Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Torsdag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Torsdag

Postet 20-07-23 kl 06:12 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 15

Kommentarer

Gammel
Kanina sin avatar
God morgen! I dag skal jeg ta med elsykkelen til verksted og se om de klarer å få ut nøkkelstumpen som sitter igjen i låsen til batteriet i ramma. Den knakk altså rett av mens jeg forsøkte å flytte på sykkelen for å få ut batteriet. En så idiotisk ulykke, altså.
Postet 20-07-23 kl 08:17 av Kanina Kanina er ikke aktiv
Gammel
polarjenta sin avatar
God morgen.

Siste dag før ferie, tror jeg bare skal være hjemme, har ikke lagt noen planer enda iallfall. Storebror har bestemt seg for å jobbe hele sommeren og lillebror har ikke lyst til å dra noen sted, så da blir nok jeg også hjemme.
Postet 20-07-23 kl 08:51 av polarjenta polarjenta er aktiv nå
Gammel
Blondie sin avatar
Vi var i hyggelig lag hos et vennepar i går og det merker jeg på hodet i dag. Selvforskyldt hodepine er en fin avveksling fra migrenekjøret.

Lite planer i dag, foreløpig er bare jeg oppe foran fotballkampen.
Postet 20-07-23 kl 09:08 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Oppdatert 20-07-23 kl 09:23 av Blondie
Gammel
Fintdethei! sin avatar
Landskamp på tv her. Jeg er ikke noe videre interessert, men andre er.
Snart ferdig med uke 2 av ferien. Vurderer seriøst å jobbe to dager i neste uke, og spare noen dyrebare feriedager til det blir opplett.
Postet 20-07-23 kl 09:26 av Fintdethei! Fintdethei! er ikke aktiv
Gammel
Er på jobb, vært her tidlig, jobber, hører på musikk og koser meg i grunnen veldig.

Bytte dress i ettermiddag og ut på restaurant med mamma som spanderer.
Postet 20-07-23 kl 09:37 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Skilpadda sin avatar
Morn! Sitter på kontoret med Datteren som eneste selskap, men det kommer kanskje en kollega eller to etter hvert. I kveld skal jeg og Datteren se Barbie, det ser jeg veldig frem til.
Postet 20-07-23 kl 10:43 av Skilpadda Skilpadda er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
God formiddag. I dag har jeg delegert plenklippansvaret til yngste. Selv skal jeg opp på frivilligjobben og gjøre litt fysisk åkerarbeid. Blir fint.

I kveld skal jeg ut og spise med ei venninne fra mine ungdomsår som jeg ikke har sett på over 30 år - det blir spennende!
Postet 20-07-23 kl 10:51 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
Det blir spennende å høre hva du syntes om filmen, Skilpadda.
Postet 20-07-23 kl 10:52 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
ingling sin avatar
Siste arbeidsdag før mer f her, det er såpass rolig at jeg tok en ekstra dag. Vi skal se Barbie i morgen! Blir spennende for meg som lekte med Barbie til jeg var litt for stor. Ingen av ungene har vært interessert, men eldste ville se filmen, så passer meg utmerket. Bare sjekke ut noen få oppgaver nå, så skal jeg synke i feriemodus håper jeg.
Postet 20-07-23 kl 11:38 av ingling ingling er ikke aktiv
Gammel
Martis sin avatar
Koser meg på cafe mens jeg venter på at bilen blir vasket, det var på tide. Og senere i dag drar vi på miniferie til Sverige. Hvor er det fine været? Jeg blir altså så lei av dårlig vær når jeg gar ferie, fint vær er en del av dealen syns jeg. Og kravene til fint vær er blitt mye høyere etter 20+ år på Østlandet.
Postet 20-07-23 kl 11:39 av Martis Martis er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Vi startet dagen på kafé på Kreta for å se fotballkamp. Det var triste greier.

I kveld sender vi barna hjem til Norge, mens mannen og jeg tar 5,5 ekstra dager i syden. Siden vi ikke betaler noe for å bo i pappa sitt hus, så er det ikke noe dyrere å være her enn hjemme. Det er veldig varmt, men vi tar livet med ro.
Postet 20-07-23 kl 12:20 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
løve70 sin avatar
God formiddag

I dag kjenner jeg virkelig på værsyke. Det regner, blåser og er ganske kaldt. Måtte virkelig psyke meg opp for å klare å komme meg ut på joggetur. Surt var det, men godt etterpå. Hadde glemt hvor tungt det er når det regner i ukesvis - spesielt om sommeren.

Helidgvis bare drøye to uker å jobbe før jeg skal ha ferie og tre uker i varmen

Nå først en tur til midt østen (jobb) - der blir det hvertfakk varmt nok
Postet 20-07-23 kl 12:36 av løve70 løve70 er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
Her har vi heldigvis kjempefint sommervær - 17-19 grader og lettskya opphold holder i lange baner for meg. I fjor var det ille, så all sympati med dere som har kjip sommer i år.
Postet 20-07-23 kl 13:50 av Stompa Stompa er ikke aktiv
Gammel
Skal se Barbie med en venninne neste uke; må gjøre noe gøy når man er i 50-årene!
Postet 20-07-23 kl 14:51 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Blanding av blå himmel og skyer og termometeret sier 15 i skyggen. Blåser en del, men da er jo også myggen borte.
Postet 20-07-23 kl 15:06 av star star er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:13.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no