Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Torsdag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Torsdag

Postet 05-08-21 kl 09:00 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 13

Kommentarer

Gammel
Serafin sin avatar
God morgen.

Vi er oppe tidlig i dag, og straks kjører jeg, Lillesøster og Bonusgutten for å hente valpen. <3
Postet 05-08-21 kl 09:27 av Serafin Serafin er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
Så gøy Serafin.

Jeg er på jobb. På kontoret. Jeg har kjøpt månedskort for første gang siden mars 2020. Det er litt sjokkartet alt sammen.
Postet 05-08-21 kl 09:41 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
celebelen sin avatar
Det blir nok stas, Serafin!
Jeg er på kontoret i dag også. Har tatt bussen, og tenker at det snart er på tide med månedskort. Det blir spennende å se om reisekortet fortsatt funker etter at det har ligget og samlet støv så lenge...
Postet 05-08-21 kl 10:01 av celebelen celebelen er ikke aktiv
Gammel
Sissel sin avatar
Spennende Serafin!

Hjemmekontor her som vanlig, har ikke vært innom jobben siden april 2020, men regner vel med at vi snart må tilbake.

Ser ut som om det blir fint vær her i dag også, 16 grader nå og sol.

Halvtravelt på jobb.
Postet 05-08-21 kl 10:06 av Sissel Sissel er ikke aktiv
Gammel
Addison sin avatar
God morgen! Stille på kontoret, vi tre som er her sitter på cellekontorene våre bråker ikke, det gjør derimot gravemaskinene etc. på anleggstomten rett nedenfor her, skal bli artig når de skal drive med peling i 3 uker.

Snart helg gitt, men før det må det jobbes, trenes, en tur til på Ikea, og andre artige aktiviteter. Mellomste er i flyttemodus, hun vil være på plass i løpet av en ukes tid. Flytter jo bare til byen, men da blir det jo uendelig mange små turer i stedet for ett stort flyttelass og ferdig.
Postet 05-08-21 kl 10:09 av Addison Addison er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Jeg sitter i hagen med en kaffekopp og funderer på hva jeg skal bruke de siste feriedagene til. Klippe gress er nok det første, men jeg tror jeg må få inn noe mer lystbetont også.
Postet 05-08-21 kl 10:33 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
ingling sin avatar
De har noe så nytt og fancy som en app for reisekort nå, celebelen.

Foreløpig hjemmekontor på meg også, så får vi se etterhvert. Passer greit nå som jeg prøver å venne meg til å jobbe fullt igjen etter delvis sykmelding og ferie. I går fikk jeg tatt noen biter av en elefant, det var skikkelig deilig! Så får prøve å komme videre i dag.
Postet 05-08-21 kl 10:39 av ingling ingling er ikke aktiv
Gammel
celebelen sin avatar
Det vet jeg, men den gjør jo at det er umulig å dele på en periodebillett. Med kort kan mannen låne mitt månedskort i stedet for å kjøpe enkeltbillett.
Postet 05-08-21 kl 10:49 av celebelen celebelen er ikke aktiv
Gammel
ingling sin avatar
Ah, ja. Ser den.
Postet 05-08-21 kl 11:07 av ingling ingling er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
Er på jobb. Sitter og regner på undervisning, bunden og ubunden arbeidstid mens jeg deltar på skoleledermøte digitalt. Mannen er fortsatt på hjemmekontor og ganske i kjelleren over det. Tror mange har en tøff oppstart etter ferien. Håper han snart kan møte opp fysisk igjen. For dette er tungt og påvirker familien.

I dag kommer forøvrig minsten tilbake fra treningsleir. 4 dager med 2-3 økter hver dag tror jeg har tatt på. Spesielt siden han har nektet sommertrening i ferien.
Postet 05-08-21 kl 11:31 av Blånn Blånn er aktiv nå
Gammel
Toffskij sin avatar
Hah, jeg har også kjøpt meg månedskort for første gang på tusen år i dag! Klarte ikke å komme meg på kontoret før kvart over elleve, da, men har i det minste greid å gjøre noe nå som jeg først er her.
Postet 05-08-21 kl 12:57 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Hadde bilen på service i går og et eller annet er feil. Trodde jeg skulle miste hjulet på vei til butikken for det dirra sånn. Så må nedom etterpå så de får sjekket.
Postet 05-08-21 kl 13:22 av star star er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Vi pakker ut av kofferter og sekker og vasker det som må vaskes. Det var vanvittig godt å sove i egen seng i natt. Fortsatt en uke ferie etter denne, men med litt korpsaktivitet.
Postet 05-08-21 kl 13:56 av Fersken Fersken er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:45.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no