Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Tirsdag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Tirsdag

Postet 28-03-23 kl 07:40 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 13

Kommentarer

Gammel
Sissel sin avatar
God morgen fra kontoret. Snøvær i dag også. Trøtt som en dupp, den her klokkestillingen tar knekken på meg.
Postet 28-03-23 kl 07:55 av Sissel Sissel er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
God morgen fra et foreløpig hjemmekontor. Skal på konferanse fra kl. 9 og det er ikke noe poeng å dra på jobb først.

Snø og kaldt her også. Vil ha mer vår.
Postet 28-03-23 kl 08:12 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
tink sin avatar
Snø her også, og hjemmekontor. Venter bare på at de andre skal dra seg ut døra.
Postet 28-03-23 kl 08:39 av tink tink er ikke aktiv
Gammel
Fintdethei! sin avatar
Trasser i nye, fine joggesko i snøen i dag også. De er i skinn, da. Når ungdommen kan gå i joggesko hele vinteren, kan jeg i en alder av 29+++ gå i joggesko når april banker på døren.
Og ellers trøtt, ja. Bannade snorking.
Postet 28-03-23 kl 08:44 av Fintdethei! Fintdethei! er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
God morgen! Jeg har i dag oppnådd å vekke eldste fra å forsove seg (ongoing story), og yngste en time for tidlig. Balanse.

I kveld skal jeg leke ekspert foran fagfolk.
Postet 28-03-23 kl 09:03 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
Syrinx sin avatar
Eg skulle på behandling klokka 9, men behandlaren er sjuk så den utgår. Så då har eg fått ein tom tirsdag i gåve. Eg trur eg skal bruke mykje av den ute i sola.
Postet 28-03-23 kl 09:20 av Syrinx Syrinx er aktiv nå
Gammel
polarjenta sin avatar
God morgen.

På plass på kontoret. Dagen full av møter, typisk når yngstemann skal spille basket i nabobygget og jeg hadde lyst å se på. Jaja, han er fornøyd da, for han har ikke lyst til at mamma skal se på.
Postet 28-03-23 kl 09:41 av polarjenta polarjenta er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Jeg må få unnagjort endel før jeg skal til nevrologen, jeg vet jeg blir sengeliggende etterpå. Vondt skal vondt fordrive.
Postet 28-03-23 kl 09:53 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
celebelen sin avatar
Jeg har (endelig!) kommet meg på trening, etter en drøy uke med vondter og logistikkproblemer. Nå: kaffetid på hjemmekontoret.
Postet 28-03-23 kl 10:29 av celebelen celebelen er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Her er det hit og dit i dag. Egentlig er det en elendig tirsdag. Dvs ikke helt enda, men jeg spår at den blir det.
Postet 28-03-23 kl 10:32 av star star er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Det er jo kaldt, men sol, og helt magisk lyst ute. Er på plass på UB, og kan se at påskeferieslitasjen har satt inn allerede, det er sannelig ikke mange her (deilig!).
Postet 28-03-23 kl 10:46 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
løve70 sin avatar
God morgen!

I dag er den 'tunge' dagen her på konferansen. Skal holde to presentasjoner og gruer meg til den ene (ikke et område jeg er ekspert på).

Gleder meg til i morgen. Da skal jeg bare mingle rundt
Postet 28-03-23 kl 14:33 av løve70 løve70 er ikke aktiv
Gammel
Syrinx sin avatar
Sola fekk besøk av eit skydekke her. Heilt greit, eg har sove og slumra på sofaen store delar av dagen. Det gjorde godt.
Postet 28-03-23 kl 16:30 av Syrinx Syrinx er aktiv nå
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:00.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no