Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Tirsdag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Tirsdag

Postet 01-03-22 kl 08:09 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 22

Kommentarer

Gammel
celebelen sin avatar
Hjemmekontor for å få besøk av snekker - håper han har mulighet til å fikse en del av det som må gjøres her. Det står en gravemaskin rett utenfor, men naboen mente de var mer eller mindre ferdige med det som bråker og sperrer veien for en stund.
Postet 01-03-22 kl 08:23 av celebelen celebelen er ikke aktiv
Gammel
løve70 sin avatar
God morgen

Tidlig på plass for et møte som ble avlyst - irriterende, kun gjort mer yoga
Gode nyheter på morgenkvisten også - en utsettelse på jobb som jeg virkelig trengte.

Nå snart første møte, så en joggetur og en tur på kontoret.
Postet 01-03-22 kl 08:26 av løve70 løve70 er ikke aktiv
Gammel
Frøy sin avatar
God morgen.
Her er det ny dag i ferieuken for ungene, i dag skal jentungen på pistolskyting arrangert av kommunen, mens guttungen pratet om at han kanskje kunne ta seg en tur på jobb.
Jeg skal på Excel kurs nivå 3 i dag og håper at jeg endelig kan lære noe etter å lidd meg gjennom nivå 1 og 2. Men uansett så er det 3 timer med strikketid ta. Har en vott som jeg må rekke opp og gå opp 0,25 på pinnestørrelsen på for å få stor nok, husker jo nå hvorfor jeg ikke liker å strikke votter.
Postet 01-03-22 kl 08:51 av Frøy Frøy er ikke aktiv
Gammel
him sin avatar
God morgen! Økonomisystemet responderer! Dette ser ut til å bli en bra dag
Postet 01-03-22 kl 08:53 av him him er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Klokka ringte for en time siden, men er fortsatt i senga. På tide å røre på seg.
Postet 01-03-22 kl 08:55 av star star er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Litt sen morgen pga legetime, passer meg bra. Nå klamrer jeg meg til kaffekoppen mens ungen synger i dusjen.
Postet 01-03-22 kl 08:57 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Jeg er fysisk på jobb og senere i dag skal jeg på et fysisk møte et annet sted i byen. Dette begynner jammen å ligne på hverdag!
Postet 01-03-22 kl 08:58 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
Åh, jeg kan altså ikke få sagt nok ganger hvor deilig det er å kunne sykle til jobb! Selv i 4 grader og duskvær. :zen:

I dag skal jeg først gjøre unna litt forundersøkelser, for vi blir visst "utsatt" for en due dilligence i nær fremtid.

Og så skal jeg roe ned med radio på øret og produksjon.

Spennende tider ...
Postet 01-03-22 kl 09:00 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
Pappalille sin avatar
Jeg er ikke på jobb i dag. Det er helt rart etter å ha jobbet mye de siste ukene. Skal prøve å nyte det litt.
Postet 01-03-22 kl 09:20 av Pappalille Pappalille er ikke aktiv
Gammel
ingling sin avatar
To unger på skolen! Det er langt i fra noen selvfølge etter det siste halvannet året, så det er superdeilig.

Kontorkontor med en del møter, så her er det bare å svosje! Litt først.
Postet 01-03-22 kl 09:33 av ingling ingling er ikke aktiv
Gammel
Mex sin avatar
På fjernkontoret i dag. Gidder ikke pendle i over 2 timer bare for å sitte hele dagen på Teams/Skype møter.
Travle dager. Vi mangler fortsatt 2 personer på teamet vårt, og det merkes veldig nå når ting har begynt å hope seg opp.

Har bestilt meg frisørtime i ettermiddag. Det skal bli godt!
Postet 01-03-22 kl 09:33 av Mex Mex er ikke aktiv
Gammel
celebelen sin avatar
Så godt, ingling!
Postet 01-03-22 kl 09:47 av celebelen celebelen er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
Nyter vinterferien. Skal i dusjen nå. Mulig jeg jobber litt etterpå, og så går en tur til byen for å få litt luft.

Planlegger løpetime i ettermiddag med en instruktør jeg ikke kjenner. Det er alltid spennende!
Postet 01-03-22 kl 10:11 av Stompa Stompa er ikke aktiv
Gammel
Zulu sin avatar
Så fint å høre, ingling!
Postet 01-03-22 kl 10:36 av Zulu Zulu er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
Så bra å høre ingling.

Jeg er på kontoret etter å ha gjort noen private ærend på morgenen. Nok å gjøre uten å være stresset og det er ganske deilig.

Det er lyst ute og jeg skal sannsynligvis være alene hjemme i ettermiddag og vurderer kyllingfilet og risotto til middag.
Postet 01-03-22 kl 10:56 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
Sissel sin avatar
Trøtt som en dupp, men skal ha ferie etter i dag, så det går vel greit. Sol og vårlig i Rogaland i dag.
Postet 01-03-22 kl 11:37 av Sissel Sissel er ikke aktiv
Gammel
ingling sin avatar
Det er veldig deilig! Måtte skolebytte til, men ny skole er superfin.
Postet 01-03-22 kl 11:38 av ingling ingling er ikke aktiv
Gammel
Appelsin sin avatar
Så utrolig flott, ingling!

Jeg er på jobb og drukner litt i prostataprøver
Postet 01-03-22 kl 13:09 av Appelsin Appelsin er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Ingling: Det gjør meg veldig glad at det ser ut til å bli bra med skolebytte. Noen ganger må man bare røske opp i etablerte mønstre og håpe på en bedre start neste gang.
Postet 01-03-22 kl 14:12 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Ble glad av å lese dette, Ingling!
Postet 01-03-22 kl 14:22 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Ingling!

Jeg ble kasta ut av serveren på jobb og mine vanlige triks funka ikke. Så da dro jeg hjem.
Har jobbet timene mine altså, er delvis sykemeldt.
Postet 01-03-22 kl 15:29 av star star er ikke aktiv
Gammel
ingling sin avatar
Takk, så fine dere er!
Postet 01-03-22 kl 16:44 av ingling ingling er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:28.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no