Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Tirsdag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Tirsdag

Postet 20-06-23 kl 07:35 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 21

Kommentarer

Gammel
annemede sin avatar
God morgen, kom meg på jobb mellom regnbygene.
Nå kaffe.
Postet 20-06-23 kl 08:07 av annemede annemede er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
I dag blir en travel arbeidsdag. Jeg skal egentlig i et heldagsmøte, men så må jeg en runde innom et ledermøte også for å presentere konklusjonene fra at jeg prosjekt jeg har jobbet med det siste året. Jeg gruer meg egentlig ganske mye til den siste presentasjonen der. Jeg sov nesten ikke noe natta mellom søndag og mandag, fordi jeg bare tenkte på alt jeg burde si. Men i natt har jeg sovet godt og ikke tenkt en eneste jobbtanke. Det var bra!

Ungene mine har fremdeles skole. Snuppa har blitt hyret inn av skoleledelsen til å bistå på dagens vitnemålsarrangement (noen har fått med seg at hun har en del org.-erfaring når det kommer til større arrangementer). Knerten skal på badetur til et vann som ligger rett ved der vi bor (og ganske langt unna skolen hans). Det er altså ikke så mye "skole" igjen, men jeg tror det er greit for begge å få litt slike erfaringer også.
Postet 20-06-23 kl 08:10 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Hondacrv sin avatar
Lykke til, tjorven! Eg skal til legen. Og det er ikkje berre berre, når eg har hatt samme lege i nitten år og no skal første gong til den nye. Men ho er visst hyggelig, i følge sikre kilder. Etterpå kjører eg ned til kjæresten for å gi begavet og feire litt bursdag for bonusjenta
Postet 20-06-23 kl 08:18 av Hondacrv Hondacrv er ikke aktiv
Gammel
Syrinx sin avatar
Eg er oppe for å få sendt yngste på skule. Eg prøver å definere véret ute. Det ser litt ut som småregn. Får tru det gir seg til eg skal sykle til byen etter kvart.
Postet 20-06-23 kl 08:19 av Syrinx Syrinx er aktiv nå
Gammel
Appelsin sin avatar
Her er jeg uten barn, men på jobb. Kun yngste på 11 som har noen timer skole før det er sommerferie for alle tre. Før-NM-konsert i kveld. Jeg må jobbe litt i mellomtiden. Det kom regn i natt, og kroppen tror den skal i dvale
Postet 20-06-23 kl 08:25 av Appelsin Appelsin er ikke aktiv
Gammel
Fintdethei! sin avatar
Ah, jeg er utladet etter en natt med veldig lite søvn. Kroppen ville ikke sove. Tror kanskje en emosjonell avslutning av grunnskolen for yngste i går spilte inn. Nuvel, litt kaffe til…
Postet 20-06-23 kl 08:28 av Fintdethei! Fintdethei! er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Vi har f, men jeg skal snart kjøre 15-åringen til aller første jobbdag. Stas for liten og stor!
Postet 20-06-23 kl 08:29 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Sissel sin avatar
På kontoret. Regnet kom til oss i går kveld, og det var litt herlig må jeg innrømme. Bare finværet kommer tilbake.
Postet 20-06-23 kl 08:48 av Sissel Sissel er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
Spennende Blondie.

Jeg er på jobb. Og nå ser jeg for første gang at jeg kanskje kan klare å komme sånn noenlunde i havn før sommerferien. Det var godt, for jeg har stresset ganske mye.
Postet 20-06-23 kl 08:49 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Skal være effektiv, prøve hvert fall.
Litt støl etter i går.
Postet 20-06-23 kl 09:06 av star star er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
En svipptur i hovedstaden på workshop. Hjem igjen i ettermiddag og skal ut å spise med to kollegaer jeg tar med fra Oslo.
Postet 20-06-23 kl 09:14 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Mex sin avatar
Er en tur nedom hovedstaden for et fysisk møte etter lunsj. Ganske rolig først på dagen i dag.
Begge gutta har gått ut i ferie. Eldste starter med sommerjobb i dag, minste skal bare drive dank. Hehe.
Postet 20-06-23 kl 09:52 av Mex Mex er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
Jeg er helt på felgen sliten og prøver desperat å få sovet noen timer før en litt brutal kvelds/nattøkt etterpå, men verden slutter jo ikke å mase!
Postet 20-06-23 kl 10:11 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
Nenne sin avatar
Vi har fire søte, unge jenter som summer interns hos oss i år. Godt jobba å samle inn så mange jenter innen våre fagfelt! De er så ivrige og suger til seg info som svamper. Den ene av dem har gått sammen med Storesøster på ungdomsskolen, så det er moro å se henne igjen.

Jeg har fortsatt skikkelig vonde føtter etter utagerende dansing på lørdag, og vurderer hjemmekontor der jeg kan gå barbeint og la vannblemmesårene få luft.
Postet 20-06-23 kl 10:27 av Nenne Nenne er ikke aktiv
Gammel
Mams sin avatar
Kaos på jobb. Vi er svimlende to stk på min avdeling og dette er dag 3 hvor min kollega sin pc skal fikses, og ikke er brukanes til noe som helst.
Jeg har lyst til å kaste alt av forebyggende medisiner for migrene i søpla, jeg mister jo meg selv oppi alle pillene (som ikke gjør nytta si engang)
Postet 20-06-23 kl 11:43 av Mams Mams er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Ikke gi opp, Mams, det finnes noe som hjelper (men det er en utmattende prosess).
Postet 20-06-23 kl 12:04 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
løve70 sin avatar
På kontoret i dag. Kjekt å treffe kollegaer fysisk

Får besøk av venninne i kveld - lenge siden sist så det blir koselig.
Postet 20-06-23 kl 12:08 av løve70 løve70 er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
Goddagen.

Jeg skal møte en klasse om 10 minutt og si god sommer. Etter det blir det en kjapp tur på trening, før jeg flyr til Tromsø i ettermiddag for morgendagens sensurmøte. Må bare innom på jobb med bunaden, så jeg kan kaste den på meg før avslutninga for Vg3 i morra. Jeg lander 18.20 etter ruta, og seremonien starter kl. 19. :svett:
Postet 20-06-23 kl 12:08 av Stompa Stompa er aktiv nå
Gammel
Albertine sin avatar
Denne bilkollapsen har altså vart en uke, og jeg er ennå ikke ferdig. Håper å komme hjem i morgen
Postet 20-06-23 kl 20:23 av Albertine Albertine er ikke aktiv
Gammel
him sin avatar
Klokka er 20:30 og jeg er tilsnakkende! Er såååå deilig å være "up and coming". Ikke bare er det deilig å være litt mer pigg, men også veldig praktisk å få gjort noe.

Utagerende dansing, Nenne. Like det uttrykket
Postet 20-06-23 kl 20:27 av him him er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Jeg sensurerer semesteroppgaver. Gjesp ...
Postet 20-06-23 kl 21:29 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:02.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no