Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Torsdag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Torsdag

Postet 24-02-22 kl 10:11 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 27

Kommentarer

Gammel
Nenne sin avatar
I dag må jeg være skikkelig produktiv. Hele uka så langt har vært full av møter fra tidlig til seint, nå må jeg faktisk få gjort noe. Men først kaffe, naturligvis.
Postet 24-02-22 kl 10:22 av Nenne Nenne er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
Jeg burde også være produktiv i dag. Men jeg har startet med å ha luksusmorgen og komme sent på jobb. Får håpe at energien fra det får meg godt inn i dagen
Postet 24-02-22 kl 10:29 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
celebelen sin avatar
Hjemmekontor med innlagte forberedelser til feiring av 75-årsdag i ettermiddag.
Postet 24-02-22 kl 10:32 av celebelen celebelen er ikke aktiv
Gammel
Sissel sin avatar
Hjemmekontor her også. Vindfullt, men sol ute.

Kjenner at jeg begynner å glede meg til vinterferien allerede, selv om jeg skal jobbe både mandag og tirsdag i neste uke før jeg tar fri. Skal bli godt med noen dager på fjellet i hvert fall.
Postet 24-02-22 kl 10:36 av Sissel Sissel er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Hjemmekontor her også. Hodepinen fra i går er ikke helt borte og formen ellers er laber, så da var valget enkelt. Dessuten er jeg mer effektiv på hjemmekontor.
Postet 24-02-22 kl 10:53 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Timar sin avatar
Fått meg et kvarters pause fra gjengen og nyter en kopp kaffe foran peisen, og med utsikt til spisse alpetopper.

I dag er jeg offisielt mamma til en tenåring! Frøkna har lettere motvillig entret tenårene, men tviholder på at hun fortsatt er et barn. Bursdagsjente!
Postet 24-02-22 kl 11:00 av Timar Timar er ikke aktiv
Gammel
celebelen sin avatar
Grattis med fersk tenåring, Timar!
Postet 24-02-22 kl 11:07 av celebelen celebelen er ikke aktiv
Gammel
Frøy sin avatar
Gratulerer med bursdagsjente Timar.

Her driver jentungen med strikkepress og bestilte i går ettermiddag et par tøfler til avreise hyttetur i morgen klokken 16. Godt hun har tro på moren, men her må det strikkes i lunsj og alle møter om jeg skal komme i mål.
Postet 24-02-22 kl 11:08 av Frøy Frøy er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Gratulerer, Timar

Jeg er uproduktiv på jobb.
Postet 24-02-22 kl 11:09 av star star er ikke aktiv
Gammel
Dali sin avatar
Morn. Vært ute og byttet briller som plutselig ble ødelagt. N0 straks avreise for et par dager ferie på hytta.
Postet 24-02-22 kl 11:35 av Dali Dali er ikke aktiv
Gammel
Neket sin avatar
Morn/god formiddag! Jeg er på kontoret, og det er det ytterst få andre som er. Selv ikke de to som sa de skulle komme.

Jaja, det er hyggelig å komme seg ut, og det er hvertfall noen jeg kan spise lunsj med her
Postet 24-02-22 kl 11:43 av Neket Neket er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
I går bestemte vi oss for vinterferie, og nå sitter jeg på toget til Gøteborg. Selv det føles jo rent eksotisk etter to år med stengte grenser.
Postet 24-02-22 kl 11:43 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
God tur, Tjorven!
Postet 24-02-22 kl 12:04 av star star er ikke aktiv
Gammel
Sissel sin avatar
Kos dere Tjorven.
Postet 24-02-22 kl 14:55 av Sissel Sissel er ikke aktiv
Gammel
løve70 sin avatar
God tur Tjorven!
Det er virkelig skremmende med situasjonen i Ukraina Kjæresten til broren min bor i Kiev og de jobber nå iherdig med å få henne ut av landet...
Postet 24-02-22 kl 15:12 av løve70 løve70 er ikke aktiv
Gammel
Frøy sin avatar
Åh, kos dere Tjorven.

Jeg kjenner at jeg ble helt satt ut av hendelsene i Ukraina i dag. Har mest lyst til å skru av verden i dag.
Postet 24-02-22 kl 15:13 av Frøy Frøy er ikke aktiv
Gammel
tink sin avatar
Jeg er sur. Litt usikker på om jeg har en god grunn, eller bare er litt generelt sliten. Krysser fingrene for at det vil bli bra med vinterferie.
Postet 24-02-22 kl 15:13 av tink tink er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
Jeg er innom sentrum for å kjøpe ny maskara. Selsom opplevelse, for her kryr det av dritings skotter i alt for lite klær, og nesten alle nordmenn har rømt.
Postet 24-02-22 kl 15:48 av Stompa Stompa er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Foppalkamp oppe hos deg, Stompa?
:følgerikkemed:
Postet 24-02-22 kl 15:56 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
Jepp, returkamp mot Celtic. Glimt slo dem i Glasgow forrige uke, så det blir nok tøffe tak.

Masse leiebiler som kjører rundt med provisorisk politimerking, så tydelig at beredskapen er HØY.
Postet 24-02-22 kl 16:00 av Stompa Stompa er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Skotske supportere er vel ikke akkurat de tammeste i klassen.
Postet 24-02-22 kl 16:03 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
Nei, han som var innom kaffebaren min mens jeg drakk latten min var definitivt ikke tam.
Postet 24-02-22 kl 16:40 av Stompa Stompa er ikke aktiv
Gammel
Polyanna sin avatar
Sitat:
dritings skotter i alt for lite klær,
Postet 24-02-22 kl 17:09 av Polyanna Polyanna er ikke aktiv
Gammel
Nextlife sin avatar
Stompa, jeg var en tur borti Hernesveien tidligere i dag, de kom hundrevis av de i samlet flokk fra flyplassen, tynnkledte og det var nok ikke mineralvann de hadde drukket på flyet.
Postet 24-02-22 kl 19:25 av Nextlife Nextlife er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
Nei, det tviler jeg ikke på.

Han i kaffebaren ville gi bort alle klærne til de ansatte. De prøvde fortvila å formidle at 1. han ville trenge dem på stadion og 2. de var totalt fotball-uinteressert.
Postet 24-02-22 kl 21:19 av Stompa Stompa er ikke aktiv
Gammel
sindrome sin avatar
Generelt er briter/skotter flinke til å tåle kulde. Man skulle tro at det er mye kaldere i Norge, men den sure kulda som er der... Den biter.... De går på skolen i ung alder med shorts hele året!
Postet 24-02-22 kl 21:28 av sindrome sindrome er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Postet 24-02-22 kl 21:28 av star star er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:44.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no