Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Løffe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Løffe

Postet 30-07-16 kl 08:00 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 24

Kommentarer

Gammel
Obelix sin avatar
Kalimera. En uke ferie unnagjort midt i charterland. Jeg har sitti på verandaen en times tid og sett på strømmen av desperate turister på vei til stranda for å legge håndkle på solsengene. Slutt med det der!
Postet 30-07-16 kl 08:09 av Obelix Obelix er ikke aktiv
Gammel
Mex sin avatar
Lørdag. Siste feriedag. I dag får vi utforske området litt mer, og så blir det vel mer bading og andre aktiviteter tenker jeg.
Postet 30-07-16 kl 10:39 av Mex Mex er ikke aktiv
Gammel
Vi har tenkt å bade, men varmt er det jo ikke.
Postet 30-07-16 kl 10:44 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Addison sin avatar
God morgen fra et nydelig ferienhaus i et uferdig resort ved Østersjøen. Det bygges ikke akkurat nå virker det som. I dag er stranden planen. Ti minutter å gå, gjennom et hull i et gjerde. Gikk lang tur i går kveld, herlig temperatur. Sol og regn om hverandre på Yr, håper solen blir vinneren!
Postet 30-07-16 kl 11:08 av Addison Addison er ikke aktiv
Gammel
Pøblis sin avatar
Der minnet obelix meg på hvorfor jeg ikke liker tradisjonelle sydenturer. Hva ER det med den håndkleleggingen?
Postet 30-07-16 kl 11:09 av Pøblis Pøblis er ikke aktiv
Gammel
Pøblis sin avatar
Forresten så er jeg så ytterst privilegert at jeg kan morgenbade fra min egen strand og brygge hver morgen, og det er virkelig fantastisk!
Postet 30-07-16 kl 11:10 av Pøblis Pøblis er ikke aktiv
Gammel
vixen sin avatar
På mandag starter hverdagen og jeg skulle ønske jeg hadde eb uke til fri. Denne helgen er jeg frivillig på lokal festival og det er superkjekt. Fantastiske musikere og god stemning.
Postet 30-07-16 kl 11:15 av vixen vixen er ikke aktiv
Gammel
Pamina sin avatar
Phuket, varmt, late dager, vidunderlig!
Postet 30-07-16 kl 11:24 av Pamina Pamina er ikke aktiv
Gammel
Timar sin avatar
Vi har kommet oss til Sydenland og venter på å reise til hotellet. Det kjennes ut som det er passe med vind slik at temperaturen blir overkommelig. Det er jammen utrolig hva man får ut av dagen når vekkerklokka står på, 03.05
Postet 30-07-16 kl 12:37 av Timar Timar er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
I dag starter Norway Cup. Jeg kjenner at jeg er ganske gira selv også, faktisk. Enda vi bor i gangavstand til Ekebergsletta.
Postet 30-07-16 kl 12:56 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Har fortsatt en uke igjen av av ferien. Hjemme et par dager og nå sløver vi i eget hjem. Bare litt handling på planen i dag
Postet 30-07-16 kl 13:12 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
Og i dag reiser vi hjem fra Dana Cup. Jeg skal innrømme at det har vært morsommere enn jeg trodde det skulle bli. Men nå lengter jeg hjem til egen seng og ro og fred.
Postet 30-07-16 kl 13:13 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
Skilpadda sin avatar
Vi driver og ser Stranger Things med Poden. Spørs om vi får gjort annet i helgen. Veldig spennende!
Postet 30-07-16 kl 16:53 av Skilpadda Skilpadda er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
Jeg har fanden ikke rukket å bade i sommer.

I kveld har jeg tenkt til å drikke vin og se film, og håper at telefonen lar meg være litt i fred. Har trua!
Postet 30-07-16 kl 18:50 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
Tallulah sin avatar
Jeg har heller ikke badet!
Postet 30-07-16 kl 19:10 av Tallulah Tallulah er ikke aktiv
Gammel
amylin sin avatar
Jeg har ikke badet i sjøen i Norge!
Postet 30-07-16 kl 19:21 av amylin amylin er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
Hei! Vi er på vei hjemover. 6 timers venting i Addis Abeba har nettop startet. Kjempespennende flyplass...
Postet 30-07-16 kl 19:34 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Ru sin avatar
Hjemme igjen. Fortsatt sommer-deprimert og sol-deprivert, selv om det var mer sol østpå. #FML
Den jævla verandaen bør være verdt det ...

:har allerede sjekket overnatting på gresk øy neste sommer:
Postet 30-07-16 kl 19:50 av Ru Ru er ikke aktiv
Gammel
Candy Darling sin avatar
Jeg har badet masse, masse i sjøen i år. Det er det vi merker med hytte vs båt; i dag hadde vi antagelig ment det var en drittdag værmessig med det regnskyllet som kom i sted, men det har jo vært en nydelig dag der vi har hatt sol nesten hele tiden. Og så fort det klarner opp, sitter vi ute i solen igjen,med hvitvin i glasset. Som nå. : oslove:
Postet 30-07-16 kl 20:26 av Candy Darling Candy Darling er ikke aktiv
Gammel
Fintdethei! sin avatar
Skjønner deg, Ru. Jeg har annonsert at neste år blir det 2 uker i sydligere strøk.
Postet 30-07-16 kl 21:08 av Fintdethei! Fintdethei! er ikke aktiv
Gammel
Ru sin avatar
@Fintdethei; her blir det kjapt tre, om været ikke blir bedre!
Men det pleier å bli bra i august og september, så da skal jeg heller ta en fin tur i fjellet. Kongevegen, f.eks.
Postet 30-07-16 kl 21:10 av Ru Ru er ikke aktiv
Gammel
Vi har tilbragt omtrent tre timer på legevakt, for et kaos. Tydelig at turistene kommer hit. De burde bemanne etter det. Satser på at legen har rett, at nakkevondten til yngste er muskulært og ikke pga flått. Hadde trengt et glass vin nå, men har ikke, så da får det bli Sprite.
Postet 30-07-16 kl 22:31 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Odelia sin avatar
Huff da, millact! God bedring! Her ble det også legevaktvisitt i dag, med gjengangeren vår. Litt røff lek med storebroren som endte med et møbelhjørne godt plantet inn i tinningen Kuttet var heldigvis så kort og fint at vi slapp unna sying så jeg fikk æren av å lappen ham sammen selv ved hjelp av strips. Gutten har det heldigvis fint, og mora er bare sjeleglad hver gang det går godt og det ikke er snakk om bruddskader

Gleder meg til sovedag i morgen. Er så ufattelig trøtt for tiden, men må vel opp en gang i løpet av natta og vekke Lillebror. Hååper Lillesøster ikke får en ny runde med vræling i natt. Skjønner ikke hva som går av henne for tida, men er det en gang det ikke har fristet med ny babyrunde så er det i alle fall nå
Postet 31-07-16 kl 00:30 av Odelia Odelia er ikke aktiv
Gammel
Huff, godt dere slapp å sy, Odelia. Det var nok flere barn som måtte sy på vår legevakt i går. Hos oss var det M som gikk skjevt pga stiv nakke. Jeg mistenkte flått siden han fikk flere på seg i sommer hos faren i Ryfylke. Men legen mente det bare var muskulært. Paracet og tigerbalsam så ut til å hjelpe og jeg innbiller meg at han er noe bedre i dag men skal følge godt med.
Postet 31-07-16 kl 11:26 av millact millact er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:33.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no