Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Fredag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Fredag

Postet 06-11-20 kl 08:29 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 22

Kommentarer

Gammel
Blondie sin avatar
Jeg fjernstyrer elever mens jeg rigger meg til forelesning. I anledning hjemmekontoret gadd jeg ikke å dusje. (i min verden skjer det aldri). Tipper jeg holder til lunsj før jeg treffer den nevnte dusjen, for jeg kom på at jeg skal tilbringe fredagskvelden i armkroken til kjæresten.
Postet 06-11-20 kl 09:01 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Morn. Jeg hurtigretter oversettelser. Yay.
Postet 06-11-20 kl 09:03 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Sissel sin avatar
God morgen! Jeg droppet også dusjen i morges, og endte opp i ullstilongs og genser, men regner også med at jeg tar den dusjen i lunchen.
Postet 06-11-20 kl 09:03 av Sissel Sissel er ikke aktiv
Gammel
Heilo sin avatar
Morn. Jeg skal fjernstyre de to elevene på loftet til å stå opp og gjøre noe skolearbeid, og så skal jeg gå i gang med å fjernstyre meg selv til å gjøre noe nyttig arbeid selv.
Postet 06-11-20 kl 09:04 av Heilo Heilo er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
God morgen.

Jeg droppet ikke dusjen i dag (siden vi nå deler), og sitter her og er lykkelig for ullkjolen jeg kjøpte tidligere i høst. Ullkjole, ullstrømpebukse, stearinlys på bordet og en forholdsvis rolig arbeidsdag. Det vil si, den bør ikke være for rolig, for det jeg ikke får gjort i dag må jeg gjøre i helgen, men akkurat nå bryr jeg meg ikke så mye.

Jeg skal få vasket litt klær og ryddet litt i gangen, sånn innimellom. Og etter jobb skal jeg trene, i likhet med Fintdethei, er jeg redd for å snart miste treningssenteret, så jeg må bare bruke det mens det er der, og handle inn til sushi i kveld.
Postet 06-11-20 kl 09:07 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
Addison sin avatar
God morgen. Dusjet her også, selv om jeg også har store planer om SATS i ettermiddag, mens vi ennå kan. Menyen er også som Blås, takeaway her, lokal sjappe med nydelig mat og gode priser, rett nede i gaten. Straks helg jo!!
Postet 06-11-20 kl 09:17 av Addison Addison er ikke aktiv
Gammel
Trixie sin avatar
God morgen.
Hjemme, venter på svar på test, ikke dusjet
Skal vaske huset, og ikke så mye mer enn det.

Håper virkelig ikke vi mister treningssenteret. Venter på nye lokale retningslinjer her senere idag.
Postet 06-11-20 kl 09:35 av Trixie Trixie er ikke aktiv
Gammel
Nenne sin avatar
I dag har jeg masse som bør være ferdig før jeg tar helg. Her er vi fortsatt på kontor-kontor, men vi hadde smitterekord i kommunen i går med seks stykker på én dag og nå er en ungdomsskole stengt på grunn av smittede elever og en smittet lærer. Og det er mulig at den videregående skolen til minstemann også må stenge. Han er på "utveksling" i en annen kommune i tre uker, så jeg vet ikke hva det ev. betyr for ham.

Mannen min frykter delvis hjemmekontor igjen. De har 50 % oppmøte hos ham nå som regel, men mange vil jobbe hjemmefra så han går på jobb fullt. Hvis de går til 25 % som får møte opp, får han bare komme to dager i uka.
Postet 06-11-20 kl 09:39 av Nenne Nenne er ikke aktiv
Gammel
vixen sin avatar
Idag har en jeg hjemmekontordag. Ikke vært hjemme siden før sommeren. Så idag er det faktisk litt gjemmekontor for jeg er så sliten etter en massiv uke og orker ikke mas. Har noen saker jeg må få ferdig, men blir en kort dag før jeg rigger meg på helg med litt rydding, vasking og handling. Og litt nyheter. Juniors bestevenn og min nevø kommer på taco og det blir rolig helg. Skulle egentlig sittet i sekretariat i hallen i helga, men det håndball er jo avlyst i helga.
Postet 06-11-20 kl 09:41 av vixen vixen er ikke aktiv
Gammel
Fintdethei! sin avatar
God morgen. Etter en treg start på hjemmekontoret, har jeg faktisk fått gjort noe småplunder nå. Straks to møter på rappen, og etter det er det lunsj.
Har forøvrig ikke dusjet..., men lukter ikke. Jeg har jo kjøpt mye remedier på Rituals i det siste .
Postet 06-11-20 kl 09:44 av Fintdethei! Fintdethei! er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Er det for mye å dele at man ikke har dusjet på et døgn, altså?
Postet 06-11-20 kl 09:51 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Jeg har også en rolig arbeidsdag. Det er jammen bra for jeg får ikke gjort stort.
1) Jeg er helt vettskremt ved tanken på at skolene kanskje stenger igjen. (Det er helt krise for vår del.)
2) Selv om jeg vet at valgfunksjonærene i USA sover nå, så sjekker jeg nettavisene hvert 3. minutt for å se etter oppdateringer. I går fikk jeg nemlig trua på at dette kan løse seg.
Postet 06-11-20 kl 09:55 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
Jeg er optimist på valget, faktisk. Men nå er jeg stort sett optimist.

