Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Torsdag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Torsdag

Postet 05-05-22 kl 08:38 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 16

Kommentarer

Gammel
Tjorven sin avatar
Jeg har sovet så uendelig godt i natt. To timers golfkurs med moderat aktivitet og masse frisk luft var nok veldig lurt. Og veldig gøy (og samtidig frustrerende fordi jeg gjør så mye rart når jeg skal slå).

I dag er knerten sendt av gårde på siste runde av talentsenter i realfag. Han må opp halvannen time før vanlig de dagene, men selv om han er stuptrøtt er han veldig blid. Og enda blidere når han kommer hjem igjen. Jeg er så glad for at han får være med på noe sånt.
Postet 05-05-22 kl 09:00 av Tjorven Tjorven er aktiv nå
Gammel
Fintdethei! sin avatar
Da sov du litt for meg også, Tjorven. Takk!
Jeg vingler mellom totalt umotivert på jobb, til blaff av motivasjon. Klamrer meg til det siste. Fri i morgen før konfirmasjon.
Postet 05-05-22 kl 09:50 av Fintdethei! Fintdethei! er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Stille og rolig på jobb. Alle i min ende er på kurs.
Postet 05-05-22 kl 10:08 av star star er ikke aktiv
Gammel
007 sin avatar
Sol og vel 20° her langt syd, så i dag blir det deiging på stranden med en bok og podkast.
Postet 05-05-22 kl 10:31 av 007 007 er ikke aktiv
Gammel
Nenne sin avatar
Hva mener du med "deiging", 007?

Jeg er på hjemmekontor og håper på lunsj i sola på verandaen.

I dag er jeg sur på banken som bytter om på alt i nettbanken, sånn at hverken gammel eller ny ordning virker. Jeg har regninger jeg skal betale!
Postet 05-05-22 kl 10:47 av Nenne Nenne er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
I dag jobber jeg best i team. Sliter med å komme i gang på egen hånd, men er supereffektiv i møte.
Postet 05-05-22 kl 11:26 av Fersken Fersken er aktiv nå
Gammel
tink sin avatar
Ser for meg 007 som en lett svidd og godt hevet hvetedeig?

Her titter sola endelig fram, men det er fortsatt svinaktig kaldt. Det er lett å bli lurt av den ene plutselige varme helga som alltid kommer sent i april. Da blir alt veldig kaldt etterpå.
Postet 05-05-22 kl 11:46 av tink tink er ikke aktiv
Gammel
Jeg hadde det problemet i går, Nenne! Klarte å logge meg inn hjemmefra, så da får det bare være at banken ikke gadd hjelpe meg da jeg ringte i går formiddag.
Postet 05-05-22 kl 12:21 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
007 sin avatar
Deiging er å ligge i ro i varmen og bare ese ut. Litt kullsyre gjør også susen, og kalorioverskuddet er skyhøyt.
Postet 05-05-22 kl 13:19 av 007 007 er ikke aktiv
Gammel
Fintdethei! sin avatar
Herlig med deiging, 007. Nyt hvert sekund!
Postet 05-05-22 kl 13:27 av Fintdethei! Fintdethei! er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Jeg kunne også godt tenkt meg deiging.

Om få år er ungene store nok til at vi kan forlate dem en uke om gangen. Da blir det deiging på meg også fra et hustak på Kreta i starten av mai. Mannen min har tilbudt meg å reise ned alene i år, men jeg har så mye jobb nå at det ikke fungerer fra bortekontor.
Postet 05-05-22 kl 15:23 av Tjorven Tjorven er aktiv nå
Gammel
Nenne sin avatar
Da høres deiging akkurat passe dekadent ut. Kos deg!
Postet 05-05-22 kl 16:02 av Nenne Nenne er ikke aktiv
Gammel
Pappalille sin avatar
Jeg krysser fingre for at Nittedal kommune vil gjøre om arbeidsplassen min til akuttinnkvartering fremfor venteromsmottak. Kryss fingre med meg på mandag, folkens.
Postet 05-05-22 kl 16:10 av Pappalille Pappalille er ikke aktiv
Gammel
Fintdethei! sin avatar
I følge ordboken har «å deige» to betydninger: å slappe av, eller å vise seg frem/gjøre seg deilig». Så hva går du for, 007?
Postet 05-05-22 kl 16:10 av Fintdethei! Fintdethei! er ikke aktiv
Gammel
007 sin avatar

Er det et ord, altså? Jeg trodde det bare fantes i agentordboken.
Jeg tror jeg velger det første. Jeg føler meg ikke særlig deilig her jeg ligger, blåhvit etter 2 år med norgesferie og noen koronakilo tyngre.
Postet 05-05-22 kl 17:23 av 007 007 er ikke aktiv
Gammel
Frøy sin avatar
På vei hjem fra jobb (Jeg kom meg hjem før midnatt i går også), er en skikkelig tøff uke på jobb dette. Har vist om den en stund så var forberedt, men er tøft når det står på.
Postet 05-05-22 kl 18:35 av Frøy Frøy er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:23.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no