Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Søndag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Søndag

Postet 14-06-20 kl 09:01 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 15

Kommentarer

Gammel
Blondie sin avatar
Jeg har hatt migrene siden fredag kveld, så jeg ligger strak. Får ikke i meg mat, så formen er ikke helt topp. Lurer på om jeg skal prøve meg på utesofaen i dag.
Postet 14-06-20 kl 09:07 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
vixen sin avatar
Skal bli 27 grader i dag også så det blir bading. Må ellers vanne nysådd plen og forberede ny uke. Fantastisk med sommer.
Postet 14-06-20 kl 09:17 av vixen vixen er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
God bedring, Blondie!

Jeg sitter ute i sola på hytta til mamma ved Vestfoldkysten. Drikker kaffe og ser ut på glitrende sjø. Alle andre sover. Minsten i hengekøye. Jeg har på mormors gamle strikkekofte og har så mange gode minner. Lange somre her med mormor og bestefar. Hytta er liten og har veldig enkel standard, men utedoen er byttet ut med brennedo og det er montert dusj utenfor hytteveggen. Senere kommer mamma og pappa og planen er å reise ut på sjøen. Vaskevannet står på kok (innlagt kaldtvann er en tilsnikelse).
Postet 14-06-20 kl 09:20 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Timar sin avatar
God bedring, Blondie!

Ungene og jeg ligger i hver vår hengekøye ved sjøen og nyter livet. Vi skal forflytte oss bort på stranda etterhvert, det er jo så varmt i vannet at selv jeg badet i går!

Dette var en nydelig natt å sove ute på. Dog merket vi at det er mange som ikke bryr seg om fartsgrenser på sjøen, verken på dagtid eller natta.
Postet 14-06-20 kl 11:08 av Timar Timar er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
God bedring, Blondie.

Jeg er sikkert stuck her hjemme som jeg er hver dag.
Mulig jeg skal vurdere å gjøre husarbeid for det gjør jeg ikke når jeg har hjemmekontor. Da jobber jeg.
Postet 14-06-20 kl 11:25 av Millen Millen er aktiv nå
Gammel
Stompa sin avatar
Jeg skal ta med meg stefaren min på utflukt i dag. Tenkte å dra til handelsstedet på Kjerringøy, men det er litt mer komplisert enn før pga. kutt i fergerutene. Satser på at vi får plass ...
Postet 14-06-20 kl 11:40 av Stompa Stompa er aktiv nå
Gammel
Toffskij sin avatar
Morn! Terrasseplantene våre trives så godt at det begynner å bli litt tropisk jungel der ute. For en start på sommeren! Dessverre skal jeg tilbringe dagen med to rettebunker, men det er i hvert fall pent å se på.
Postet 14-06-20 kl 11:52 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Hjertensfryd sin avatar
Overskya og regn. Men grei temperatur. Satser på at sola dukker opp i løpet av dagen. Den kom jo tilslutt i går, så me fekk ettermiddag og kvelden ute i sola.
Postet 14-06-20 kl 12:08 av Hjertensfryd Hjertensfryd er ikke aktiv
Gammel
Skal nok snart ut på tur. Blå himmel og sikkert ok temp.
Postet 14-06-20 kl 12:26 av millact millact er aktiv nå
Gammel
Fersken sin avatar
Ble vekket av kirkeklokkene og så er det en i nabolaget som ikke har avsluttet gårsdagens fest for vi hører godt musikk i russemusikk-sjangeren ute på verandaen.
Postet 14-06-20 kl 12:50 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Fintdethei! sin avatar
Våknet til regn idag. Min første tanke gikk til putene som lå ute. Da regnet tiltok i styrke, så reddet jeg dem inn i badekaret for at de skulle dryppe av seg. Da jeg var ferdig med det, så sluttet det å regne. Jada.
Postet 14-06-20 kl 13:04 av Fintdethei! Fintdethei! er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
Vi sitter i fergekø; har ventet over en time nå. Kom akkurat ikke med forrige båt, men nå er det 12 minutter til vi kommer oss av gårde. Køen er ekstrem nå. De kunne fylt to båter med de som står her.
Postet 14-06-20 kl 16:48 av Stompa Stompa er aktiv nå
Gammel
Palmen sin avatar
Jeg har vært en tur i skogen og oppdaget en grevlingfamilie på tre som holder til fire meter nedenfor trampolina vår. Bør jeg be barna gå en annen vei til skolen denne uka?
Postet 14-06-20 kl 18:00 av Palmen Palmen er ikke aktiv
Gammel
Hmm, grevlinger kan være hissige, Palmen! Jeg hadde to i hagen i fjor sommer.
Postet 14-06-20 kl 18:11 av millact millact er aktiv nå
Gammel
Blånn sin avatar
Vi har vært på øytur i dag, så nå er jeg passe svidd på ryggen.
Postet 14-06-20 kl 23:47 av Blånn Blånn er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:15.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no