Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Mandag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Mandag

Postet 17-07-23 kl 06:11 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 17

Kommentarer

Gammel
star sin avatar
1 time og 20 min igjen på toget. Og så skal vi ta båt noen timer.
Postet 17-07-23 kl 07:39 av star star er ikke aktiv
Gammel
ingling sin avatar
Jobbing fra feriehuset denne uken, ikke den verste uken siden været er sånn passe, men kjenner at hodet egentlig var på vei inn i feriemodus. Men får ryddet i litt saker og ordnet det jeg ikke rakk den siste uken med vanlig jobb, så det blir nok bra.
Postet 17-07-23 kl 08:08 av ingling ingling er ikke aktiv
Gammel
Dali sin avatar
Morn fra bilen. 50 mil foran oss før en uke i regnet. Alle var en smule trøtt i dag, så det ble en time senere avreise enn planlagt. Første stopp er Oppdal for å se om vi får kjøpt noen fiskestenger.
Postet 17-07-23 kl 08:30 av Dali Dali er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Da har dagen startet på Kreta. I går var det levelig igjen etter noen virkelig brennhete dager. Så i dag er planen å besøke byparken og kjøpe is. Byparken skal visstnok være renovert siden sist, og de høye trærne gjør den til et ikke altfor varmt sted.
Postet 17-07-23 kl 08:53 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Frøy sin avatar
Er på jobb og egentlig ganske glad for at jeg ikke har ferie for været på utsiden minner mer om en oktoberdag enn enn en julidag. To uker igjen før F.
Postet 17-07-23 kl 09:39 av Frøy Frøy er ikke aktiv
Gammel
polarjenta sin avatar
Jobb her også. Hadde fri i forrige uke, så det var litt tungt å komme seg opp i dag. Siste dag før ferie på torsdag.
Postet 17-07-23 kl 09:49 av polarjenta polarjenta er ikke aktiv
Gammel
Syrinx sin avatar
Sunnmørssommaren er her. Det høljar ned, og det noko heilt voldsomt også.

Ungane skal inn i bygda på besøk til mine foreldre nokre dagar. Eg kjenner at voksentid skal bli fint.
Postet 17-07-23 kl 11:23 av Syrinx Syrinx er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Kommet oss på båten. Opphold og sol.
Postet 17-07-23 kl 11:27 av star star er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Jeg er hjemme en tur for å vaske klær. Resten av gjengen kommer i kveld og så blir vi hjemme noen dager fordi ungdommene skal jobbe. Regn her også.
Postet 17-07-23 kl 11:51 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
007 sin avatar
Vi er klimaflyktninger og har bestilt oss hotellrom i hovedstaden fra i morgen til torsdag. Der er det i det minste meldt opphold, her bøtter det ned.
Postet 17-07-23 kl 12:02 av 007 007 er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
Vel, her i hovedstaden er det ikke noe særlig sommervær. Regnet jevnt og trutt siden forrige uke. Akkurat nå stoler jeg ikke så mye på hva hverken Storm eller Yr melder. Der er sånn skikkelig ubestemmelig drittvær. Med litt sol, litt opphold,også regner det igjen. Hilsen værsjuk oh hater sånt vær.
Postet 17-07-23 kl 12:09 av Millen Millen er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Framme ->
Postet 17-07-23 kl 14:35 av star star er ikke aktiv
Oppdatert 17-07-23 kl 14:51 av star
Gammel
løve70 sin avatar
Ingen ferie her heller. Drittvær så det holder. Ikke noe som minner om sommer. Kaldt er det også blitt. Og da passer det godt med travle dsger på jobb. 3 uker til ferie...
Postet 17-07-23 kl 14:51 av løve70 løve70 er ikke aktiv
Gammel
Martis sin avatar
God ferie Star! Vi kom fra Troms i går og har hatt fantastisk vær!
Postet 17-07-23 kl 15:56 av Martis Martis er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Vi skulle begynne oppussing av et soverom denne uken, men så avlyste elektriker avtalen og kan ikke komme før sent neste uke. Planen var oppussing denne og neste uke, så ferie. Nå ryker den planen.
Postet 17-07-23 kl 16:48 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Haha, Martis. Vi har akkurat hatt heftig runde med regn og lyn. Det knitra i lampa på veggen som ikke var plugge i veggen.
Postet 17-07-23 kl 16:53 av star star er ikke aktiv
Gammel
Addison sin avatar
God ettemiddag! Nestsiste dag på jobb før F. Har da litt å sysle med, men ganske stille sammenlignet med en vanlig mandag. Været er helt kaotisk, regn, vind, sol, i vill forening. På torsdag reiser vi til fjells, der er det ikke meldt bra vær, håper vi får til "toppturen" vår en av dagene vi skal være der. Neste stopp blir Vestlandet, der har vi minimale forventninger og legger planer som ikke trenger godvær.
Postet 17-07-23 kl 16:55 av Addison Addison er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:31.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no