Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Søndag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Søndag

Postet 29-01-23 kl 07:03 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 14

Kommentarer

Gammel
star sin avatar
Dag 2, nytt fag. Tidlig ute i dag.
Postet 29-01-23 kl 10:15 av star star er aktiv nå
Gammel
Blondie sin avatar
Våknet tidlig, jobber med å komme i gang. Foreløpig har jeg ikke kommet lenger enn glaning i sofaen.
Postet 29-01-23 kl 10:24 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Våknet for litt siden, trengte nok å sove. Øvekjøre i byen er dagens plan.
Postet 29-01-23 kl 11:32 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Appelsin sin avatar
Sofa her også. Usedvanlig men vanlig elendig vær ute, planlegger en tur ned til sjøen med yngstemann. Så skal jeg vaske badene, og lage chili sin carne.
Postet 29-01-23 kl 11:35 av Appelsin Appelsin er ikke aktiv
Gammel
Tror det blir kino i kveld for oss tre.
Postet 29-01-23 kl 12:08 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Appelsin sin avatar
Har vært ute nå, og hele nabolaget er overfylt av bekker og vann som spruter ut fra merkelige steder
Postet 29-01-23 kl 12:54 av Appelsin Appelsin er ikke aktiv
Gammel
Dali sin avatar
Morn. Chill i sofa, men når jeg ligger her og blar fant jeg en tråd på forumet om fylte horn. Så da blir det dagens mål. Ungene (og far) spiller xbox
Postet 29-01-23 kl 13:00 av Dali Dali er ikke aktiv
Gammel
Kaija sin avatar
Sofaliv her også, foreløpig. Det er lite ork, altså. Og så er jeg helt utladet etter å ha gjennomført min første date i dette årtusenet. Det er surt ute, så jeg gidder ikke ut, Steller plantebabyer og skal rydde når ånden kommer over meg.
Postet 29-01-23 kl 13:30 av Kaija Kaija er ikke aktiv
Gammel
Syrinx sin avatar
Eg slit med oppstandelsen, så er framleis under dyna. Men no med nybrygga kaffi som mannen serverte med eit kyss.

Ute regnar det heilt ville mengder, nok ein fin dag for inneliv.
Postet 29-01-23 kl 13:32 av Syrinx Syrinx er aktiv nå
Gammel
Blondie sin avatar
Jeg har vasket bad og skal nå lage chili con carne. Middagsgjester etterpå.
Postet 29-01-23 kl 13:43 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Chili con carne har jeg ikke spist siden jeg bodde i USA tror jeg! Det hørtes deilig ut.

Fikk meg en gåtur med eldste, blåste mindre i skogen og var fint.
Postet 29-01-23 kl 15:39 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Appelsin sin avatar
Dette er jo herming, Blondie!

..Men badene har jeg ikke begynt på, siden de er fulle av ekstremt vått tøy. Og vi har visst vare en halv boks bønner, så nå blir det heller nudelsuppe til middag.
Postet 29-01-23 kl 15:41 av Appelsin Appelsin er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Postet 29-01-23 kl 16:15 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
God ettermiddag! Jeg har sett en dårlig håndballkamp (hvor ble det av motivasjon og energi, håndballgutta? ), og skal trene litt styrke etter en liten surfepause.

For et par dager siden fisket jeg en reinsdyrstek fra fryseren (først fra halvprisdisken på Meny, da), så den skal prepareres i dag.
Postet 29-01-23 kl 16:23 av Eia Eia er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:36.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no