Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Mandag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Mandag

Postet 22-02-21 kl 06:37 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 16

Kommentarer

Gammel
løve70 sin avatar
God morgen
Ny uke, nye muligheter. Prøver å spa frem noe motivasjon.....

Satser på at en kopp te gjør susen.
Postet 22-02-21 kl 08:18 av løve70 løve70 er ikke aktiv
Gammel
polarjenta sin avatar
God morgen. Her er det hjemmedag for meg og lillebror. Skal ringe coronnatlf når den åpner for å få oss testet sånn at spesielt lillebror kommer seg tilbake på skolen.
Postet 22-02-21 kl 08:24 av polarjenta polarjenta er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Jeg har startet dagen med kaffe og bok, snart blir det kanskje litt havregrøt før noen pensumtekster skal til pers.
Postet 22-02-21 kl 08:27 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
God morgen! Jeg har «standby-vakt». Det er meg AKS-ansatte kan ringe om det er noe fram til onsdag. Det betyr sløving i senga fra kl. 6.30-7.30. Nå skal jeg straks i dusjen før jeg sykler ned for å høre hvordan det går og hente en bok på Deichman Grunerløkka.
Postet 22-02-21 kl 08:31 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
God morgen

Her er det en ganske god mandag morgen. Jeg har kjørt storesøster på jobb og spist frokost og er nå godt installert i sofakroken med laptopen.

Nok å gjøre, men ikke intenst travelt, så jeg tror at dette skal bli en helt fin dag.

Og så er det vår i luften og det er deilig.
Postet 22-02-21 kl 08:34 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
Martis sin avatar
Klar på hjemmekontoret, bevæpnet med kaffe og zero. Dagens sylferske 16 åring sover (hvor ble årene av!?), og minsten gamer. Må utnytte ferien må vite.
Postet 22-02-21 kl 08:52 av Martis Martis er ikke aktiv
Gammel
tink sin avatar
Nedtelling mot vinterferie her. Etter et par uker med skikkelig vinter, kjennes det både absurd og litt deilig at jeg endelig kunne grave litt i hagen i går. Måtte plutselig sikre bokashien mot jordrotta som har flyttet inn i nabolaget...

To av fire er ute av huset. Får sikkert komme meg på kontoret en gang eller to i løpet av uken.
Postet 22-02-21 kl 08:59 av tink tink er ikke aktiv
Gammel
Adrienne sin avatar
Jeg har som forsett at jeg skal stå opp når klokka ringer første gang denne uken. Vel... Vi er 0 av 1 enn så lenge, og det verste er at jeg ikke kan huske at jeg trykket snooze-knappen. Men kom meg opp på andre forsøk, og det er bedre enn sist uke, hvor jeg trengte tre forsøk. Denne pandemien har fått ut murmeldyret i meg.

Men nå har jeg i det minste fått i meg frokost, er klar med første kopp kaffe og er motivert for en passe rolig, men ikke for rolig, dag.
Postet 22-02-21 kl 09:02 av Adrienne Adrienne er ikke aktiv
Gammel
Fintdethei! sin avatar
I dag går det litt tregt å få i gang maskineriet her. Sov dårlig. Men hey, det finnes bare en mandag i uken. Nå går det raka vegen!
Postet 22-02-21 kl 09:02 av Fintdethei! Fintdethei! er ikke aktiv
Gammel
Addison sin avatar
God morgen! Grå tåke ute, og inne i hodet mitt. Må se å få i alle fall hodet til å bli litt klarere, kaffe it is! Nokså rolig mandag i vente, ser det ut for, håper at vinterferie i skolene kanskje innvirker en smule på aktivitetsnivået i innboks, Teams og sakssystem også.
Postet 22-02-21 kl 09:05 av Addison Addison er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Gratulerer med 16-åringen, Martis.
Var de ikke akkurat små nurk.

Kommet meg på jobb. Men det er ikke så mye energi å spore.
Postet 22-02-21 kl 09:18 av star star er ikke aktiv
Gammel
Gratulerer med 16-åringen, Martis!

Vi fortsetter å tømme hus, for en jobb. Frokost straks, så pakke mer og kjøre første lass til bruktbutikken. Må gi bort mer enn planlagt, nytter ikke spare på så mye.
Postet 22-02-21 kl 10:12 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
Da har jeg vært innom jobb og kan sykle videre til Grunerløkka.
Postet 22-02-21 kl 10:58 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
MANDAG! Goddamnit. Jeg inhalerer kaffe og jobber fra kjøkkenbenken, og skal snart stikke i stallen en tur og så skal jeg jobbe igjen. Vurderer å sette vinterferieslampene i arbeid også.
Postet 22-02-21 kl 12:15 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
Strutsen sin avatar
Jeg var innom i bloggen her i dag tidlig, men ser at jeg glemte å skrive noe. Mandag, altså.
Postet 22-02-21 kl 15:19 av Strutsen Strutsen er ikke aktiv
Gammel
ingling sin avatar
Inne fra hotellrom i Oslo, kortreist vinterferie! Vi sløver med skjermer og skal etterhvert ut og finne noe mat, men kjører rolig tempo på det meste.
Postet 22-02-21 kl 16:38 av ingling ingling er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:42.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no