Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Mandag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Mandag

Postet 21-02-22 kl 08:32 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 28

Kommentarer

Gammel
Sissel sin avatar
God morgen! På kontoret for første gang på et par-tre måneder. Lite folk her. Vi har fått retningslinjer om å være her 2-3 dager i uka, men med en litt glidende oppstart, så ingen etterlyser noen ennå.
Postet 21-02-22 kl 08:36 av Sissel Sissel er ikke aktiv
Gammel
Frøy sin avatar
God morgen, jeg er enda på hjemmekontor og glad for det. Det er greit at alle skal bli syke, men nå er 80% av de jeg jobber tettest med syke så da er det jo greit at noen holder seg friske på hjemmekontor.
Postet 21-02-22 kl 08:40 av Frøy Frøy er ikke aktiv
Gammel
Sissel sin avatar
Jeg har jo hatt det, så jeg er ikke redd for å bli syk, men liker meg best på hjemmekontor. Blir nok hjemme resten av uka. Her er vi foreløpig bare 3 av 13 stykker, så de fleste har grodd fast hjemme.
Postet 21-02-22 kl 08:57 av Sissel Sissel er ikke aktiv
Gammel
Martis sin avatar
Jeg er på hjemmekontor i dag og blir nok det denne uken. Det er vinterferie og det er mange som skulle ha ferie. Sov en time ekstra siden jeg ikke har noen unger som skal gjetes gjennom stå opp rutinen.
Postet 21-02-22 kl 09:02 av Martis Martis er ikke aktiv
Gammel
Taien sin avatar
God morgen. Eller god natt, eller noe midt i mellom. Jeg har ikke sovet et sekund i natt. Uro og mannens snorking holdt meg våken i natt.
M er ikke lett å få på skolen i dag (typisk mandag) men det skal vel gå på et vis
Postet 21-02-22 kl 09:03 av Taien Taien er ikke aktiv
Gammel
him sin avatar
God morgen! I dag har jeg på meg parfyme. Parfyme er litt sånn on/off prosjekt for meg. Elsker gode lukter, men hvis jeg lukter en ting av shampoo, en ting av håndkrem, en ting av skyllemiddel så blir jeg helt tummelumsk. (Vanligvis bruker jeg bare parfymefrie produkter, men fikk så mye med lukt til jul at jeg har hatt en parfymepause)
Postet 21-02-22 kl 09:04 av him him er ikke aktiv
Gammel
løve70 sin avatar
God morgen
Tidlig start i dag, fly klokken 06

Nå sitter jeg på Schipol og venter på neste fly. Gleder meg til samling og å treffe en masse kollegaer fysisk.
Postet 21-02-22 kl 09:10 av løve70 løve70 er ikke aktiv
Gammel
Fintdethei! sin avatar
6-flyet er en drøm . God tur over dammen, Løve! Søvnløs her også, ungen hadde en litt tøff angstepisode i går, så det kvernet nok litt hos oss begge. Men hey, det er bare en mandag denne uken, dere!!
Postet 21-02-22 kl 09:19 av Fintdethei! Fintdethei! er ikke aktiv
Gammel
Mex sin avatar
God morgen.
Sofadag i dag også. Potte tett. Er veldig klar for å bli frisk igjen kjenner jeg nå.
Postet 21-02-22 kl 09:21 av Mex Mex er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Jeg er på kontorkontoret og ettersom jeg var full av restsymptomer veldig lenge, så er det godt å være tilbake. Jeg føler fremdeles at noen har strammet et belte rundt hodet mitt, så helt frisk er jeg ikke. Men jeg er helt arbeidsfør.

Jeg skulle bare ønske at jeg sov bedre om nettene.

Mannen og jeg lurer på om vi skal ta fri torsdag og fredag og ta toget til Gøteborg. Selv det føles jo eksotisk slik tingenes tilstand har vært. Men da må vi kanskje bestemme oss snart.
Postet 21-02-22 kl 09:32 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Jeg er på kontoret. Har brutt flaggreglene med en drøy halvtime i dag. Sistemann har bursdag!
Postet 21-02-22 kl 09:42 av star star er ikke aktiv
Gammel
Heilo sin avatar
God morgen. Nok en kontorkontorer her. Spekulerer på når nærmeste kaffebar på campus åpner, kjenner at en jålekaffe hadde gjort seg i anledning ukestart. :trøtt:

