Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Søffe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Søffe

Postet 01-04-18 kl 08:00 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 13

Kommentarer

Gammel
Millen sin avatar
God morgen. Sol sol sol så langt øye kan se.
Dagens plan er rydde og pakke for så å gå ut sola så vi kan reise tidlig hjem imorgen.
Postet 01-04-18 kl 09:31 av Millen Millen er ikke aktiv
Gammel
Christa sin avatar
God morgen!
Her er det ikke sol, men jeg og vesla skal ha besøk av svigerinne og to fettere, så vi skal nok overleve. Vi skal lage empanadas sammen, spise lunsj å spille Ticket to ride.
Mannen og brodern er på vei til bilmesse langt langt borte.
Postet 01-04-18 kl 09:55 av Christa Christa er ikke aktiv
Gammel
polarjenta sin avatar
God morgen.

Lite sol her også, men det er helt greit for da slipper jeg å ha dårlig samvittighet for at vi ikke er ute på tur. Jeg skal nok ut å måkke litt etterhvert, men ellers har vi ingen planer. Jo, pakke litt til Bodøtur i morgen.
Postet 01-04-18 kl 10:18 av polarjenta polarjenta er ikke aktiv
Gammel
Sol fremdeles. Vi har invitert på påskefrokost og gjør i stand. Eldste skal være med en venninne på hyttetur etterpå.
Postet 01-04-18 kl 10:48 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
En liten utflukt på en eller annen jærstrand er planen i dag.
Postet 01-04-18 kl 11:59 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
007 sin avatar
Vi er hjemme fra fjellet, og jeg som hadde gledet meg til å sove i egen seng våknet før klokka åtte. I dag har vi invitert oss til middag hos svigers siden svigers ikke kommer på å invitere selv.
Postet 01-04-18 kl 12:02 av 007 007 er ikke aktiv
Gammel
Timar sin avatar
Hjemme!! Jeg har sovet og våknet og sovnet igjen. Nå på tampen drømte jeg at jeg rotet det så til på en eksamen at det var greit å våkne.

Lurer på å ta med gjengen til byen i dag. Nå er det jo sol og lyst til langt utpå kvelden plutselig, så ingen hast. Ferie!

Påskeeggjakt har blitt behørig etterlyst, så nå ligger to egg godt gjemt. Mulig vi bør spise frokost før vi starter jakten.
Postet 01-04-18 kl 12:34 av Timar Timar er ikke aktiv
Gammel
vixen sin avatar
Her står litt husarbeid på planen og så skal jeg gå en tur med søstersen. Rolig dag før resten av gjengen kommer hjem igjen. De er på pirbadet idag. I morgen skal jeg og junior på en miniturnering med fotballaget hans. Blir hyggelig. Jeg må også forberede meg på to møter denne uka. Skal arrangere foreldremøte for fotballaget pluss at det er kommunestyremøte.
Postet 01-04-18 kl 13:19 av vixen vixen er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Jeg sitter på balkongen med smoothie og bare tær. Vår er helt ålreit!

Leiligheten begynner å nærme seg fotografering- og visningsklar. For en jobb det har vært. Nå er det bare å håpe at noen vil kjøpe den.
Postet 01-04-18 kl 16:03 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Ru sin avatar
Du vet du begynner å dra på årene når du får reklame ininsta-feeden om at en eller annen har stylet den siste kolleksjonen til H&M og du tenker at det ser ut som noe en treåring har funnet på.
Postet 01-04-18 kl 16:05 av Ru Ru er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
Vi ombestemte oss og ryddet og pakket i vil og hast og dro hjem. Borte bra, Hjemme best.
Postet 01-04-18 kl 18:31 av Millen Millen er ikke aktiv
Gammel
Alltid deilig å komme hjem, Millen. Og tipper køene blir verre i morgen.

Eldste er på fjellet med venninne. De har kjøpt hytte og overtar i dag, så hun fikk være med og ha første overnatting.

I byen likner det nå på vår, sol og plussgrader, men jeg har fortsatt snø i hagen. Begynt å vaske vintertøy og pakke vekk noe.
Postet 01-04-18 kl 18:38 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Tallulah sin avatar
Vi benyttet påskens nest siste dag på Nordby senteret, der INGEN står til høyre og går til venstre. Jeg blir sprø av dassing.

Men det var forunderlig lite folk der, Hiawata fikk nye joggesko, japanske nudler og vi fikk stocket opp på tørrvarer og greier. Nå må jeg koke syltetøy for å gjøre plass i fryseren.
Postet 01-04-18 kl 22:24 av Tallulah Tallulah er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:32.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no