Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Offe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Offe

Postet 04-04-18 kl 07:19 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 15

Kommentarer

Gammel
celebelen sin avatar
hjemme, snart på jobb. Revisor kommer fredag, da skal jeg liksom ha kontroll på regnskapet og kunne finne fram alt.
Postet 04-04-18 kl 08:08 av celebelen celebelen er ikke aktiv
Gammel
polarjenta sin avatar
God morgen.
Trøtt morgen, vi var ikke hjemme før 23.30 så i tillegg til at det har vært påske ble det ikke mange timene søvn. Heldigvis så har lillebror kort dag i dag og jeg tror det blir en kort dag på meg også.
Postet 04-04-18 kl 08:20 av polarjenta polarjenta er aktiv nå
Gammel
Trixie sin avatar
God morgen
Lite søvn her og en lang dag venter.
Veldig hyggelig med den idretten men kamp kl 7 på kvelden 1,5 time unna synes jeg er unødvendig for ungene. Nåja, mor er klar med mat i bilen og godt humør
Postet 04-04-18 kl 08:30 av Trixie Trixie er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
God morgen. Kom hjem fra India sent i går kveld, og slapp av mannen i hovedstaden (jobb), så jeg ble hjemme for å få ungene vel av gårde til skole før jeg dro på jobb.

Men nå sitter jeg her, glad og fornøyd, og klar for en potensiell eventyrlig og superhektisk jobbvår. :bretter opp ermene:

Jeg har ikke en gang hentet kaffe - det må jeg gjøre noe med. :iler:
Postet 04-04-18 kl 09:52 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
Martis sin avatar
Hvor lenge kommer jeg til å ha vondt i halebeinet? Jeg ramlet på langrenn for en uke siden, og jeg sliter fortsatt med å sitte, noe som er litt upraktisk siden jeg jobber foran pc.
Postet 04-04-18 kl 10:24 av Martis Martis er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Hvem bestilte mer snø?
På praksis og er litt mer oppdatert enn i påsken.
Postet 04-04-18 kl 10:45 av star star er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
God formiddag.
Her regner det heldigvis, heller regn enn snø nå.
Fint vær å være inne og fikse og ordne ting da.
Postet 04-04-18 kl 10:47 av Millen Millen er ikke aktiv
Gammel
Anda sin avatar
Jeg teller nå ned på jobb, 7,7 arbeidsdager igjen. Godt da, å kunne innkassere en bra seier i dag å kringkaste her, så setter jeg i hvert fall ett positivt spor etter meg.
Postet 04-04-18 kl 10:50 av Anda Anda er ikke aktiv
Gammel
vixen sin avatar
Slapp ikke unna så ligger her med omgangssyke og synes maks synd på meg selv. En ting er kvalmen, men forferdelige magekramper. Auauau!!!
Postet 04-04-18 kl 12:00 av vixen vixen er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
God bedring Vixen.
Postet 04-04-18 kl 12:07 av Millen Millen er ikke aktiv
Gammel
ingling sin avatar
God bedring, vixen! Håper det er fort overstått.

Intervjudag på jobb, intenst men gøy! En igjen nå, så tror jeg det er nok jobb for i dag.
Postet 04-04-18 kl 15:09 av ingling ingling er aktiv nå
Gammel
Pelen sin avatar
Martis, jeg satt på Tempurpute på jobb i to måneder. Jeg falt dog fra litt høyere høyde og med litt mer tyngde over meg.

Akkurat en slik høyde som bare en som er skikkelig dum og som sitter på ryggen til noen som står på ski kan falle fra. Etter after ski. Den som står på ski har glemt at han har åpnet opp sperren på randonestøvlene så støvlene går å rette opp og da får den ekstremt skierfarene skikjøreren bakvekt. Med en skikkelig dum, men ekstremt blid person sittende på ryggen. Hvilket innebærer at den dumme faller bakover med rompen først og krampaktige armer og bein rundt skikjøreren. Halebeinet bare ber om å få lov å lande først. Å få en 100 kg veltrent skikjører over seg på den måten kjennes i halebeinet, skulle jeg tro.

Bare for at man ikke orket å gå tilbake (hadde vært og satt ifra meg skiene).
Postet 04-04-18 kl 21:53 av Pelen Pelen er ikke aktiv
Gammel
Martis sin avatar
Ouch, det høres ikke bra ut Pelen! Jeg ploget ned en isete bakke i marka, vurderte å ta av meg skiene, men trodde tydeligvis jeg var bedre enn jeg er.

Dagen i dag var pyton, det var vondt å stå lenge og vanskelig å finne noen fornuftige sittestilling.
Postet 04-04-18 kl 22:55 av Martis Martis er ikke aktiv
Gammel
Pelen sin avatar
Tempurpute. jeg hadde nesten samme farge på putetrekkene som på stolen så det var ikke ekstremt tydelig når jeg satt.

Man blir veldig sliten i kroppen av å sitte skjevt også.
Postet 04-04-18 kl 23:30 av Pelen Pelen er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
Dag to i ny jobb. Mye nytt å sette seg inn i. Men føler at jeg blir tatt godt imot. Har nesten fått en av de ansatte til å gråte, da. Heldigvis fordi vedkommende var lettet over at jeg går inn i en sak. Ellers håper jeg at jeg får t-banetidene litt mer inn etter hvert. Både i går og i dag har jeg kommet til t-banen ett minutt for sent. Da er det 14 min. til neste bane.
Postet 04-04-18 kl 23:41 av Blånn Blånn er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:27.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no