Tjorven, det meste føles jo litt eksotisk for tida. Vi må nyte det!
Postet 21-02-22 kl 09:43 av Heilo Heilo er ikke aktiv
Gammel
celebelen sin avatar
Kontorkontor her også i dag, selv om jeg angret litt på vei til bussen. Det blir så glatt når de måker, og med litt nysnø oppå var det umulig å se hvor det var is og hvor det var asfalt. Men nå er jeg trygt på plassen min, med dagens første kaffe innabords.
Postet 21-02-22 kl 09:55 av celebelen celebelen er ikke aktiv
Gammel
Timar sin avatar
Det kjennes virkelig eksotisk å være ute å reise igjen! Det er deilig og litt pes å sette seg inn i lokale koronaregler. Her vi er i Alpene må vi bruke en annen type munnbind enn det som brukes i Norge. Tidvis er de strenge på å bruke munnbind i heiskø, og det er bare sånn middels festlig å ta munnbind av og på med hjelm på hodet. Jeg blir så svimmel av det, så tar det av så fort jeg kan.
Postet 21-02-22 kl 09:59 av Timar Timar er ikke aktiv
Gammel
Albertine sin avatar
All sympati, Timar, de FFP-2-maskene er noe annet enn de fislegreiene vi har her hjemme.

Vinterferie her, helt vidunderlig. Rydde litt i heimen, kjøre papp og plast til gjenvinning, vaksinere bikkja og møte byggmester Bob for å høre hva vi kan få til med de få pengene vi har igjen. Renovering av hus, ass.
Postet 21-02-22 kl 10:08 av Albertine Albertine er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
Vinterferie her. Men skal straks ha møte med rektor. Plan for dagen er å piske opp minsten slik at han rekker trening kl. 15.30. Snakk om å snu døgnet. Mens han trener skal jeg også trene.
Postet 21-02-22 kl 10:17 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
ingling sin avatar
Hjemmekontor på meg, begge barn har vinterferie og på jobb er det også ganske feriestille, så leser meg opp på diverse dokumenter og får unna litt forefallende. Skal ha fri torsdag og fredag, det blir bra.
Postet 21-02-22 kl 10:17 av ingling ingling er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Vinterferiestemning her også. Vi er ikke noe mer eksotisk sted enn hjemme, men det er deilig med late morgener. Ingen planer, været er litt kjedelig.
Postet 21-02-22 kl 10:20 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
annemede sin avatar
Buss til jobb i dag - snø.
Har møtt fine kollegaer.
Postet 21-02-22 kl 10:29 av annemede annemede er ikke aktiv
Gammel
Heilo sin avatar
Jeg kan rapportere om at baristalaget cappucino smakte aldeles nydelig!
Postet 21-02-22 kl 10:48 av Heilo Heilo er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Hjemmekontor her også i dag. Men nå forventes det at vi er på kontorkontor minst 3 dager i uken, så må nok til pers i morgen. Gruer meg allerede.
Postet 21-02-22 kl 11:06 av Fersken Fersken er aktiv nå
Gammel
tink sin avatar
Jeg har ikke kommet meg på jobb på hjemmekontoret før nå. Diverse krøll på morgenen, planlagt legetime, men ikke planlagt kjøre sekken til mann som hadde glemt den i morgenstresset. Men hva gjør man ikke for å hjelpe stresset mann som jobber overtid for at vi skal få reise på ferie.
Postet 21-02-22 kl 11:12 av tink tink er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Veldig ikke vinterferie her!
Postet 21-02-22 kl 11:34 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
Ungene har kanskje vinterferie, men ikke jeg nei! Håneidu.
Postet 21-02-22 kl 11:34 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
Hjertensfryd sin avatar
Eg har ei heime på vinterferie og to som har ferie neste veke. Då har eg og ferie, noko som skal bli godt. Sitter her og snufser som berre det. Skal sjå at gårsdagens familiebesøk var det som skulle gje meg korona. Får berre håpe at bursdagsbarnet på 95 ikkje får noko slikt.
Postet 21-02-22 kl 12:14 av Hjertensfryd Hjertensfryd er ikke aktiv
Gammel
Frøy sin avatar
Her det ikke vinterferie før neste uke, men med store barn spiller det ikke så stor rolle. Jeg blir nok å jobbe uansett.
Postet 21-02-22 kl 12:31 av Frøy Frøy er ikke aktiv
Gammel
Pøblis sin avatar
Jeg har ingen hjemmeboende barn, så jeg ble helt forskrekket da noen ønsket meg "god ferie" på lørdag.

Vi skulle ha vært på konsert på folkehøyskolen til ungen i kveld (bare 90 min kjøring hver vei, det gjør man lett for å høre 160 superflinke ungdommer synge avanserte og vakre ting) - men det er så mange som har covid på skolen at de måtte utsette.
Postet 21-02-22 kl 12:32 av Pøblis Pøblis er ikke aktiv
Gammel
Nenne sin avatar
Vinterferierende barn i huset her, men vi voksne skal ikke ha fri.

Jeg har hjemmekontor enn så lenge. Det er så proppfullt i kalenderen min med Teams-møter at jeg ikke ser på poenget med å dra på kontoret for så å sitte bake lukket dør hele dagen.
Postet 21-02-22 kl 13:42 av Nenne Nenne er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:47.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no