Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Mandag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Mandag

Postet 01-04-24 kl 05:35 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 18

Kommentarer

Gammel
Dali sin avatar
Morn! Far tok tidligvakta i stallen i dag. Planen da var å sove noen minutt ekstra før neste runde. Men neida, da ble jeg akutt tett i nesa og måtte hente papir. Så bjeffet hunden hvert andre minutt. Og jammen hang katta seg på også. Til slutt begynte meldinger med spørsmål fra de i stallen å poppe inn. Jaja, neinei, det var som å komme tilbake til babytida denne morgenen her.
Postet 01-04-24 kl 08:33 av Dali Dali er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
God formiddag. Var oppe i otta for å kjøre Frøkna på flyplassen. Nå har jeg tomt hus igjen. Rart og litt godt.

Blir noen timer med jobbing nå, så tenker jeg at jeg går en tur. Har en tentativ avtale om kino også, og må få trent. Travel dag, fin oppvarming til plandag på jobb i morra.
Postet 01-04-24 kl 09:03 av Stompa Stompa er ikke aktiv
Oppdatert 01-04-24 kl 09:55 av Stompa
Gammel
Blondie sin avatar
Her er det omsider strålende sol, så vi har planer i hagen. Ellers er det rolig oppladning før hverdag i morgen.
Postet 01-04-24 kl 09:19 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Fintdethei! sin avatar
Endelig strålende sol her også. Jeg skal strikke litt og ha en kopp kaffe til. Deretter skal jeg på en aldri så liten fjelltur med podcast på øret. På turen får jeg pønske ut hva det skal bli til middag i dag. Sønn inviterte seg på middag etter å ha vært bortreist i påsken.
Postet 01-04-24 kl 09:32 av Fintdethei! Fintdethei! er ikke aktiv
Gammel
Fintdethei! sin avatar
Og måkene, herregud som jeg ikke har savnet de.......måtte få det ut.
Postet 01-04-24 kl 09:33 av Fintdethei! Fintdethei! er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
Det er meldt minus 8 på onsdag, og rundt minus 4-5 resten av uka! Riktignok sammen med strålende sol, men ærlig talt! Kan ikke huske tidlig april med så lave temperaturer.
Postet 01-04-24 kl 09:57 av Stompa Stompa er ikke aktiv
Gammel
Appelsin sin avatar
God morgen, sol!
Jeg hadde ikke sjekket yr.no på noen dager og ble veldig positivt overrasket. Da blir det hagearbeid.
Kanskje en fjelltur i kveld, litt avhengig av gnagsårstatus på venstre hæl.
Postet 01-04-24 kl 11:15 av Appelsin Appelsin er ikke aktiv
Gammel
Venter på at ungdommene skal våkne; vi må ha felles frokost en dag denne påsken!

Bra vær her. Gikk to turer i går, det kjennes i akilles i dag, men jeg må uansett ut en kort tur. Det er visst alldeles sant at det tar 1 år å bli bra av akillesruptur; bare 5 mnd igjen….
Postet 01-04-24 kl 12:02 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
Sol! Søknadsskriving med deadline 23:59

Ser ut som om det blir like deler med jobbing ute med gårdsplass, hage og beskjæring av epletrær, og søknadsskriving inne.
Postet 01-04-24 kl 12:13 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
Skilpadda sin avatar
Praktfullt vær, ja! Skal straks ut og treffe noen venninner i Botanisk hage. Datteren har akkurat dratt av gårde for å fly tilbake til Trondheim, så nå er det stille i huset. (Det er det ellers også, altså. Hun bråker ekstremt lite.)
Postet 01-04-24 kl 12:48 av Skilpadda Skilpadda er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
God formiddag! Jeg er på trening. Styrkeøkt i dag.
Postet 01-04-24 kl 13:40 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Morn! Nydelig vær og deilig med enda en feriedag – vi skal ut på kafé og så kanskje gå en tur ned til vannet.
Postet 01-04-24 kl 13:42 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Pelle sin avatar
Sov til kl 13… klesvask er dagens aktivitet.
Postet 01-04-24 kl 14:34 av Pelle Pelle er ikke aktiv
Gammel
sindrome sin avatar
Perfekt avslutning på påsken, start på mine to uker uten barn (etter en veldig hyggelig påske med alle tre), huset er ganske rent og ryddig, jeg har vært på trening, ryddet litt på forsiden av huset og gått tur til "sentrum" for å kjøpe iskaffe og drukket den i sola, på verandaen Skal leke litt med klærne mine, se på the Great British bake-off og spise hot cross buns, som venninnen min tok med til meg fra London
Postet 01-04-24 kl 16:10 av sindrome sindrome er ikke aktiv
Gammel
celebelen sin avatar
Vi kom hjem i går, og det er skikkelig deilig å ha en hel dag hjemme før det braker løs igjen med jobb og skole i morgen. Klesvask og rydding på programmet i dag, også fikk vi gitt bort trampolina!
Postet 01-04-24 kl 16:19 av celebelen celebelen er ikke aktiv
Gammel
ingling sin avatar
Vi kom også hjem i går, så i dag føltes som en bonussøndag med tid til baking, klesvask og småputling hjemme, helt perfekt! Føler meg i grunnen klar til jobb igjen i morgen, men det er helt greit med litt rolig start og utsikter til seminar på fint sted med god mat.
Postet 01-04-24 kl 21:02 av ingling ingling er aktiv nå
Gammel
Appelsin sin avatar
Jeg føler meg ikke klar for jobb i morgen.
Ulempen med feriedager+lang høytid. Jeg var riktignok innom skjærtorsdag og jobbet mange timer, men da var det ingen andre der, og ikke helt det samme som hverdsgsjobbing.
Postet 01-04-24 kl 21:32 av Appelsin Appelsin er ikke aktiv
Gammel
Jeg er som Appelsin, ikke klar for jobb. Jobbet tom onsdag, så har kun hatt fri noen dager, men lell. Vekkerklokken er stilt, blir sikkert ok. Ungdommene har fri i morgen.
Postet 01-04-24 kl 22:34 av millact millact er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:00.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no