Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Mandag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Mandag

Postet 03-08-20 kl 08:39 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 21

Kommentarer

Gammel
007 sin avatar
Først?
Vi skal snart avgårde til sentrum og hente studentnøkkelen til mellomste. Så blir det shopping, tenker jeg.
Siste ferieuke, men jeg begynner gradvis igjen å jobbe. Denne ferien har vært tragisk.
Postet 03-08-20 kl 09:08 av 007 007 er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
På jobb, men her var det jaggu få.
Gruer meg til posten kommer. Vil tippe den bunken er svær.
Postet 03-08-20 kl 09:17 av star star er aktiv nå
Gammel
annemede sin avatar
På jobb.
Postet 03-08-20 kl 09:23 av annemede annemede er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Jeg flyttet med studenten min i går og er støl i dag. Planen er skogstur med hunden, det er deilig solfylt ute.
Postet 03-08-20 kl 09:24 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
På jobb igjen!

Ferien var helt OK, og jeg kjenner det er deilig med hverdag igjen. Nok å ta tak i her, ja. :bretter opp ermene:
Postet 03-08-20 kl 09:32 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
Adrienne sin avatar
Jeg er på plass på hjemmekontoret, første dag etter ferien og jeg har laget meg en bøtte med kaffe.

Planen er å være litt mer på vanlig kontor fremover, for det her hjemmekontoropplegget er veldig stusselig. Men det avhenger av hvor mange andre som også tar tog som tenker det samme, for jobben min er ganske streng på å ta kollektivt til jobb.
Postet 03-08-20 kl 09:48 av Adrienne Adrienne er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
På jobb, på soverommet.

Vi er fremdeles på en dag i uken på kontoret. Jeg håper at det kan ta seg litt opp utover i august. Jeg kan, i teorien, gå til jobb. I realiteten er det ganske fristende å ta buss, i hvert fall om været blir dårligere. Vi får se. Mannen skal på en liten ekspedisjon til byen i dag for å se etter gjenbrukbare munnbind, ettersom signalet er at det kanskje blir påbudt på kollektiv her etter hvert.

Jeg flyttet for noen venner i går og klarte å pådra meg en ganske dårlig rygg. Så dagen blir nok avbrutt av ganske mange små gåturer.
Postet 03-08-20 kl 10:06 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
ingling sin avatar
Jeg er faktisk på jobb på kontoret, for fjerde gang siden i mars. Det er såpass få her nå, og jeg fungerer litt for lederen min, så da er det greit å være litt fysisk tilstede. Så får vi se hvordan det blir, signalene er at det blir mer rullering fremover så det blir litt her og litt der. Kaffe, podkast og ingen barn som trenger noe er foreløpig helt greit.
Postet 03-08-20 kl 10:35 av ingling ingling er ikke aktiv
Gammel
polarjenta sin avatar
Sitter og venter på at bilen min skal bli ferdig, den blir byttet olje på. Ellers ingen store planer for dagen.
Postet 03-08-20 kl 10:41 av polarjenta polarjenta er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Sitter og fryser. Er så kaldt på kontoret og jeg glemte å ta med meg sjalene jeg har liggende på jobb. Så bruker en for liten fleece jakke som lå igjen etter forgjengeren min.
Postet 03-08-20 kl 10:48 av star star er aktiv nå
Gammel
Pappalille sin avatar
Trøtt. Migrene sliter meg ut, jeg er helt pumpa selv dagen etter når jeg er kvitt skiten. Ja, ja. Jeg er jo arbeidsledig og har ingen store planer for dagen.
Postet 03-08-20 kl 10:52 av Pappalille Pappalille er ikke aktiv
Gammel
isola sin avatar
Migrene-hangover er en høyst reell ting, Pappalille!

Snart jobb her. Håper denne uka blir lettere enn forrige, den var virkelig blytung. Men først må jeg ha mer kaffe!
Postet 03-08-20 kl 11:14 av isola isola er ikke aktiv
Gammel
Hondacrv sin avatar
Ei veke ferie att. Hm. I dag skal me planleggge konfirmasjon og ta ein titt på lokala igjen, og ellers ha det fint i sola.
Postet 03-08-20 kl 11:26 av Hondacrv Hondacrv er ikke aktiv
Gammel
Timar sin avatar
Jeg har vinket avgårde eldste til en ukes sjøleir, og nå er jeg faktisk på vei til jobb. Første ordinære jobbedag siden mars! Det er bare noen få som får komme hver dag, så jeg er usikker på hvor effektiv jobbing det blir, men sosialt blir det ihvertfall hyggelig!
Postet 03-08-20 kl 12:06 av Timar Timar er ikke aktiv
Gammel
Heilo sin avatar
Jeg har også første arbeidsdag etter en kort ferie. Strekker feriefølelsen med verandakontor, og vurderer hyttekontor senere i uka.
Postet 03-08-20 kl 13:10 av Heilo Heilo er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Juli var bedregelig, ikke en dag over 20 grader i Stavanger og det har ikke vært så kaldt siden 1993.

Det regner på Nordmøre. Skulle egentlig hjelpe mamma med hagearbeid, men det går ikke å jobbe i hagen når det regner sånn.
Postet 03-08-20 kl 13:20 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Anda sin avatar
Hjemmekontor med forstua ankel her. The glory of hverdag startet dermed med et brak.
Postet 03-08-20 kl 13:53 av Anda Anda er ikke aktiv
Gammel
Sissel sin avatar
Første dag tilbake etter ferie, og det er alltid travelt. I tillegg er jeg vikar for en kollega, så her er det bare å henge i stroppen.

Vi har vært ganske heldige med ferieværet. Var en uke i Mandal i slutten av juni i kjempevær. Så var vi en uke i Danmark fra 11.07, og da hadde vi en dag med regn, og ellers fint. Så var vi hjemme noen dager i regn før vi reiste til Rjukan og hadde ganske fint vær der.
Postet 03-08-20 kl 14:19 av Sissel Sissel er ikke aktiv
Gammel
Første jobbedag på meg og. Lang dag, fryktelig mye å gjøre og ta igjen.

Fint vær og bra temp her.
Postet 03-08-20 kl 18:29 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
Første dag på jobb etter ferie. Første dag på Sats siden 12. mars. Denne dagen kjennes godt i kroppen.
Postet 03-08-20 kl 22:49 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Addison sin avatar
Sitter og ser fullmånen speile seg i havet, omtrent så langt sør i landet man kommer. Andre ferieuke i gang. Litt kjølig og vindfullt, men hav så langt du ser.
Postet 04-08-20 kl 00:39 av Addison Addison er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:14.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no