Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Onsdag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Onsdag

Postet 14-02-24 kl 05:50 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 13

Kommentarer

Gammel
star sin avatar
Venter på bussen. Skulle ønske jeg orka noe mer enn jobb og sofa.
Postet 14-02-24 kl 06:53 av star star er ikke aktiv
Gammel
Frøy sin avatar
Jeg skled på isen når jeg gikk av bussen og hadde et slikt elegant rett på ryggen fall, var garantert nydelig for de på bussen og bevitne.

Litt forslått i ryggen ellers så tror jeg at det gikk greit.
Postet 14-02-24 kl 07:47 av Frøy Frøy er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Auda, håper det ikke kommer noe snikende senere.
Postet 14-02-24 kl 07:54 av star star er ikke aktiv
Gammel
annemede sin avatar
Star, når man har byttet jobb, så tar det ca. 6 mnd før man er litt ovanpå igjen, er min erfaring.
Postet 14-02-24 kl 08:03 av annemede annemede er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Ops. Jeg er kasta inn i møte med en minister i dag, og kjenner at jeg er litt skremt. Men det er heldigvis om et tema hvor jeg har full kontroll, så det skal gå greit. (Og selv om det er meldt at det skal komme en minister så tilsier all erfaring at det ikke nødvendigvis skjer.)
Postet 14-02-24 kl 08:35 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
Uffda Frøy. Vondt uansett. :trøster:


jeg er på jobb og det skal bli en ganske travel dag. Og så har jeg en strømpebukse som er slapp i strikken, så jeg må ut en tur og skaffe en ny. Jeg orker ikke gå med strømpebukse som siger hele dagen.
Postet 14-02-24 kl 08:36 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
Sissel sin avatar
Godt det gikk bra Frøy.

Jeg er på hjemmekontor, og skal benytte lunchen til å gå en tur, håper det er strødd på gangveier og fortau. Det er ihvertfall sol og fint her.
Postet 14-02-24 kl 09:12 av Sissel Sissel er ikke aktiv
Gammel
Nenne sin avatar
Sitat:
Ops. Jeg er kasta inn i møte med en minister i dag, og kjenner at jeg er litt skremt. Men det er heldigvis om et tema hvor jeg har full kontroll, så det skal gå greit. (Og selv om det er meldt at det skal komme en minister så tilsier all erfaring at det ikke nødvendigvis skjer.)
Det dukker veldig ofte opp en statssekretær man aldri har hørt om en gang i stedet, men uansett har du full kontroll så da takler du både den ene og den andre.

Her er det stille før stormen, det vil si slutt på snøværet, men regnet har ikke kommet ennå. Jeg liker vinter og snø og kuldegrader, men dette av-og-på-været her kan du få helt gratis av meg. Det er BARE slitsomt!

I dag har jeg fått koselig kort på morgenkvisten og i ettermiddag blir det jordbær-milkshake på hele gjengen. Det lagde jeg én gang for å gjøre noe koselig på Valentinsdagen og så ble det en tradisjon tvert og med én gang. Så det har vi hvert år.
Postet 14-02-24 kl 09:33 av Nenne Nenne er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Som kronisk syk så sliter jeg med energien.
Men der jeg før kunne dra ut døra 7.40 og være hjemme 16.20. Så er jeg ut døra 6.40 og hjemme 17.20. Og bare hvis bussen er i rute.
Så kommer ny jobb oppå. Som foreløpig bare er ut april.
Postet 14-02-24 kl 09:44 av star star er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Det kom ingen minister, men hele tre statssekretærer. Det gikk uansett helt fint. Akkurat som jeg trodde. Det er så godt de gangene man har så mye kontroll at slikt kan tas på strak arm.
Postet 14-02-24 kl 13:13 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Kun et møte i dag; så i dag har vi rukket opplæring, mye nytt å sette seg inn i.

Frøy: Håper du bare er litt forslått
Postet 14-02-24 kl 13:41 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
Star, det høres slitsomt ut. Er det jobben med så lang reisevei? Bil er det alternativ?
Postet 14-02-24 kl 18:33 av Millen Millen er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Gikk fra 10 km mot trafikken til 50 km med trafikken. Bilen min overlever nok ikke så mye kjøring.
Fordelen er at jeg kan jobbe til bussen går. Så hvis bussen er 30 min forsinka hjem, så blir det +30 på tidskontoen.
Postet 14-02-24 kl 18:55 av star star er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:29.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no