Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Søndag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Søndag

Postet 25-06-23 kl 07:36 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 8

Kommentarer

Gammel
star sin avatar
Ferdig løpt til kl.8 i dag også.
Har planer om å legge på laken på senga min dag. De som er på undermadrassene altså. Det er bare så pes for rommet er så lite. Og når jeg likevel må "ommøblere" så vasker jeg samtidig. Det blir treningsøkt nr.2.
Postet 25-06-23 kl 08:11 av star star er ikke aktiv
Gammel
Sitter ute på terrassen med en kaffekopp. Varmt og godt. Får besøk av en venninne senere.
Postet 25-06-23 kl 09:54 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Timar sin avatar
Balkong med kaffekopp her

Dette har vært en skikkelig deilig, rolig helg. Perfekt etter at det har vært skikkelig innspurt på alle fronter fram til fredag.

I dag blir det muligens en tur på stranda. Og mer kaffe på balkongen.
Postet 25-06-23 kl 09:57 av Timar Timar er aktiv nå
Gammel
Blondie sin avatar
Vi er stadig ved kysten og dagene er langsomme. I går var det strand og motorsykkeltur, i dag er det familiebesøk. Ikke så verst. I morgen er det en sving hjemom for å vaske klær og bytte unger.
Postet 25-06-23 kl 11:09 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Martis sin avatar
Badedag hos lillebror i dag, greit å kunne kjøle seg ned når det er over 25 grader. Vovsen har dessverre ikke skjønt konseptet bading eller å holde seg inne i kulden, så det er litt slitsomt.
Postet 25-06-23 kl 15:37 av Martis Martis er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
Kjære vene, det er jo søndag. Det husket jeg ikke før jeg sto utenfor låst butikkdør. Er ekstra stolt over hvor lang tid det tok før jeg skjønte det.
Postet 25-06-23 kl 19:45 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
Kanina sin avatar
Jeg trodde også det var lørdag i dag!
Postet 25-06-23 kl 20:16 av Kanina Kanina er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Jeg går helt i surr i dagene jeg også, men her er det turiståpen butikk.
Postet 25-06-23 kl 20:19 av Blondie Blondie er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:39.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no