Det er vanskelig å se for seg at Trump kan ta igjen det forspranget Biden nå har. Og det at flere av søksmålene hans allerede er blitt avvist tyder på det flere har sagt i forkant. Systemet og institusjonene fungerer. Hans galskap får ikke lov til å styre. Det kommer til å bli bråkete og brutalt, men jeg tror at Biden tas i ed 20. januar 21, og at det kommer til å gå fremover deretter.
Postet 06-11-20 kl 10:01 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
Sonar sin avatar
Har fri idag, men har vært mye hjemme denne uken kombinert hjemmekontor, litt fri da ungdommen i huset har kyssesyke. Såpass dårlig tidligere i uken at jeg ikke turde la ham være alene. Men det snudde heldigvis igår, så nå er det bare til å ta tiden til hjelp.
Fri idag pga jeg egentlig skulle ha venninnebesøk i morgen, men det er utsatt på ubestemt tid.
Postet 06-11-20 kl 10:08 av Sonar Sonar er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Det som skulle være siste innspurt i et prosjekt ser ut til å bli forlenget. Etterarbeid ut måneden minst. Nærmeste medarbeider i dette prosjektet sitter er ikke en gang i samme by, så jeg sitter fint på hjemmekontoret. Når jeg tenker meg om, så er ikke noen av deltakerne i dette prosjektet i samme kontorbygning som meg.
Postet 06-11-20 kl 11:10 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Timar sin avatar
Siden vi nå først deler, så har jeg dusjet både meg selv og bikkja i dag!

Det er faktisk en liten jobb, så godt å ha det unnagjort! Det er stille på den vanlige jobben. Vi er midt i en stor omorganisering og vi vet ikke hvem som er ansvarlig for hva framover. Da stopper ting gjerne opp litt.
Postet 06-11-20 kl 11:20 av Timar Timar er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
I går kveld lovet jeg knerten ny USA-tur hvis bare pandemien roer seg og Biden vinner. Heldigvis har feriekontoen vokst godt det siste året, for det har ikke vært nevneverdig med uttak. Men jeg er ikke sikker på om vi kommer oss avgårde i 2021.
Postet 06-11-20 kl 11:27 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Hondacrv sin avatar
Nei, Blondie, det er heilt flott å dele. Då føler eg meg litt ovenpå, for egentlig heng eg ikke sammen av trøtthet. Og så skal eg digitalisere meg også i løpet av dagen. Jaja.
Postet 06-11-20 kl 11:35 av Hondacrv Hondacrv er ikke aktiv
Gammel
Input sin avatar
Jeg har heller ikke dusjet i dag. Gjør det kanskje før vi drar til svigers på middag. Kanskje ikke.
Postet 06-11-20 kl 11:51 av Input Input er ikke aktiv
Gammel
Sissel sin avatar
Siden vi er i delemodus, så kan jeg nå meddele at jeg har tatt den dujen nå som jeg droppet i morges.
Postet 06-11-20 kl 11:53 av Sissel Sissel er ikke aktiv
Gammel
Frøy sin avatar
Jeg kan nå meddele at jeg tar lunsj på hjemmekontoret og tenker å bruke den mer på strikking og Netflix enn spising, også jeg som har betalt lunsj og alt.
Postet 06-11-20 kl 11:56 av Frøy Frøy er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Klokka går for sakte.
Når vi er inne på dusjing. Skal jeg ut døra så dusjer jeg. Hvis jeg bare skal være hjemme så dropper jeg det som regel.
Postet 06-11-20 kl 13:05 av star star er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:20.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no