Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Fredag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Fredag

Postet 08-04-22 kl 07:08 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 15

Kommentarer

Gammel
Frøy sin avatar
Fredag!

Utrolig mye som skjer på jobb som jeg må holde tråden i og må jobbe iallfall de hvite dagene neste uke. Det at det blir hektisk har vært varslet, men det har kommet flere ting til som gjør det enda verre.

Mannen skal reise bort i helgen da, som betyr at jeg eier fjernkontrollen og middagsmenyen hele helgen, det er litt deilig.
Postet 08-04-22 kl 07:36 av Frøy Frøy er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
Endelig fredag! Jeg er SÅ klar for påskeferie. Bare tre timer å gjennomføre, pluss fem tekster å vurdere. Det skal gå.

I tillegg kommer Herremannen hjem i dag, og jeg skal overraske han på flyplassen med ny bil. Planlegger å bare si "Du vil vel kjøre?", gi han nøkkelen, og se hvordan han reagerer.
Postet 08-04-22 kl 07:43 av Stompa Stompa er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
Så gøy Stompa.



Jeg har halvsykt hjemmekontor i dag. Vondt i hals og ører og trett og uggen. Jeg klarer å jobbe så lenge jeg kan ha det behagelig i sofaen.



Fint vær og snart påskeferie, så jeg klager ikke for mye.
Postet 08-04-22 kl 07:51 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Jeg er på kontoret og her bugner det over av påskegodterier, og det er nesten ikke folk her.

I dag skal jeg slåss mot arkivet vårt og gjøre en offisiell oversendelse. Dette kan jeg IKKE, men jeg håper at det er hjelp å få fra noen.

Det er noen møter også, men noen av dem er veldig interessante. Så har jeg booket tid på yin yoga, og det må vel være den perfekte inngang til påskeferien.


Og i morgen skal jeg på fest. Akkurat som jeg var på fest forrige lørdag. Fy fader så mye bedre jeg er på dette enn på pandemi-livet.
Postet 08-04-22 kl 08:04 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Her skjer det lite, jeg har sykemeldt fredag og trenger det. Lite bravour å spore i dette livet. :sigh: Fin morgenstund med kjærestens datter da, og kaffe.
Postet 08-04-22 kl 08:18 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
God formiddag! Dagen i dag benyttes til å lese meg opp om EMV (egne merkevarer) i byggevarebransjen. Jeg kan like godt lese om EMV i dagligvaren, for det er mye av det samme som skjer i byggevarebransjen.
Postet 08-04-22 kl 09:33 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
Frøy sin avatar
Måtte ty til energidrikk lenge før klokken 10 i dag. Lunsj i solen sammen med strikketøyet er en viktig plan for dagen som jeg bare må få til.
Postet 08-04-22 kl 10:00 av Frøy Frøy er ikke aktiv
Gammel
tink sin avatar
God morgen! Har levert niese i barnehagen etter overnatting. Det blir plutselig litt mer liv i stua med en 2-åring til morgenkaffen.
Postet 08-04-22 kl 10:00 av tink tink er ikke aktiv
Gammel
Addison sin avatar
En til halvsyk melder seg fra hjemmekontoret. Covid kom til vårt hus denne uken, omsider. Men relativt dårlig timing, vi får ikke dratt på fjellet i morgen. Yngste testet positivt i går, vi voksne er ikke i form, selv om vi ikke MÅ holde oss hjemme lengre. Leirskolepåske funker ikke med laber form, enn si smittsomme virus, da har resten av gjestene det med seg hjem for å si det sånn.
Postet 08-04-22 kl 10:07 av Addison Addison er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Jeg våger meg en tur ut for å fylle bensin, jeg tror hele verden er på vei til påskeferie?
Postet 08-04-22 kl 12:55 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Vi pakker bilen etter jobb, men kjører sikkert motsatt vei av alle andre.
Skal bli godt å bli litt bortskjemt noen dager.
Postet 08-04-22 kl 13:07 av star star er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
God kveld! Hektisk dag med mange ulike oppgaver. Begynte dagen med skryt fra to ulike faginstanser. Det skjer ikke så ofte. Ellers merker vi at det er ramadan. Mange gira unger som er sent i seng og tidlig oppe. Men nå tar jeg avspasering til etter påske.
Postet 08-04-22 kl 19:28 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Nøt passasjersetet på vei ned. Greit med en som øvelseskjører. Nesten 10 mil.
Postet 08-04-22 kl 19:31 av star star er ikke aktiv
Gammel
Så deilig, Star!
Postet 08-04-22 kl 19:42 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Frøy sin avatar
God aften.
Jeg er hjemme alene og bare sløver på sofaen, har ikke funnet frem strikketøyet en gang.
En ungdom skal hentes klokken 23, den andre kommer hjem i ett tiden og mannen skal være borte hele helgen. Hvor er de siste årene i livet mitt blitt av? Hva skal jeg bruke all denne fritiden til?
Postet 08-04-22 kl 20:11 av Frøy Frøy er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:52.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no