Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Nye ark og fargestifter til

Farlige ting

Så var man blitt en blogger.
Kjenner jeg beveger meg litt på ukjent grunn her, men går ut i fra at det stort sett fungerer på samme måte som dagbøker gjorde i min pur ungdom.... man skriver ivrig og dyptgående i starten og så dabber det drastisk av :ærlig med seg selv:
Lover at jeg denne gangen ikke skal fylle sidene med "kjære dagbok, har dårlig samvittighet fordi jeg ikke har skrevet på så lenge. Jeg lover å bli flinkere"

Har forresten forstått det slik at flere har dagbøker liggende nedpakket i skuffer og skap med noe lunde lignende ordlyd ... noe som får meg til å undre på hvorfor vi i alle dager så det som en nødvendighet å unnskylde til denne dagboken?! Den var jo høyst hemmelig, hadde gjerne to tre låser på seg og var bønnhørlig gjemt på plasser der en trodde ingen ville oppdage den. Er det slik at dagboken i seg selv er et "vesen"? En stiler jo forresten alle innleggende til dagboken, så da er det kanskje naturlig at en unnskylder seg til den også da ...
Tja, alt en skal sitte å lure på

Slik er altså jeg, fort og plutselig er jeg helt ute på vidder og tundraer i intense dialoger med meg selv om kanskje ganske så uvesentlige ting.
Rangér dette innlegget

Farlige ting

Postet 07-06-12 kl 00:51 av Vito

Tja, om man feks skulle ha litt for mye tid for seg selv, litt for lite input fra andre menneskers tanker over lengre periode, ikke har det helt optimalt, har alt for mye tid på nett og har visakort lett tilgjengelig ... det er farlig det.

Kommentarer totalt 9

Kommentarer

Gammel
LilleLeo sin avatar
Shopping deluxe? :trøstepå:
Postet 07-06-12 kl 01:03 av LilleLeo LilleLeo er ikke aktiv
Gammel
Vito sin avatar
Nettbutikker er alt for lett tilgjengelige.
Postet 07-06-12 kl 01:04 av Vito Vito er ikke aktiv
Gammel
Sure Eplet sin avatar
Åh, jeg syns nå det hørtes helt supert ut!
Postet 07-06-12 kl 01:05 av Sure Eplet Sure Eplet er ikke aktiv
Gammel
Katta sin avatar
Hva har du shoppa da? (for jeg regner med vi snakker shopping i og med skrapesmiley og ikke nettpoker eller noe sånt), man må da shoppe gjennom andre.
Postet 07-06-12 kl 01:08 av Katta Katta er ikke aktiv
Gammel
Vito sin avatar
Det blir klær i bøtter og spann på både meg og knøttet kan det se ut for på mailen min.
Selvmedisinering, virker for et stakket øyeblikk.
Fordelen er at det er masser av tilbud ute å går for øyeblikket da.
Postet 07-06-12 kl 01:14 av Vito Vito er ikke aktiv
Gammel
LilleLeo sin avatar
Men du, er mannen litt mentalt ikke der?
Postet 07-06-12 kl 01:30 av LilleLeo LilleLeo er ikke aktiv
Gammel
Miss Norway sin avatar
Retail therapy. Det kan funke det, og spiller man kredittkortene riktig så kan det bli billigere enn ekte terapeuter også.
Postet 07-06-12 kl 01:36 av Miss Norway Miss Norway er ikke aktiv
Gammel
Vito sin avatar
Mannen er dønn stresset og absolutt ikke helt her for tiden nei.
Han har helt plutselig innsett at vi om drøye 3 mnd teller en til i familien og han har masse masse å bli ferdig med før den tid både på jobb, hjemmebane og prosjekt oppussing.
Jeg kan jo uheldigvis ikke hjelpe så mye jeg heller med den derre previaen og streng beskjed om å holde meg i ro.
Postet 07-06-12 kl 01:44 av Vito Vito er ikke aktiv
Gammel
Neket sin avatar
Postet 07-06-12 kl 09:54 av Neket Neket er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Vito

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:36.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no