Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Søndag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Søndag

Postet 19-06-22 kl 10:04 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 6

Kommentarer

Gammel
Blånn sin avatar
Morn! Ingen planer for dagen. Burde klippet plenen, men ser ut til at jeg må ha en ljå.
Postet 19-06-22 kl 10:50 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
Morn. Jeg vaker rundstykker og vasker/rydder. Skal ut på turorientering i ettida; gleder meg!
Postet 19-06-22 kl 11:25 av Stompa Stompa er ikke aktiv
Gammel
Martis sin avatar
Sitter i solen og forbereder meg til kurs de neste dagene. Helt greit når jeg kan sitte ute i solen med kaffen min.
Postet 19-06-22 kl 12:19 av Martis Martis er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Våkna tidlig og så var ene guttungen innom like etterpå. Så da stod jeg opp og jogget runden i skogen.
Ikke gjort stort etter det.
Postet 19-06-22 kl 12:35 av star star er ikke aktiv
Gammel
Fintdethei! sin avatar
Sidelengs plaskregn i dagesvis. Nå er det snev av tørr asfalt ute. Et bittelite solgløtt lokket og strikketøyet ut. Jeg var dristig og tok av fleecejakken og brettet opp buksen. Da forsvant solen, og det blåste opp igjen. Sommer 2022, takk for meg.
Postet 19-06-22 kl 13:51 av Fintdethei! Fintdethei! er ikke aktiv
Gammel
Vaske-og ryddedag i dag; absolutt nødvendig.
Postet 19-06-22 kl 14:48 av millact millact er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:35.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no