-05-23 kl 09:23 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 8

Kommentarer

Gammel
Tjorven sin avatar
Jeg sitter på en kaffebar i Sandvika og forbereder meg til et møte. Det er stengt t-bane på min side av byen, og jeg forsøker i størst mulig grad å minimere antall overganger. I går brukte knerten 1 time og 20 minutter på å komme seg på skolen. Det skal ta 25 minutter. Han reiste hjemmefra en time før skolestart, så vi mener han hadde lagt inn mer enn nok margin. Heldigvis bor en av lærerne hans i nærheten av oss, og hun bekreftet problemene slik at han slapp fravær.

Jeg har 6 møter i dag og et av dem skal jeg presentere for nesten 100 deltakere, men jeg føler at jeg har kontroll. Men deretter har jeg i hvert fall en rolig ettermiddag. Det har vært en hektisk uke, så det er bra.
Postet 25-05-23 kl 09:28 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Jeg har hjemmekontor med karakterinnspurt og planen er å levere master i dag. Litt dårlig start med migrenemorgen for både ungdommen og meg, men nå er jeg (litt) i gang.
Postet 25-05-23 kl 09:36 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Pingis sin avatar
Er så imponert av masterjobbinga di, Blondie!

Mai og juni er litt i overkant heftige måneder på jobb. Artig, men veldig slitsomt. Gleder meg veldig til helg!
Postet 25-05-23 kl 09:45 av Pingis Pingis er ikke aktiv
Gammel
tink sin avatar
Nå ble jeg nysgjerrig på hva du driver med som har sesong nå Pingis.

Jeg er kry fordi jeg endelig har greid å forberede meg til et møte som skal være om en uke fra i dag.
Det kjennes veldig voksent, har sendt ut lekse til kollegaene mine og alt.
Postet 25-05-23 kl 09:53 av tink tink er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
En har fri, en har eksamen og jeg skal lese.
Postet 25-05-23 kl 09:57 av star star er ikke aktiv
Gammel
Syrinx sin avatar
Oppe og hoppar, nydusja og forsåvidt klar for dagen. Godt gjort til meg å vere, morgongjennomføring er ikkje mitt glansnummer i livet.

Er sjølvsagt "tidleg" oppe av ei grunn. Skal til byen til psykomotorisk. Det blir bra. Er det lov å seie at eg er litt glad for at det regnar? Eg har nemleg lova meg sjølv å sykle til behandling alle dagar det går, men eg er ein finevérssyklist.

Seinare i dag er det bingo i fengselet, så då blir det nokre timar offline og innelåst. Det er alltid veldig kjekt å vere der, og i dag skal vi prøve ut nye gevinstar også.
Postet 25-05-23 kl 10:09 av Syrinx Syrinx er ikke aktiv
Gammel
På plass på kontoret, blid og fornøyd. 18-åringen har spanskeksamen, går nok fint. 14-åringen sa at nå er det 20 skoledager igjen; han gleder seg til sommerferie.
Postet 25-05-23 kl 11:47 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
20? Min yngste har ikke så mange igjen. Maks 12 tror jeg.
Eksamen og dager til gode.

Har jeg begynt å lese? Nei, men nå har jeg satt meg klar med boka.
Postet 25-05-23 kl 12:09 av star star er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:31.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no