Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Torsdag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Torsdag

Postet 23-03-23 kl 08:09 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 13

Kommentarer

Gammel
celebelen sin avatar
Jeg har sovet gjennom natta uten å våkne flere ganger på morgenkvisten, det var deilig! Nå sitter jeg og prøver å gjøre noe fornuftig på hjemmekontoret, det er visst litt rolig i dag.
Postet 23-03-23 kl 08:20 av celebelen celebelen er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Skal på kurs i dag og i hallen i kveld.
Halsen er fortsatt piggtråd så håper det gir seg snart.
Postet 23-03-23 kl 09:02 av star star er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
God morgen.



Jeg har sovet godt. Både mannen og jeg hadde god tid i morges, så vi spiste frokost med god tid til prat. Og nå er det fint vær i Bergen. Med andre ord. Livet er fint.
Postet 23-03-23 kl 09:23 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Så bra med god søvn!

Vi skal på et foredrag i kveld, så jeg hviler frem til det. Mulig med litt innslag av faglitteratur.
Postet 23-03-23 kl 09:30 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
God morgen! Jeg sitter på tinghuset som vara med møteplikt og krysser fingrene for at alle møter og at all habilitet er ok, for det passer egentlig fryktelig dårlig å skulle være meddommer i dag. Og i morgen. Men jaja.
Postet 23-03-23 kl 09:52 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Jeg skal svosje en tur på jobb, før jeg reiser til Trondheim og vårens vakreste eventyr for korpsfolk.
Postet 23-03-23 kl 10:01 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Hjertensfryd sin avatar
Eg fekk omsider korona eg og. Kroppen min liker det ikkje. Så eg har null energi. Passer ikkje heilt med den jobben eg har. Føler eg ikkje kan vera heime heller, for eg er jo ikkje sjuk sjuk. Det var litt lettare då korona tilsa at ein skulle halde seg heime.
Postet 23-03-23 kl 10:17 av Hjertensfryd Hjertensfryd er ikke aktiv
Gammel
løve70 sin avatar
God morgen

Startet dagen med en kort joggetur og en pilates økt.
Nå møter, møter og møter....Ut med jobben på pizza og vin i kveld. Skal bli kjekt å treffe kollegaer jeg ikke treffer til vanlig.
Postet 23-03-23 kl 10:50 av løve70 løve70 er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Jeg tok rett, men feil valg da jeg valgte bosted for 12 år siden. Er "hjemme" på kurs og det føles feil å skulle kjøre hjem når vi er ferdig. Jaja, sånn er livet.
Postet 23-03-23 kl 12:01 av star star er ikke aktiv
Gammel
Syrinx sin avatar
I dag låg og låg og låg og låg eg, sidan eg ikkje skulle noko før lunsj med ei venninne 1230. Heldigvis sjekka eg meldingsutvekslinga i 10-tida, avtalen er 1130. Så då er dagen omsider i gang her også.

I ettermiddag og kveld skal eg på bingo i fengselet. Etterpå er det samling/kurs for visitorane, så det blir ein lang dag.
Postet 23-03-23 kl 12:07 av Syrinx Syrinx er aktiv nå
Gammel
Tjorven sin avatar
Jeg sov helt utrolig godt i natt. Det er så deilig med sånne netter hvor man vekkes av vekkerklokka (og ikke meg selv) og er SKIKKELIG uthvilt.

Det er veldig hektisk på jobb for tiden, men i dag har jeg "bare 4 møter, så da skal jeg faktisk få lest og kommentert en del også. (Jeg innser at jeg nå er over i en fase hvor "les og kommenter" er en stor del av jobben min.)
Postet 23-03-23 kl 12:58 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
I dag har jeg takket ja til å delta på et Teams-møte jeg har helt utrolig lave forventninger til, og som liksom skal vare i to timer. For å være snill og pliktoppfyllende!
Postet 23-03-23 kl 13:05 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Tror jeg har spist av det kakebordet med minst smak. Skikkelig nedtur.
Postet 23-03-23 kl 13:25 av star star er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:00.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no