Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Søndag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Søndag

Postet 12-07-20 kl 07:25 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 12

Kommentarer

Gammel
Blånn sin avatar
God morgen fra en hengekøye i Lillomarka! Mannen har kastet kongler på meg når jeg snorket for mye. Morgenbad snart, kanskje?
Postet 12-07-20 kl 09:29 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
polarjenta sin avatar
God morgen.

Jeg sov til 10 i dag, det skjer sjelden. Ingen store planer for dagen. Vaske litt klær er det eneste jeg vet jeg skal gjøre.
Postet 12-07-20 kl 11:26 av polarjenta polarjenta er ikke aktiv
Gammel
Jeg våknet tidlig, men sovnet igjen. Ungene står opp nå. Passe vær, kan ikke klage. De er fornøyde hvis de får is og noe bading.

Null planer, men i kveldingen må det ryddes litt her og der.
Postet 12-07-20 kl 11:48 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
tink sin avatar
God morgen! Jobbesøndag, etter malelørdag. Jaja, bare en uke igjen til F nå. Siste innspurt!
Postet 12-07-20 kl 11:48 av tink tink er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Vi skal til Nord-Norge i kveld. Så jeg sitter her og lurer på om jeg skal shine leiligheten slik at jeg kommer hjem til noe som er rent og ryddig eller om jeg bare skal sløve. Kanskje litt av begge deler?
Postet 12-07-20 kl 12:08 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
(Det voksne) barnet har bursdag, så vi har startet dagen med gelé. Middag i kveld, ellers lite planer.
Postet 12-07-20 kl 12:11 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Timar sin avatar
Vi er i Lofoten. Etter 8 dager på farten, et par tusen kilometer i bil og 5 overnattingssteder, så har vi fortjent en sløv formiddag med skjerm alle sammen.

Jeg prøver å bli enig med meg selv hvilken fjelltopp jeg skal dra gjengen med opp på etterpå.

Det er en balansegang det der, langt og høyt nok til at jeg får utsikten og turen jeg ønsker meg, kort nok til at det er mulig å få ungene med på flere turer i ferien.
Postet 12-07-20 kl 12:28 av Timar Timar er ikke aktiv
Gammel
annemede sin avatar
Kaffe i koppen, en uke av ferien er over. Innholdsrik uke, annerledes enn jeg så for meg i februar.
Postet 12-07-20 kl 12:32 av annemede annemede er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
Jeg morgenbadet. Brrr... Nå er vi hjemme og til vår overraskelse har to av tre gutter besøk. Minste har kompisen han overnattet i telt sammen med. Mellomste har ukjent overnattingsgjest (mannen har ikke lært å banke på døra enda så han braste inn på rommet). Så ukjent kjønn og antall. Hmmm.. Blir spennende når de kommer ned.
Postet 12-07-20 kl 13:08 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
Ha, ha. Ingen hemmelig overnattingsgjest. Bare rester fra forrige overnatting.
Postet 12-07-20 kl 14:03 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Er allerede i feriemodus, men har enda en uke igjen på jobb.
Postet 12-07-20 kl 14:21 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Vi har vært på tur i bymarka i sol og yr. Alltid deilig å komme seg ut litt.
Postet 12-07-20 kl 15:51 av millact millact er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:19.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no