Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Lørdag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Lørdag

Postet 18-03-23 kl 07:38 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 17

Kommentarer

Gammel
Hondacrv sin avatar
Tidlig pån, skal kjøre jenta til dugnadsjobbing i Vikersund-bakken. Dagens jobb er visst å sjekke at søppelkassene ikkje blir fulle
Postet 18-03-23 kl 09:05 av Hondacrv Hondacrv er ikke aktiv
Gammel
vixen sin avatar
På vei til årets første fotballhappening. G11 skal på cup. Kaffe på termokopp og noenlunde våken.
Postet 18-03-23 kl 09:19 av vixen vixen er aktiv nå
Gammel
Eia sin avatar
Messehelg. Frokost nå, og så er det messestand resten av dagen.
Postet 18-03-23 kl 09:51 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Vi skal på foredrag for pårørende for demensrammede i dag. Ikke så lystig lørdag, men helt sikkert nyttig.
Postet 18-03-23 kl 09:53 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Dali sin avatar
Morn. Tømme henger og fylle på med greier fra ikea er dagens hovedmål. Og en tur i sola.
Postet 18-03-23 kl 09:58 av Dali Dali er ikke aktiv
Gammel
Fintdethei! sin avatar
Nydelig trolsk stemning med sol og tåke på morgenkvisten. Lurer på å ta meg noe så sjeldent som en bytur i dag. På jakt etter vårsko (haha, hvem er det jeg lurer, som at det noensinne ever igjen kommer til å bli vår.....).
Postet 18-03-23 kl 10:10 av Fintdethei! Fintdethei! er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
Morn, jeg har bursdag idag og alt fått masse fine gaver og kaffe. Frisørtime senere idag. Dette tror jeg blir en fin dag.
Postet 18-03-23 kl 10:41 av Millen Millen er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
God morgen! Plan for dagen er å bytte en eller to piercinger og muligens treffe venninner. Fikk i natt melding fra ei venninne som både har hatt dødsfall i familien og er familiemedlem har hatt en livgivende operasjon. Hun skal bo hos ei felles venninne og vi treffes der i dag eller i morgen
Postet 18-03-23 kl 10:42 av Blånn Blånn er aktiv nå
Gammel
Blånn sin avatar
Hurra for Millen!
Postet 18-03-23 kl 10:42 av Blånn Blånn er aktiv nå
Gammel
star sin avatar
Gratulerer med dagen, Millen.

Her er det studiehelg. Samling som ble til zoom. Mange som ikke kom seg hit.
Strålende vær i dag.
Postet 18-03-23 kl 11:00 av star star er ikke aktiv
Gammel
007 sin avatar
Nydelig dag på fjellet. Jeg har nye alpinsko og burde vært i bakken, men ryggen har slått seg fullstendig vrang med det som trolig er en prolaps. Om smertestillende gjør susen skal jag kanskje prøve meg, hvis ikke blir det strikking og en rolig gåtur.
Postet 18-03-23 kl 11:01 av 007 007 er ikke aktiv
Gammel
Gratulerer Millen

Dagens plan er dagstur til Lindesnes.
Postet 18-03-23 kl 11:16 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Syrinx sin avatar
Gratulerer med dagen, Millen!

Vi skal inn i bygda til mamma og pappa i dag. Dei er tilbake etter 2 mnd i Spania, så vi skal dit på romkake og kaffe.
Postet 18-03-23 kl 12:00 av Syrinx Syrinx er aktiv nå
Gammel
ingling sin avatar
Gratulerer med dagen, Millen!

Jeg har rolig lørdag formiddag og lader opp til å synge konsert i kveld, så nå har jeg akkurat øvd litt. Veldig glad for sol og varmegrader ute!
Postet 18-03-23 kl 13:18 av ingling ingling er ikke aktiv
Gammel
Karamell sin avatar
Dali: Bor du i en annen by enn meg?? Det har jo snødd og snødd i dag.
Postet 18-03-23 kl 14:54 av Karamell Karamell er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
Tusen takk alle sammen
Postet 18-03-23 kl 17:22 av Millen Millen er ikke aktiv
Gammel
Dali sin avatar
Karamell: det var sol da jeg stod opp. så nå kam jeg krysse av for mye på to-do-lista mi minus tur i sol.
Postet 18-03-23 kl 17:40 av Dali Dali er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:27.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no