Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Torsdag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Torsdag

Postet 07-04-22 kl 07:48 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 15

Kommentarer

Gammel
Tjorven sin avatar


Jeg har en viktig leveranse som skal sendes til ut av huset senest på mandag. Da har jeg egentlig tenkt å ha ferie, og jeg har bedt pent om at dette må kunne godkjennes senest fredag. I går kveld mente jeg at jeg la siste hånd på verket og beskjed til toppsjefen at dette var klart til godkjenning. Kl 01.13 i natt har en mellomleder gått inn i dokumentet og lagt inn en haug med kommentarer og forslag til rettelser.

Det skikkelig irriterende er at det egentlig er nyttige kommentarer og ting vi egentlig burde tenkt på. MEN; det er ikke kritisk for leveransen.

Jeg synes sånt er skikkelig vanskelig å forholde seg til. Nå rydder jeg etter beste evne i håp om at toppsjefen er litt opptatt og ikke får lest riktig enda.
Postet 07-04-22 kl 08:01 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
Så kjedelig Tjorven.



Jeg har hjemmekontor i dag og har klart å pådra meg en skikkelig forkjølelse. Jeg har ikke helt orket å teste for covid ennå, men siden jeg skal på et større møte i ettermiddag, så skal jeg nok gjøre det for sikkerhets skyld. Surt uansett sånn rett før påskeferien.



Ellers er det en grei dag om enn litt kald.
Postet 07-04-22 kl 08:11 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
Fintdethei! sin avatar
Hjemme fra 5 dagers jobbreise etter midnatt, teamsmøte kl 8…, lyttende person. Frokost inntatt, trøtt som en strømpe. MÅ trene i ettermiddag.
Postet 07-04-22 kl 08:14 av Fintdethei! Fintdethei! er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
God morgen! Her er det plutselig fullstendig ordretørke, samtidig som skrekkavregninger (oppvarmingskost, propan etc.) velter inn. Velkommen til urolighetenes konsekvenser ...
Postet 07-04-22 kl 08:15 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
Timar sin avatar
Jeg startet jobbedagen hjemme, men er på vei i retning byen for intet mindre enn 3 bankbesøk før jobb.

Jeg skal veksle utgåtte penger i en bank, gjøre om fysiske penger til digitale i en annen bank og avslutningsvis skal jeg sette inn et skikkelig innskudd i Blodbanken.


Og etter alt det skal jeg på jobb og hente påskeegg. Og muligens jobbe litt.
Postet 07-04-22 kl 08:52 av Timar Timar er ikke aktiv
Gammel
løve70 sin avatar
God morgen

Våknet til en ny dag med snø. Det er ikke noe trivelig med snø i april. Trodde koronaen var over, men sitter enda i kroppen kjenner jeg Håper det var et siste bluss.

Fullt med møter hele dagen, skal snart komme meg på kontor-kontoret.
Postet 07-04-22 kl 08:58 av løve70 løve70 er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
På kontoret.
Psyken spiller ikke på lag i dag.
Postet 07-04-22 kl 09:14 av star star er ikke aktiv
Gammel
På kontoret nå etter å ha levert bil hos bilverksted, så får de sjekke hva som er galt. Så hentet jeg meg leiebil. For noen nydelige seter! Må nok vurdere BMW neste gang.

snøkaos her og. Får håpe jeg får bilen i morgen, for vi skal på fjellet på søndag et par dager. Har ikke lyst å kjøre på fjellet i leiebil (og jeg kan egentlig bare ha den tre døgn).
Postet 07-04-22 kl 09:22 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Hjertensfryd sin avatar
Starta dagen med eit teams møte. No får eg ta huset for meg og gjera det klart til helg. Og muligens påskepynte litt. Skal til fysio om nokre timar, så eg får meg ein liten bytur i dag og.
Postet 07-04-22 kl 09:36 av Hjertensfryd Hjertensfryd er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
God morgen! Jeg sitter i togledermøte på teams. 17. mai i Oslo er en vanvittig logistikkøvelse. 130 skoler, 30000 elever pluss ledsagere og korps skal inn og ut av sentrum på 4 timer. Jeg kjenner jeg gru-gleder meg.
Postet 07-04-22 kl 09:51 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Mannen påstår jeg snorker!

Jeg er gjennomsliten og gleder meg til helg. Må jobbe to dager neste uke også, så ikke påskeferie riktig enda.
Postet 07-04-22 kl 10:21 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Mannen min plager meg vanligvis bare med snorking hvis han har vært på fest, men etter korona ...

Han har heldigvis godt sovehjerte, så hvis jeg dytter på ham, så legger han seg over på siden og da blir det bedre (for en stund). Og han sier selv at han ikke våkner av dyttinga mi.
Postet 07-04-22 kl 10:33 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Frøy sin avatar
God kveld folkens.

Her jobbes det overtid, som om jeg ikke har nok timer i timebanken, men håper på å få såpass kontroll at hodet mitt kan ta fri de røde dagene i påsken iallfall.
Postet 07-04-22 kl 20:24 av Frøy Frøy er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
Kveldsjobbing her også - vurdering av de siste tysktekstene som må være ferdige til i morra, parallelt med litt rydding og vasking før Herremannen kommer hjem i morra.
Postet 07-04-22 kl 21:17 av Stompa Stompa er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
Jeg sitter også og koser meg med kveldsjobbing.


Postet 07-04-22 kl 22:22 av Maverick Maverick er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:52.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no