Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Tirsdag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Tirsdag

Postet 14-06-22 kl 08:30 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 17

Kommentarer

Gammel
Eia sin avatar
God morgen! Møte for frivilligjobben i formiddag, et sjeldent avbrekk fra jobb-jobb.

Og i kveld er det brusteinsball i byen vår!
Postet 14-06-22 kl 08:41 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
På kontoret, men formen er ikke det helt store.
Skjønner ikke helt hva kroppen driver på med.
Postet 14-06-22 kl 09:05 av star star er aktiv nå
Gammel
celebelen sin avatar
Tilbake på kontoret jeg også, selv om formen ikke er helt på topp her heller. Får ta det litt rolig, så jeg orker å gå ut og spise med koret i kveld.

Også håper jeg å høre fra advokaten i dag, så vi får avtalt kontraktsmøte og overtakelsesdato på feriehuset vi holder på å kjøpe. Nå vil jeg i gang!
Postet 14-06-22 kl 09:26 av celebelen celebelen er ikke aktiv
Gammel
Pappalille sin avatar
En god dag i dag. Det var møte i formannskapet i Nittedal i går, og plutselig er den negative innstillingen til at Glittre skal bli akuttinnkvartering som blåst ut av himmelen, og alle er positive. Nå gjenstår det avstemming i kommunestyremøtet mandag 20. juni, men det ser flekke meg ut til at vi får drive videre her! MED folk!
Postet 14-06-22 kl 09:30 av Pappalille Pappalille er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
I dag skal vi ha heldagsmøte for hele organisasjonen og avslutte med middag/fest i kveld; etter trekvart ÅR med omorganiseringsprosess. Jeg er litt lunken, men det er nok mest fordi jeg burde ha jobbet full dag på jobb.

Ungene mine ser ikke foreldrene sine om dagen, men de er store nok til å fikse både middag og komme seg på skole.
Postet 14-06-22 kl 09:47 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
God morgen, jeg skal tilbringe deler av dagen med å pludre i ymse medier og forsøker derfor å kutte noe ned på dopmengden for å klare å tenke litt raskere. Og ikke høres ut som om jeg skyter heroin til frokost. Vi får se hvordan det går.
Postet 14-06-22 kl 09:56 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
polarjenta sin avatar
På kontoret. Skal på et møte om litt, ellers blir det forefallende arbeid.
Postet 14-06-22 kl 10:29 av polarjenta polarjenta er aktiv nå
Gammel
Malama sin avatar
på kontoret jeg også, men skal dra hjem tidlig og avslutte på hjemmekontor, avbrutt av litt "avspassering" av timer jeg ikke har, for å kjøre eldstemann til kjeveortopeden for stramming av streng.

Pappa har bursdag, men har bare sendt en over sms, vi får ta igjen litt kake og pakke og klem når de er kvitt korona og har fått igjen såpass med energi at de orker besøk av 5 barnebarn.
Postet 14-06-22 kl 11:04 av Malama Malama er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
God formiddag. Har vært hos legen på morrakvisten, og endelig er blodtrykket mitt normalt. Med to ulike medisiner, vel og merke, så det er tydeligvis mer enn vekt som gjør at jeg får høyt blodtrykk. Neste kontroll om 6 mnd.

Hjemmekontorerer litt i dag også, men må på jobb for å ha 8. time, som starter kl. 14.55.
Postet 14-06-22 kl 11:59 av Stompa Stompa er aktiv nå
Gammel
Eia sin avatar
Tilbake fra møtet, som gikk så bra som det kunne gå.

Nå tilbake til arbeid! :bretter opp ermene:

Maverick: hint om kanaler og tidspunkt? :jobber med nettradio på øret:
Postet 14-06-22 kl 12:03 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
P2 kl 15, hvertfall.
Postet 14-06-22 kl 12:29 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
Timar sin avatar
I går hadde jeg en fantastisk dag på sjøen med en gjeng store, glade barn. Denne tirsdagen, derimot, er motsatsen og krever at jeg er voksen og tar store og vanskelige avgjørelser. Sukk!
Postet 14-06-22 kl 12:40 av Timar Timar er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Jeg har hjertet litt i halsen i dag også. Fortsatt fotballturnering for guttungen.
Postet 14-06-22 kl 13:08 av star star er aktiv nå
Gammel
Frøy sin avatar
På kontoret i dag også. Men konsert sammen med mann, guttungen og venner i kveld så jeg kan ikke jobbe overtid i det minste.
Postet 14-06-22 kl 13:14 av Frøy Frøy er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
@Maverick: takk! Tuner inn.
Postet 14-06-22 kl 14:08 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
Eldste, som jobber som frivillig på Tøyen kulturfestival fikk deler av fyrverkeri i ansiktet i dag. Traff heldigvis rett under øyet og ingen alvorlig skade, men litt skummelt er det jo.
Postet 14-06-22 kl 17:28 av Blånn Blånn er aktiv nå
Gammel
Eia sin avatar
Oi da - skummelt, Blånn!

Fint innslag på P2, Maverick! God og positiv holdning og pitching, som sikkert trakk noen søkere (eller deres foreldre ).
Postet 14-06-22 kl 17:30 av Eia Eia er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:13.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no