Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Torsdag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Torsdag

Postet 29-12-22 kl 07:53 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 10

Kommentarer

Gammel
celebelen sin avatar
En liten time hjemmekontor, så er det litt mindre som venter etter ferien. Vær og føre tilsier at dette blir nok en innedag, nå begynner jeg å bli lei av stadig veksling mellom kuldegrader og plussgrader med regn.
Postet 29-12-22 kl 10:32 av celebelen celebelen er ikke aktiv
Gammel
Martis sin avatar
Litt hjemmekontor her og, ganske grått ute og unga ville sove lenge i dag. Bare mannen som er oppsatt på å lage de første sporene i bakken.
Postet 29-12-22 kl 10:46 av Martis Martis er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
Kontorkontor her. Og igjen ganske lang kaffeprat med kollegaer. Egentlig ganske deilig.
Postet 29-12-22 kl 11:09 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
God formiddag! Varetelling er klar, den var høyere enn jeg trodde, så årets resultat blir definitivt på den positive siden.

Siste innspurt nå - fra i ettermiddag er det ferie ut året! Og dagen er allerede over 4 minutter lenger enn ved solverv!
Postet 29-12-22 kl 11:09 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
polarjenta sin avatar
God morgen. Jeg kom på at jeg jo har hjemmekontor, men det er mest å sjekke epost og å være tilgjengelig på tlf.
Postet 29-12-22 kl 11:57 av polarjenta polarjenta er ikke aktiv
Gammel
Heilo sin avatar
Jeg sensurerer videre. Har en voksen sønn som er på fjellet i dag. Det er skredfare for tida, så det er litt skummelt. Men han går med erfarne folk på et ikke altfor utsatt fjell, så det går nok bra. Skal likevel være fornøyd når han er nede igjen kjenner jeg.
Postet 29-12-22 kl 12:17 av Heilo Heilo er ikke aktiv
Gammel
Syrinx sin avatar
Har tatt eit nysteikt landbrød ut av ovnen, så får eg kanskje femtenåringen til å ete nokre måltid i dag.

Om ikkje lenge skal vi på passkontoret. Ungane må ha nye pass og eg vil ha pass der eg har med eit ekstra fornavn som eg har tatt. (Og det navnet gjer meg så glad. ) Blir nok litt kafeliv også når vi fyrst er i byen.
Postet 29-12-22 kl 12:27 av Syrinx Syrinx er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Hjemmekontor med nesespray og snytepapir i umiddelbar nærhet. Hadde glemt hvor vondt det er med tidvise tette bihuler, håper det blir lenge til neste gang.
Postet 29-12-22 kl 12:43 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Jeg må egentlig være flittig student, men migrene gjør at sjakksendingen vinner.
Postet 29-12-22 kl 12:55 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
God formiddag! Jeg er på skitur. Akkurat nå har vi pause med kanelsnurr. Ute veksler det mellom opphold og tette snødrev. Godt vi har gått samme ruta en zillion ganger. Ca. 5 km inn til turristhytte/serveringssted og like langt tilbake til hytta. Perfekt!
Postet 29-12-22 kl 14:25 av Blånn Blånn er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:18.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no